@ Zuurtje Ik zou het niet doen MAar manlief werkt bij mn vader Maar je moet doen waar je je goed bij voelt toch? Nou mn bugles have left the building Ik ga zo maar lekker in bedje liggen, voel me brakjes. maar toch ben ik happy omdat ik toch wel vandaag top nieuws had!! Van de buren heb k een superlief knuffeltje voor de baby gekregen!! Ons meisje wordt zoooooo verwend.. hihihi en dan is ze er nog niet eens
ik was nog vergeten te zeggen dat ik de baas persoonlijk ken juffie ze wordt idd verwend dat is hier niet het geval voor de geboorte
Whahah i wish die heb ik tijdens mijn laatste bezoek in Nl gekocht Jeetje en dat is alweer een aantal jaren geleden! hier hebben ze van die hele slappe tassen met felle kleuren of echt van dat flauwroze met beertjes etc ..
Zoals het meeste spul Wie heeft er trouwens ervaring met tummytub? En zou je die ook van een emmer kunnen maken? Mijn schoonzusje heb ik ook aan het breien gezet! Dat jasje van phildar? Is er dan verder niemand meer met die trappelzak bezig.. of liggen ze ergens in een hoekje ;?)
krijg hier een tummytub van mn zorgverzekering erbij volgens mij maar ga m niet gebruiken .. lijkt me niks .. dus heb er ook geen ervaring mee sollie
tummytub schijnt zalig te zijn voor baby's En mijn mama is ezig met de trappzal hij wordt heel mooi!! Ohhh ik heb net via Hema uitverkoop rompertjes gekocht Nice! Over 7 dagen kan ik ze ophalen..
Ik vind mijn trapzak ook mooi worden whwhwaa mag ik wel wat harder breien Welke kleuren heb jij gekozen?
tummy tub vond ik "leuk" in de kraamweek omdat de kleine dan de houding aan neemt die hij had in de bm. Vond het verder niet prettig en Tygo was niet gek op water de eerste tijd. Maar lijkt me dat je hiervoor een grote emmer ook kunt gebruiken hoor, als er maar geen scherpe randjes in / aan zitten Internet doet het hier vanavond slecht, vlieg er elke keer af...
zuurtje bij ons moet iedereen ook zelf de lijst uitprinten.. alleen kan dat dan wel op het werk en collega's draaien vaak voor elkaar uit.. Je kan hem bij ons ook op de pc invullen en terug mailen, hoef je niet te printen... Maar zag net dat het voor een collega is en niet voor hem zelf?! dan kan hij toch ook diegene zelf ervoor laten zorgen? (of voor de lijst of voor de vraag naar de baas)
mn moeder heeft teddyberen wol gekocht en dan wit.. ik wilde uit één kleur! ze maakt hem ook wat langer aangezien ons beebje in de zomer/ herfst wordt geboren.
Ff snel reageren op het breiwerk, ik ben bijna klaar! Nog een cm of 10 van het mutsje en dan issie af.en al ons kleintje is geboren dan kan er een naam op geborduurd worden
Ik ben beniewd naar jullie variaties Gaan jullie wel spammen he?? Ik twijfel zo of we een nieuwe Phil and Teds gaan aanschaffen of een tweedehandse...