hihi nee jij mag niet Jij hebt "bedrust" Snap dat je graag wilt Nee ik zal het zelf wel weer doen, de kabouters gaan het denk ik niet voor me doen
Mijn schoonmaakfee is ook ziek Heb al een bed verschoond, wasje gedraaid gehangen en ik ben aan het koken! Foei maar ik moet wel vandaag... krijg logee, eters voor iftar en morgen moet ik naar de gyno... 15.30 dan hoor ik DE datum... spannend!
Wat spannend Aicha! Doe je wel rustig aan? Juffie@ Jij ook rustig aan doen,het huiswerk loopt niet weg! Cos@ Knuf, dat is zo rot die verkrampingen! Zo vanochtend ook druk bezig geweest, was, lamp gemaakt, admin., kinderen vermaakt en politie spelen, die 2 zitten elkaar constant in`t haar, nu ff eten, rusten en dan nog bestellingen wegbrengen! Koken doe `k vanaaf wel. Morgen naar grote stad, spullen kopen voor school Aviv en hij heeft een oogtest.
aichaatje, volgens mij mag jij niet zoveel doen foei!! breastmommy, ohh heerlijk agentje spelen... wat is mama-zijn toch een vrij divers beroep
herkenaar hoor, ik heb er dan ééntje, maar ohh die kan ondeugend zijn en ik ben helemaal niet streng maar soms blijf ik nee zeggen
Er zijn dingen waar in ik het wel streng ben en volhoud, maar nu weinig puf..En hun hebben alle 4 muren al wel gezien vh appartement, ik moet het rustig aan doen en het is veelste heet buiten, dus wat houd je dan over...2 kinderen die zich heel snel vervelen..
Goede middag allemaal, Zoo.... de badkamer weer helemaal grondig gepoetst. Gisteren de woonkamer weer gedaan en voor morge zetten we de keuken op de planning. Wel raar om zo alles te moeten verdelen maar ja moet wel want het lukt me niet meer om alles in een keer te doen.
Update: de geplande datum van de 15e voor de ks gaan we niet halen. Ik heb weer verhoging, ctg was daardoor grotendeels niet mooi. Echo gehad en heb te weinig vruchtwater. Groei staat ook bijna stil, 60 gr gegroeid in een week. Er is geen paniek omdat de doorbloeding van de navelstreng nog mooi is, maar beeb wordt wel deze week, afhankelijk van wanneer er ruimte is, gehaald. Grote kans dat we dus nog net een prematuurtje krijgen ik ben onderhand ook wel klaar met deze achtbaan.
@mama, wat fijn zeg dat je ff naar huis mocht, (maar dan ga je toch niet op het forum zitten maar lekker genieten die paar uurtjes van je mannen hahahah) @sunshine, jeetje gecondoleerd, wel goed op jezelf letten nu he, zijn allemaal extra emoties erbij en dat zal qua hartslag ook niet zo goed zijn denk ik. knuff @juffie gave slinger zeg, ben zelf echt geen creabea dus zat te denken aan gewoon een papieren slinger te gaan maken (van die vlaggertjes) en die aan elkaar maken (nu eerst nog steeds een naam hebben, we hebben er al een paar maar die ik leuk vind, vind hub niets en andersom pfffft) @plassen, totaal geen last van, kan de hel;e nacht op bed liggen en smorgens pas naar de wc moeten en overdags hetzelfde. (wel als ik hoest of nies moet ik soms ff rennen hahahah) @soppie, wat goed van Sanne zeg,. @want2be, veel plezier met je laatste werkdagje, en dan lekker genieten van je verlof. Gisterenochtend kwam hub er ineens mee of we dagje weg gingen naar mn broertje. Nieuwe huissie bekijken (nu het nog kan hahaha) dus auto geregeld en naar mn ouders gereden (uur rijden) Hub kreeg het ineens op zn heupen en vroeg of lelystad wel een zh had, dus ik gelijk ja en almere ook en hier in utrecht ook (reden we net langs) en anders is 112 heel snel gebeld hahahaha. Mn ouders wisten van niets dus stonden heel verbaasd te kijken dat we op de stoep stonden en mn broertje en schoonzusje kwamen uurtje later (dan afgesproken hmmm) dus na bakkie gedaan te hebben en 3 tassen ingeladen vanwat ze kwijt moesten zijn we huissie gaan bekijken. (ze hebben ook 2 kittens van 6 a 7 weken oud dus daar waren de kids niet bij weg te slaan) Hier nu 3 kids dus ook politie aan het spelen. Zoontje van mn din is hier en die kan niet tegen zn verlies dus al 2 keer huilen geweest en boos. (kan daar echt niet tegen) Morgenochtend kids naar de tentweek brengen die begint morgen, en dan ga ik naar de vk voor de ligginsecho, voor mijn gevoel is hij niet gedraaid dus ik ben benieuwd. Zo ff lekker pannekoeken maken en wat overblijft mag hub morgen meenemen naar zn werk want die is vandaag weer begonnen (mega balen vanmorgen hahahaha)
goedemiddag mama sterkte benieuwd wanneer de kleine gehaald wordt je zit in ieder geval al heel kort bij de 37 weken wat heel goed is juffie wat ben je toch weer druk vandaag: foei soppie wat een goed nieuws over je meisje want2be veel plezier op je laatste werkdag nog even en je kan van je verlof genieten ego: ik ben enorm trots op ijn dochter, ze heeft vanacht voor het eerst niet meer bij ons op de kamer geslapen ze heeft tot 6u in haar bedje gelegen en toen ging ze huilen heb toen maar geroepen dat ze even bij mama mocht komen liggen daarnet even ongerust geweest omdat ik ons kleintje bijna niet gevoeld had en er kwam ook geen reactie op mannetje zijn hand wat normaal wel het geval is mijn bloeddruk een keertje extra gemeten (doe ik iedere avond) maar die is in orde en lang leven de angelsound: even naar hartje geluisterd en die doet het goed daarnet was ze weer vrolijk actief met mijn ribben in de weer, waar een mama al niet blij mee is nu is ze weer rustiger maar laat zich wel voelen
Spannend Mama !! Je hebt het toch nog een hele poos volgehouden zo. Suc6 straks ! Samen met mich even de kruidvat tas gehaald. Wat een Klotenkruidvat zeg pffff... Maar goed het is gelukt. Gelijk ok alle shampoo wasspul en haarspulletjes meegenomen voor de beeb.
@ Mamam Ohjeetje!! Nouja idd je bent bijna 37 weken Het is nog heel lang goed gegaan Heel veel succes!! Ik ben bek en bekaf, net gefietst met kleintje.. nu ff zitten
Mama079 - Heel veel sterkte, inderdaad een prematuur misschien maar je bent al zoveel verder als bij de 1e. Kan me ook wel voorstellen dat je de 8baan zat bent, voor mij is het ook aftellen, vrijdag horen wij de datum van inleiden. Want2be - Lekker hoor je laatste werkdag en nog gefeliciteerd met je verjaardag! Loepie - Houd je rustig en niet teveel doen - RELAX!!!! Zuurtje - Dikke duim voor je dochter! Netjes in haar eigen kamertje. Minder voelen - hier ooit DE tip van juffie opgevolgd Chocola helpt hier echt perfect want porren en zo daar reageert meneer ook pas een half uur later op wanneer hij zin heeft. Soms bij de CTG ligt is ook te stil slaapt ie waarschijnlijk en nu hebben we tegenwoordig standaard cocola of chocomel mee nou binnen 2 minuten viert ie feest in mijn buik Rinke - Heerlijk van die zussen, die heb ik helaas niet maar wel een super lieve moeder en stiefvader..... Smile - Waterige afscheiding - hier ook last van, geen vruchtwater dat hebben ze gechecked. Ook al een tijdje aan de inlegkruizen en dergelijke. Aichaatje - Ik waggel met je mee hihihi wat is Lobia???? Morgen DE datum, spannend hoor ik moet tot vrijdag wachten dan hoor ik wanneer ze me in gaan leiden uiterlijk. Soppie - S. doet het heel erg goed, en JIJ ook hoor, snap best dat je het moeilijk hebt is ook niet niks. Heerlijk dat ze ook aan de borst gelegen heeft, een sterkte meid....... Dikke knuffel en probeer vanavond of morgen effe te bellen. XX Slapen - 1 grote ramp en dan is het ook nog eens mega benauwd 's nachts, ligt hub of hond te snurken, of er zoemt een mug langs / bij me oor, ik moet plassen, kramp in me bil. Ik heb geen kuitkramp maar die bil daar wordt ik echt niet goed van. En als de muggen verdwenen zijn, hub en hond genoeg gepord zijn dat ze niet meer snurken en ik denk dat ik me plekje gevonden heb dan zit er een heeel druk mannetje in me buik die denkt heee wil jij slapen, zal ik je dan even lekker schoppen en zo gaan draaien en doen dat het toch niet lukt Draaien is ook een ramp en verlang naar de tijd dat ik weer heeerlijk en vertrouwd op mijn buik kan slapen.
slapen: Ik heb de plastic laag om het matras gedaan, man als ik me omdraai is het net alsof ik op een zak chips lig haha! Verschrikkelijk!! Hij pastte niet om mijn matras heen, dus heb hem maar in de breedte gedaan...
hii ! waarom denken jullie dat ik geen buddy heb .. zal zo es op hyves kijken wat er staat.. hier vanochtend naar de VK geweest.. meisje was al aan het indalen en als ze moest schatten zou ze 7 pond zeggen.. ben benieuwd wanneer ons meisje komt!! (hoop zo dat ik niet overtijd gab magoed kan ik natuurlijk nog niks over zeggen ) pff juffie, misschien toch aankaarten dat je er helemaal geen fijn gevoel bij hebt bij de gyn's en dat je liever hebt dat hun het doen.. Rinke.. pff vermoeiend zeg ! net je auto gemaakt en dan weer geklooi ermee... oh lees nu dat het hopelijk wel meeviel gelukkig ! hoop dat het zo blijft Soppie wat super van S !! helemaal geweldig dat ze het zo goed doet !! hier trouwens vanacht gewoon maar 2 keer wakker geweest ! echt een wonder !! heerlijk een beetje slapen zeg! loepie wat fijn dat mams even komt helpen.. mams ziet me aankomen haha.. ze werkt ook gewoon de hele week op woensdag na maar dan is mn neefje van 3 bij haar.. hihi.. aichaatje is je zus er al !? zo mama, das heftig!.. en je weet gewoon al dat je deze week wel je beebje gaat zien ! spannend en alvast heel veel succes ! wat zijn jullie verder allemaal druk bezig geweesT!! dat lukt mij echt niet.. dan kan ik op een gegeven gewoon ni meer lopen joh.. becky succes morgen alvast.. Zuurtje, snap je ongerustheid hoor.. gelukkig was ze daarna weer lekker aanwezig ! en goed van je meisje ( sliep ze al die tijd nog bij jullie dan ?! ) Juffie, bij de action hebben ze ook zoeen matras beschermer heb hem er ook toevallig gister op gedaan en maakt geen herrie ( wel beetje wennen omdat het glijd over het matras ) maar slaapt verder wel goed..