Stekte en probeer je rustig te houden, is moeilijk in deze tijden met sterfgevallen enzo. Dikke knuffel
nee weet je, ik durf ook bijna niks meer af te spreken. Nu hadden we dinsdag eindelijk een date en dan bevalt Soppie..terwijl wij jouw afspraak in het ziekenhuis af wilde wachten. We houden gewoon contact voor volgende week. En dan niet ruim van te voren afspreken zo veilig mogelijk. En anders..babies zijn ook erg cute
oei... nu regend het toch hard hihi Jippy mijn auto is klaar en voor 400 minder dan dat de garage het zou doen heerlijk mijn eigen auto onder mijn kont... had die van mijn schoonzus geleent maar daar rij je toch anders in.. foto shoot mag ook van mij hoor!! lijkt me erg leuk!.. (heb nu verlof dus alletijd om naar je toe je komen) als je het leuk vind.. (word wel alleen, manlieft houd hier niet zo van! maar ik deste meer..)
Vind t jammer dat ik zo niet goed op iedereen kan reageren. Ben vandaag wat emi. N. is ziek en op zulke momenten ben ik liever thuis. Ze zijn hier vanmorgen ook maar vijf min geweest omdat n. zich echt niet goed voelde en weer naar huis wilde. Wilde ook alleen maar bij ml zitten. Met beeb gaat alles goed. Ik had gisteren koorts en ctg was daardoor niet mooi, maar koorts is weg en ctg was ook prima. Hopen dat n. Zich snel beter voelt, fam voel ik me ook snel beter.
Dikke Knuff Mama !! Niks aan als je niet thuis kan zijn als je kleintje ziek is.Jij voelt je zelf ook niet heel lekker dus ? Heb je veel koorts ? Ik heb net boodschappen gedaan was ik gewoon mn portomonee vergeten Kon ik weer terug naar huis om hem op te halen. Jemig dement hoor.
nOu ik weet niet wat er met me aan de hand is mar ik heb heuze nesteldrang haha Ik moest van mn man gaan slapen toen hij boodschappen ging doen maar neee... ineens bedacht ik 10 andere plannen.. Kwam ie thuis, oepsje, nu moet ik op bed liggen.. haha Mag wel de laptop mee, maar mag niet opstaan haha! (erg!!) Fotoshoot Ik zie er uit als een spook dus liever niet haha Zuurtje Jij gefeliciteerd me je huwelijk (Ik had rinke geschreven zag ik!) Aicha KAn je niet via bol.com bestellen? Uhh en toen was ik het kwijt solly!
ach gossje als je die fotos van soppie ziet.. smelt.. moet je nagaan dat onze minibeebjes ind e buik nu net zo groot zijn...
Juffie toch !! Ik zeg man van juffie gewoon even ducktapen volgende keer als je weg gaat whaha. Ik heb een pan groentesoep op staan ruikt echt lekker hmm.
zooo een heerlijk powernapje gedaan.. Zometeen ff met zn drieetjes naar de Gamma Ik zal ducktape op het lijstje zetten Cos
En Superlijm whaha Ah ik doe het zelf ook wel hoor. Je doet toch snel teveel. Maar goed ik doe nu toch wel een stap terug hoor mijn rug en bekken hebben echt geen zin meer. En daardoor speelt mijn fibro erger op. Dus take it easy !
Spanbanden helpen ook....... Ik weet het is moeilijk, maar heb me ook over moeten geven. Mijn moeder gebruikt de woorden......... je kan ook in een ziekenhuisbedje komen te liggen. Voor jou helemaal niet handig denk ik zo met C.
Ja we willen teveel van onszelf, had het vorige week. Mocht mee boodschappen halen en daarna moesten we nog wat bij KV hebben, dus ik stoer mee nou heb het geweten, teveel gelopen en kon s avonds geen kant meer op.
Nee dat zou zekers niet handig zijn... Heb alleen geen kennissen of familie hier die iets voor ons zouden kunnen doen.. Maar ach we wonen ook klein, dus elke dag goed doseren... Mn man is nu aan het schuren, mag ik niet meer doen van hem.. en ik heb speelgoed van C. opgeruimd Ik haat ziekenhuisbedden haha, volgens mij jij ook Rosa.... Helaas ducktape was op
nou ik met echt dat ik ook veel te veel heb gelopen vandaag.. ff gordijnen kijken met mijn 2 zussen.. eerst leen bakker, toen woon expres,zeeman babydump... pfff merk het wel aan mijn buik.. als ik zit niets aan de hand maar als ik op moet staan.......... straks lekker naar de film ff anderhalf uur zitten hihi...