September mama's 2011 DEEL 3 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    owww ahahaha leuk!!
    Ga eens kijken op internet

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    uitverkoop ! , heb er kei duur mn lamp + lakentje gekocht..

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mik
    het zit vooral op m'n buik en borsten:(. Zijn wel aardig gelijk gekleurd met m'n huid ondertussen, maar bij bepaald
    licht zie je t heel goed:(

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

kids factory ik ken het niet, ga zo eens ff kijken ;)
    Mn nieuwe pan soep is klaar, heb al lekker van gesnoept!

5. denk toch harde buiken hoor.. heb dit soms ook.. bij mij doet het bovenaan wel meer pijn dan onderaan...

Goedeavond trouwens dames

over straie pffff ik sta vol :$ maar draag toch geen bikini's of korte truitjes
    dus vind het niet zo erg...

Hier bij mijn meiden ook altijd lekker zoet gekocht.. roze, paars, hartjes, vlindertjes... zelfs nu nog gelukkig zijn zo ook zot op die kleuren :)
    maar voor boy vind ik dan inderdaad dat het stoer moet zijn.. heb de zondag nog leuk pakje gekocht... zo schattig en toch stoer :)

en dan ben ik het weer vergeten... ;)

6. juffie2008

Kidsfactory wel erg duur online..
    We hebben er hier geen één dus laat dan maar hihi..

Ja ik ben ook echt van roze en hartjes en vlindertjes :D
    Bij Christian was ik ook meer van het stoere

7. ik merk hier over mijn buik dat baby hoog ligt... voel hem af en toe al tegen mijn ribben schoppen... en toch waggel ik meer dan daarvoor... dat gaat wat geven tegen het einde :) :)

8. juffie2008

@ Elsken
    Ohhh heb je dan ook al last van maagzuur of niet?

9. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Striae, in mijn pubertijd kreeg ik heel veel op bips en bovenbenen! Inmiddels zijn ze wit.. Op mijn buik tijdens zwangerschap gelukkig niets.. hoop deze keer ook niet!

Ik heb me toch een dag gehad.. kan er nu wel om lachen maar op het moment... kom vandaag anders morgen nog ff op terug ;)

10. juffie2008

@ AichaatJE
    ik ben wel benieuwd naar je dag dan ;)

Had je het recept al?

11. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ik heb al drie dagen extreem veel buikpijn ook harde buiken.. Dus vanmiddag toch maar even de VK gebeld. En die is even langs geweest. Urine gecheckt op eiwitten en bacterien. Die zaten er wel wat in dus morgen even bij de huisarts laten checken.

Ze vond me er niet zo goed uitzien heel bleekjes en ze vond mij ook erg warm. Nou is koorts bij mij haast niet te meten. Dus wel even gedaan maar hij was wel normaal. Toch heb ik echt koortsaanvallen met vlagen. Het is een bekend kwaaltje van mij dat er geen koorts te meten is gek he?

Nou morgen even langs de HA en dan kijken we verder.

Ik heb op mijn bovenbeen aan de zijkant een paar plekjes striae, Maar dit is in de puberteit ontstaan die zijn ook helemaal wit weggetrokken naar mijn huidskleur. Maar verder nog geen plekjes

12. juffie2008

@ Cos
    Beterschap meid!! Jeetje wat naar dat ze he tniet kunnen meten
    :(

13. yep smakkelijk is anders;)
    ik lig ook met hoofd redelijk hoog tijdens slapen... alé als ik kan slapen...

14. cos beterschap meid...

hier uitgeteld.. mijn ogen vallen haast dicht... dus meiden fijne avond nog....

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    even laten weten dat bij gyn alles ok was
    we mochten nog even naar ons meisje spieken maar ze liet zich van haar achterkant zien vandaag
    haar rugje en ribben waren heel duidelijk te zien
    verder is ook de bmhals opgemeten en die is ook goed

16. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @Cos, beterschap!
    @Zuurtje goed nieuws!
    @Juffie heb je mijn pbtje gehad?

Mijn dag... eerst vanmorgen uit mijn bed gedrild door betonboren bij de buren in de tuin!
    Weer gaan slapen.. Toen wakker geworden van schoonzus die tegen 5 kerels in mijn tuin staat te schreeuwen! Die kerels waren dus nu in onze tuin aan het drillen.. Tapten bij ons stroom af en speelden voetbal en lagen heerlijk in de schommelbank en zaten op de meubels! Schoonzus aan de kook, gingen ze weer aan het werk.. Tot ze zich gekeerd had en ja hoor zaten ze weer! Ik naar buiten, net zolang gestaan tot ze opstonden en toen heb ik ze gevraagd waar ze meebezig waren en of ze er van genoten in mijn coffeeshop. Nadat ze 3meter diep hadden gegraven, mn gras verwoest, KWAMEN ze tot de conclusie dat ze niet goed zaten! Zowel niet bij ons als bij de buren! GRRRRRRRRRRRRR we hebben ze gedwongen "girl power" om alles weer in de oude staat (zover mogelijk terug te brengen"
    Wij na het eten in de tuin, Yara aan de watermeloen.. komt er een meisje binnen rennen van een jaar of 10! Gaat erbij zitten en eet Yara's water meloen op.. Kind reageerde niet op ons en bleek gehandycapt/autistisch te zien! En er kwam maar niemand zoeken! Ik de berg op achter mijn tuin.. staat er een paar blokken verder een vrouwtje een tuin aan te leggen! Was ook niet verbaasd toen ik haar vroeg of ze een dochter had, snelt bij mij de tuin in.. wist de weg??? pakt haar dochter op aan haar jurkje.. zie ik dat de hele achter kant vol poep zit!! Net als mijn schommelbank! DO I NEED TO SAY MORE??

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    wat een zwaar dagje aichaatje
    hopelijk morgen beter

18. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Oh Jeetje Aicha wat een dag ...

19. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Ik moet er nu dus weer om lachen want dat soort dingen gebeuren gewoon in Egypte... :)

20. juffie2008

@ Acihaatje
    Ik reageer morgen ff oke?

Wat een dag meid!!

@ Zuurtje
    Fijn dat alles goed is!!

Deel Deze Pagina