@rosa.. ik heb mijn zwangerschapsverklaring bij de verloskundige gekregen? moet jij er speciaal voor naar de huisarts? meeting?! leuk gezellig!
Hey meiden, heel lang hier niet geweest.. Laatste dagen behoorlijk hectisch geweest, er is bij mijn man zaadbalkanker ontdekt... Hij is afgeloprn dinsdag geopereerd en nu is t lange wachten begonnen op de uitslagen van de ct-scan en weefselonderzoek. En dan miss wel bestraling en/of chemo maar daar ga ik niet van uit! Ik beloof dat ik vaker zal komen! Xx
@Pindaatje, ik las het op hyves. Veel sterkte komende tijd en hoop dat er goede uitslagen komen. Kan me voorstellen dat je aan hier ff kletsen niet toekomt. Take care. Liefs
Jeetje Pindaatje wat schrikken zeg ! Hopelijk krijgen jullie snel de uitslagen ed. Sterkte de komende tijd !
Sterkte pindaatje. Gino heeft lekker gegeten tussen de middag, ze gingen hand in had weg met Pien dr trommel in Gino zn rugzak en kwamen hand in hand weer terug. (geloof dat de juffen het ook al goed in de gaten hebben want de stoeltjes staan wel heel vaak naast elkaar in de kring)
hallo meiden, hier zijn soppie en rosa ten eerste @pindaatje: sterkte met de uitslagen van je man, wat een sh*tnieuws... we hebben zitten speuren op het internet voor de meeting, de hoe, wat en wanneer zetten we vanmiddag wel op hyves. wij gaan nu weer verder aan de thee... toedels
Sterkte pindaatje! Ik ben net even langs school gegaan! Alsof er een bom knapte toen ik op het schoolplein kwam.. een hoop enthousiast gegil, kusjes en knuffels zoooo schattig! De beep was helemaal druk en schopte iedereen.. Ben blij dat ik weer thuis ben Ben helemaal op...
Meiden, krijg net een sms van Cos. Ze is opgenomen in het ziekenhuis vanwege verhoogde ontstekingswaarden. Ze wacht op de arts. Ik hou jullie op de hoogte.