juffie fijn dat de bloedplaatjes in orde zijn bloeddruk en spugen gaat ook wel in orde komen (ten laatste kort na de bevalling)
ik hoop ook voor jou dat het helpt heel de zwangerschap lopen spugen is niet fijn (heb ik bij zoon ook gehad)
Tsja ik heb het vorige keer ook gehad, maar nu na een week dat mn maag niets meer accepteert is het wel erg vervelend aan het worden. Die soep komt mn neus uit! Heb net een broodje gegeten met vega. smeerworstje.. Hopelijk blijft dat erin?
Ik vind het niet zo'n leuke naam, lijkt heel erg op je andere dochter. Maar is maar mijn mening, haha ene oor in andere oor uit.
Ik vind Yinthe een mooie naam, ook leuk bij de andere. Lekker fris I like it Oke een broodje om feest te vieren wat tooo much, zit er nog in, maar mn maag protesteert! (maar was wel erg lekker!) Ik he een nieuwe mobiel, hahah een alcatel uit het jaar 0... Hihihi
Ohh ik heb bij prenatal een bikini voor 20 euro gescoor Zwart met witte stipjes En een shirtje en een broekje voor de baby En nog 2 aankleedkussenhoezen, 1 rode en roze. Bij babydump navraag gedaan want de phil and teds classic kost en de doos opgehaald van babydumo En bij babyplanet hebben ze nu een hele lijn van vlinder dingen, ik vond de lamp erg leuk, maar wel prijzig, 43 euro
Hey meiden ! Ik ben weer thuis. Was wel even schrikken hoor.. Omdat ik steeds buikpijn had en me gewoon echt echt niet goed voelde. De Vk vond dat ik naar het ziekenhuis moest. Dus zij heeft gelijk gebeld.. Ik kon gelijk komen. Daar urine nog een keer getest wederom geen blaasonsteking dat was de derde keer. Echo gehad Baby zag er allemaal goed uit. Dus toen het bloed getest en daaruit bleek dat de ontstekingswaardes erg hoog waren en verstoord. En toen wilde ze me daar houden. Dus hop naar de afdeling gebracht. Toen heeft het best heel lang geduurd voordat de chirurg kwam ik moest ook nuchter blijven ... Uiteindelijk kwam de chirurg en die ging wat voelen en kijken en constateerde dat het geen blinde darmonsteking was. Heel apart want dat leek me ook al vrij stug. Toen kwam de arts assistent ook nog even dat ze niet wisten waar dan de onstekingswaarden weg komen. Dat kan echt overal zijn. Dus vandaag moesten we weer bloed prikken om te kijken of er wat veranderd was. Dit was niet zo de waardes waren gelijk gebleven. Conclusie was dat ze echt niet weten waar de onsteking dan zit. Als ik me slechter ga voelen of ik krijg koorts dan moet ik gelijk bellen. Weer een hele belevenis dus ! Pff
@Cos, welkom terug! @Juffie, goed nieuws! Inderdaad hoe het kan..lekker belangrijk....yahoooo.....als je bloed maar goed is. Tja spugen..ik weet hoe het is, di avond, wo en gister ook blijven gaan. Ik probeer wel van alles te eten. Het idee van een sonde zorgt er wel voor dat ik eet en dan maar overgeef. Die misselijkheid is ook irritant maar ja. @Zuurtje, jij bent ook erg misselijk geweest bij je andere zwangerschap lees ik. Wanneer ging dat over? kreeg je medicatie?
In het ziekenhuis eten ze al om half 1 warm. Kreeg ik een dik bord met aardappels doperwten en dik lap vlees ... Nou ik zeg sorry dat krijg ik echt echt echt niet weg .. Ik werd me daar toch beroerd buhh.
geloof dat ik waarschijnlijk niet op iedereen reageer omdat ik de helft al weer vergeten ben sorry!! @ cos welkom terug! fijn dat je weer thuis bent! @ 2 nieuwe meiden gespot!! ook welkom hier!! @ haarverfen.. hier volgens de kapper ook geen enkel probleem. dus gewoon gedaan en ga het ook weer doen.. @luiertassen ik heb een hele leuke bij de hema gekocht 30euro roze met rood geblok (zal vast helemaal niet bij mijn wagen passen hihi maarja maakt niet uit) @ namen... ja jongentje wiste we als vrij snel.. maar nu het een meisje word.. pff echt moeilijk, wij willen ook een korte nederlandse naam. maar lastig kiezen hihi @yinthe leuke naam past bij de andere kids! @moe: hier onwijs.. ga ook ff liggen als het goed is komt vriend lief om kwart over 7 met het eten thuis dus toedeledokiee!! dikke kussen voor iedereen!
bij zoontje heb ik niets genomen tegen de misselijkheid daar ben ik tijdens de hele zwangerschap misselijk geweest en heb vaak moeten spugen dat kon zowel 's morgens zijn als op ieder ander moment van de dag bij dochter had ik primperan voor als het echt heel erg was nu eet ik de wite tic tac snoepjes en als het echt niet gaat dan neem ik een tabletje paranausea (maar die heb ik al heel lang niet meer genomen, de tic tacjes helpen voldoende)
@ Zuurtje Fijn dat het nu dan beter gaat @ Cos Welcome back meis!! Nou ik begon al bijna te huilen boven mn bordje soep, het staat me zoooo tegen eten.. Vanmiddag een broodje met vegaworst gegeten en dat zit me nog dwars... Vanavond probeer ik wel wat..
Cos welkom terug! Juffie fijn dat je bloed goed is!! nu hopen dat ook de maagbeschermers je gaan helpen! Verder ben ik de rest alweer vergeten, drukke dagen (maarja dat is eerder regel dan uitzondering lijkt het) @luiertas; wij hadden er een passend bij de kinderwagen maar heb ik echt maar heeeeel weinig gebruikt, eignelijk alleen naar consultatiebureau. dus ik zou er zelf geen bakken met geld voor uit geven.. Heb nu handig tasje van de action, genoeg ruimte en praktisch in te delen, maar niet zo groot en niet zo duur
meiden even een vraagje ben ik nu raar en gek als ik een berichtje stuur naar zoetje zijn werkgever ik krijg iedere maand opnieuw de vraag om voor een collega van hem de urenlijst uit te printen begrijp me nu niet verkeerd, voor een keertje vind ik niet erg maar iedere maand opnieuw de printer opstarten om dan 1 papiertje af te printen zie ik niet zitten normaal is dit toch de taak van de werkgever om ervoor te zorgen dat zijn werknemers hun lijsten hebben of ben ik nu verkeerd?