September mama's 2011 DEEL 3 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland

heerlijk geniet er van!!

2. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Lekker Genieten Mama !!

Smile ik heb een periode gehad dat het heel waterig was en dan weer een paar keer heel stug en dik. Heel apart.

3. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    goede morgen meiden!! eehh.. zie dat het al middag is.. goede middag.

heerlijk weer ff een avond je gezelligheid gehad gister.. film was lache.. echt zo'n heerlijke zit en kijk dom voor je uit film.. (larry crowne ) daarna nog een drankje gedronke in de kroeg.. hihi was half 4 thuis.. :) (grappig al die mensen vragen hoe lang moet je nog eehh.. 6 weken.. dan de reactie : en je staat hier nog???????)

oww ja bukken haha nee dat gaan niet zo makkelijk..

verder reageer ik vanmiddag ook nog ff!
    het zonnetje schijnt.. zou het ook lekker zijn buiten?? waait wel heel hard :S

4. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    smil.. geen last van andersoort afscheiding..

5. Sunshine Mama

Sunshine Mama Actief lid

2 jun 2011
    395
    0
    0
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Eindhoven
    Goedemorgen Dames,

Allemaal lekker weekend aan het vieren?
    Hier gaat het nog niet lekker. Heb echt last van mijn te snelle hartslag. Gelukkig daalt ie wel als ik genoeg rust pak. Maar dat rust nemen is lastig he? Maar dat vinden meer van jullie las ik...
    Bedankt voor de condoleance.. Zo onwerkelijk weer. Zomaar ineens.
    Ik vind het erg moeilijk allemaal. Ik wil zo graag genieten van de zwangerschap en de laatste loodjes etc, maar het lukt me niet zo goed.. En dat vind ik zo erg om te merken..
    Sorry voor mijn ego berichtjes..

@Mama, wat fijn dat je even thuis bent! Geniet ervan..Maar dat komt goed zo te lezen.. ;)

@Smile, Ja snap dat het bij jullie ook aardig spannend is zo na de ziekenhuisbezoekjes.. Lekker alles nog in orde maken.. succes.
    hier ook veel afscheiding, soms waterig, soms wat dikker...

@Aichaatje, Geniet van het bezoek!

@Mik, spannend woensdag! Hopelijk ligt de beeb er goed voor. Kleine plasjes, heeeel herkenbaar ;)

@Soppie, wat een mooi meisje is het he? Lekker genieten.
    En chocolade melk? Misschien moet je veel chocolade eten ;):) heerlijk he kids?

@juffie, wat een mooie slinger!! Goed joh!

@Breastmommy, Mogen ze al bijna naar school?

@Rosa, hahah heerlijk he van die kinder uitspraken.. :)

@Allemaal - fijne dag!

6. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Sunshine@ Knuf!!

Het schooljaar begint hier 1 September dus dat duurt nog eventjes...

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    juffie, leuke slinger!!!!

soppie, weer prachtige foto's op je hyves!!!

smile, nu geen waterige afscheiding wel een beetje slijmerig.... Maar bij de vorige zwangerschap hadi k idd ook waterig.

mama079, oh wat heerlijk even een paar uurtjes naar huis! Lekker genieten!

8. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    sunshine, dikke knuf voor jou!!

9. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Vanmorgen fotoshoot gehad :D echt heel leuk. Ben zoooo benieuwd naar het resultaat :D.

Verder gister onze nieuwe caravan opgehaald, die gaan we zo poetsen, nou ja.... manlief en mn vader zijn al bezig. Ik ga straks als dochterlief op bed ligt.

10. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hier zit een wit spook aan een plastic tafel haha
    We zijn het ledikant van C. aan het verven.
    Daar gaat de baby over een paar maanden in, kon wel ff likje verf gebruiken ;)

@ Mama wat superfijn dat je ff thuis mag genieten!! Enjoy!!

@ sUNSHine
    Hele dikke knuffel

@ RInke
    Dat je dat nu nog trekt haha mij niet gezien ;)

@ Breastmommy
    Hihi nou ze zal toch echt moeten delen ;)

@ Aichaatje
    Fijn dat je niet meer alleen bent!! SUper!!

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hii !

want2be , Gefeliciteerd!
    mijn buddy is rosa :) maar je mag er wat mijn betreft wel bij hoor als rosa dat ook goed vind :) alleen we zijn wel op t zelfde moment uitgerekend misschien ni zo heull handig haha ;) (roep maar ;) )

hier gister niet geweest hebben meeting gehad met ons eigen forum meiden (wat is ontstaan vanuit nod-topic hier op zp ) in denbosch lekker high teaén . en savonds ff naar de kermis in venray geweest bij mn zus..

Rosa, nog naar de mac geweest :p?? oh lees verder van niet, nog iemand gestuurd dan ? ;)
    hier indd ZOOOO super benieuwd hoe ze eruit ziet !!! :D
    en jullie mannetje is zooo goed bezig :D:D !! echt geweldig gewoon !!

sunshine, oeh.. das schrikken gecondoleerd.. das niet niks zeg zo jong.. !
    en ook nog controle int ziekenhuis.. gelukkig is wel alles goed..!

mik, waar zijn de foto's ? ben wel beniuewd natuurlijk ;) !

juffie whaha, ik voel me ook net n omatje met opstaan en bukken :p !

hier: pfff slapen doet zooon pijn.. althans mn buik dan.. kan niet lekker slapen joh elke keer zoeen pijn onderin mn buik.. op rug is niet fijn op de ene zij niet op de andere zij niet.. :S! Grrr..

soppie de melkvrouw :p ! hihi

smile, afschijding : chek ;) bah bah zooo vies ..

aichaatje JAA eindelijk bezoek :D! gelukkig maar

adnalie, leuk fotoshoot :) !

12. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hey gatsie dakkie!!!!
    De VKpraktijk wil de bevalling niet doen :(
    Baal enorm!!! Kan wel janken..

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohw :( en wat is de rede dan ?

14. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Wat balen! Waarom niet?

15. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Geweldige reactie van je zoontje!

16. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Ha meiden! Ik kom alleen even snel langswaaien om me af te melden... mijn visite kan elk moment langskomen!

Fijne dag allemaal!

PS: Morgen zal ik er ook niet veel zijn: laatste werkdag. Daarna kom ik gezellig weer op iedereen reageren!
    PS2: Bedankt Lydia voor de felicitatie! Soppie, jij ook bedankt voor je krabbel!!

17. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Wat fijn zeg. Even naar huis.

18. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    Balen zeg. Geven ze ook een reden aan?

19. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    @indalen: hier was J ook niet ingedaald, pas tijdens de bevalling. Nu ligt de kleine ook nog errug hoog, wordt er zoms kortademig van.

20. kleindraakje

kleindraakje Niet meer actief

rosa: Zo het aftellen kan voor jou echt beginnen heel veel sucses meid en we houden je in de gaten. Doe je het wel rustig aan.
    mama079: Das balen dat hij zo klein word geschat... Hopelijk valt het allemaal een beetje mee en doet de kleine het straks erg goed. We gaan duimen. Geniet lekker thuis.
    mik: Helaas geen ervaring mee... Krijg wel veel van mensen te horen dat als je een draagdoek wilt je het beste een kan nemen die niet elastisch is. Deze kan je altijd goed strak knopen en zakt ook niet uit.
    En met plassen moet ook erg vaak plassen en dan zijn het ook nog eens kleine beetjes dat je denkt is mijn blaas nu al weer vol?
    Lydia: Fijn dat de kleine meid er goed bij ligt, en leuk om het zo allemaal te kunnen zien hé. Ik vind het ook erg raar om thuis te zitten en soms verveel ik me dan ook kapot. Ja en wat moet je dan......
    Hier heeft de kleine ook vaak de hik in de buik zo appart om te voelen. Mooie echo. Wil je trouwns nog een buddy? Wil je buddie wel zijn hoor weet alleen niet wat het allemaal inhoud hahahaha...
    Becky: Rustig aan meid... Denk goed aan jezelf vooral met dat warme weer.
    juffie: Jij kan ook niet stil blijven zitten hé. Denk je ook even goed aan jezelf..... Buikpijn is toch erg vervelend. Mooie slinger. Creabea.
    Want2be: Fijn dat je weer wat beter slaapt. Wat voel je eigenlijk als je kleine indaalt? Heb namelijk geen idee.
    Rinke: YOEHOE!!! Lekker met verlof. Goed gaan genieten meis..
    Sunshine mama: Gecondoleerd meid... Doe het rustig aan...
    Sophie: Wat leuk hé die prietpraat van die kleintjes. Waar ze allemaal wel niet aan denken. Las dat het erg goed gaat met Sanne dat is echt fijn nieuws. Hopelijk mag ze snel mee naar huis. Wel fijn dat je
    tegenwoordig via internet naar je baby in het ziekenhuis kan kijken...

Hier gaat alles goed. We hebben vrijdag avond foto sessie gehad door mijn schoonvader. Hadden we eerst al veel super mooie foto's gaan we op de computer kijken heeft de camera maar 5 foto's opgeslagen BALEN!!! Moesten dus weer overnieuw beginnen. Nouja uiteindelijk zitten er wel een paar mooi foto's tussen man lief moet ze alleen nog even bewerken.

Rustig weekje verder man lief moet gewoon werken. Dus maar eens kijken wat we de hele week gaan doen pfff....

Deel Deze Pagina