Ik heb van vrienden een waterdichte molton overgenomen die over de hele matras gaat. Zweet niet en kraakt niet en ligt er al weken op........ Was wel duur geloof iets van 40 euri nieuw prijs maar als ik dan hoor dat anderen kraken en glijden.......
rosa bedankt voor de chocoladetip maar dat hielp niet normaal reageert ze ook op cola maar dat deed ze dus niet ja dochter heeft al die tijd bij ons op de kamer geslapen is dat raar? zoonlief heeft bijna 5 jaar bij ons geslapen matrasbeschermer met plastic ik heb hem bij de hema gehaald (mannetje dan) aan 1 kant plastic en aan de andere kant stof je zweet er niet op en het kraakt niet bij het omdraaien handig zijn ook de elastieken aan de hoeken zodat het op zijn plaats blijft liggen
ja deze kraakt ook niet hoor.. maar omdat wij een heel glad matras hebben kan die een beetje schuiven.. maar is gewoon bovenkant van badstof zeg maar gewoon heel fijn en net als een andere dat ie gewoon om je matras heen gaat en niet duur.. was geloof ik 14 euri ( en wij hebben dan die grootste 220-240 volgens mij )
Zuurtje.. raar?! ik zou het iig niet doen.. dus naar mijn mening vind ik het wel raar ja ze mag de eerste tijd bij ons slapen maar daarna mooi naar dr eigen kamertje..
Hier zijn ze dus elke keer op Lydia 220-240. Hij is idd 14 euro. Maar even bij een andere action kijken denk ik.
Ohh ga dan echt ff bij action kijken hahe.. Alleen hier zit ie alleen in ondiep, en vind dat geen prettige wijk zeg maar... Mn laatste babyslinger is af Yeah
@ Zuurtje Ik vind het niet gek hoor.. Ons zoontje heeft 1,2 jaar op onze kamer geslapen we hadden maar één kamer haha! Ik moet zeggen dat we, manlief en ik, elke avond voordat we naar bed gaan nog naar zn bedje gaan om te kijken... De baby komt snachts bij mij en overdag zoveel mogelijk op haar eigen kamertje...
Wilde net gaan bijlezen, maar mannetje is net thuis En het zijn weer zo'n 20-30 pagina's Morgen een nieuwe poging. xxx en truste
Mama.. Dan ben je denk nummer 2, heel veel sterkte en suc6 dat alles maar goed mag zijn! ( of iemand moet het deze week nog ff presteren) Beetje late rreactie, maar kreeg geen nieuw mail dat er antwoorden waren.. Nu ff wakker dus dacht kijk ff. En jah hoor plenty! Over de onder legger, ik heb ook die van de hema.. Helemaal top, mijn moeder gebruikt die bij mijn neefje die wel eens een ongelukje had matras blijft droog!! (Moet mijn water ook wel opvangen hoop ik) Ik vind het ook wel een beetje raar als je kind nog zo lang bij je slaapt.. ( Bij ruimte gebrek kan het niet anders snap ik ). Ik ga er van uit dat het idd de eerste tijd (week, 2 weken) snachts bij ons slaapt en verder op haar eigen kamertje.. Maar vind ook wel dat iedereen het voor zich zelf moet weten!!! Ik ga me nog ff omdraaien en proberen te slapen! Kus allemaal
kind op de kamer: met j. zei ik van te voren, hooguit een paar weekjes (ook i.v.m. nachtvoedingen) maar dat zijn 4 maanden geworden en ik vond dat erg prettig, moest gewoon even afkicken dat hij naar zijn eigen kamer ging... maar iedereen moet het inderdaad voor zich zelf weten. heb nu net weer afgekolfd, want ik dreef mijn bed uit hahahaha goodnight...
Hihi... hier nog een nachtbraker: Maagzuur + nachtmerrie + porrend mini-elleboogje = klaarwakker!! Ik kom straks uitgebreid reageren op iedereen! Nu toch maar even kijken of ik nog wat kan slapen..
He nachtbrakers !! Moet ik snachts nu ook al gaan forummen wil ik niets missen?? Kruidvat heeft vandaag een actie met de pampers tweede pak half geld
Die aanbieding las ik net ook (alleen als je een kaart hebt) Haha het gaat hier snachts ook gewooon door! Heb je wat te doen als je opstaat!
Zooo actieveling heeft nog weer 2 stukken van het ledikant geverfd. Moet nu nog een deel, een zijkant met al die spijlen zowel de voor als achterkant.. Ben alleen erg misselijk, ik merk hoe vroeger de kleine wakker is hoe misselijker ik ben Straks dus weer even mn bedje in..