September mama's 2011 DEEL 3 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Dit is het derde motiefje

2. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    leuk juffie!!

3. juffie2008

Nou die ene gaat weer eraf, wij vinden het net niet ;)
    Dus jammer.. nog een keer opnieuw.
    Ik maak alleen de bloemen vlindertjes..

4. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Aichaatje.. wat een popje zeg! Prachtig

Rinke.. je kunt gewoon een witte kopen. je ziet er niets van aangezien je altijd een hoes erom heen hebt zitten :)

Juffie.. balen meis!

Hier alles goed... bijna de 3d/4d echo :) spannend.. Verder alles zn gangetje hier.. Sophie haar gordijnen zijn besteld en volgende week wordt er behangen en gesausd :D jippie :D

5. juffie2008

vandaag ietsje meer gegeten trouwens, lijkt erop dat mn maag iets kalmeert :D
    Morgen gaan we ff zwemmen, heerlijk!

6. Djones

Djones Actief lid

4 jan 2011
    203
    0
    0
    Hoi meiden, hoe is het hier?

7. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Leuk hoor Juffie ik vind ook die ene niet heel leuk.. Dus gelijk heb je haha.

Nu je maag weer rustig laten wennen. Ik kan nog steeds geen grote porties eten en eet dus heel veel kleine porties het is bijna niks over de hele dag. Dat gaat goed !

Ik ben een brownie aan het bakken hmmm..

Hier is het de hele dag al zeikregen bah ! Hopelijk morgen niet ik moet dan een uurtje lesgeven buiten ..

8. Djones

Djones Actief lid

4 jan 2011
    203
    0
    0
    @Cos en juffie, wat vervelend dat jullie nog steeds zo misselijk zijn...

9. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    hier ook al de hele dag regen.. bah....

brownies, heerlijk!!!

nu lekker voor de tv filmpie kijken. wel lekker optijd in bed, morgen weer vroeg op (6uur) weer eens werken..

10. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Aichaatje wat een schatje!! heeft ze het leuk gehad?
    Juffie jmmr dat de stof je tegen valt.. moet je weer de markt op ;)
    Wow cos nog steeds op -21 dat klinkt idd wel als heel veel.

Hier het werken er net weer op zitten.. morgen weer, nadeel van de zorg, vind er niets meer aan om de weekenden te werken zie ml maar zo weinig meer..
    Hihi had een kennis meer voor de grap gevraagd of ze dat slaapzakje niet voor me wou breien, maar nooit meer aan gedacht tot ze vanmiddag mijn moeder had gebeld of ik het patroon en de wol al klaar had liggen :D:D van de week maar even mooie wol uit gaan zoeken dan, zou het ook van andere stof dan wol kunnen? lijkt me zo warm in september..

11. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    moet volgens mij ook van katoen te maken zijn... (is ook makkelijker wassen denk ik )

meiden goede morgen, ik ga naar mijn werk tot vanmiddag.
    prettige zondag allemaal!

12. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Goedemorgen allemaal....
    Waren erg laat terug gisteren... was leuk maar we zijn allebei erg moe ;) Meisje moet gewoon naar school vandaag.. nog 2x dan vakantie..

13. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Morning,

Gisteren bijna heel de dag in de Kuip gezeten omdat mannetje een voetbalternooi had met zijn werk.

T.ring wat was het koud, en de wedstrijden speelden ze dit jaar ook niet echt goed, verloren, verloren, gelijk, verloren, verloren en de laatste gelijk in de laatste wedstrijd hebben ze hun eerste en enige doelpunt gescoord dus dat was ook niet echt toppie.

Gisteravond wilde meneertje natuurlijk ook manc- barca kijken, ik had genoeg "voetbal"gezien ondanks dat ik het wel leuk vind.
    Maar ik had heel de dag nog niet op een fatsoenlijke stoel gezeten en veel te veel gestaan en gelopen, alles deed zeer vooral in mijn liezen.
    Na het eten ben ik op de bank gaan zitten en heb helemaal niets meer meegekregen van de tv of wat dan ook.

Hier vanalles teruggelezen maar niet opgeslagen ben nog steeds duf, maar na 3x kuitkramp vanaf 6 uur ga ik het bed niet meer in.

Tot straks....... en fijne zondag

14. juffie2008

Slaapzakje:
    Wij hebben hem gewoon langer gemaakt, maat 62/68 zodat ze hem dan in de winter aan kan ;)

15. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    wat schattig!!!

16. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Tic Tacje zou ik ook nog kunnen proberen ja..

17. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    hi hi leuk dat je schoonzusje dat wil doen.
    Ik ben nog bezig met het trappelzakje, maar geen natuurtalent wat betreft breien...hihi

18. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @achiaatje, hoe vaak gaan jullie naar NL?

@Juffie, hier ook constant misselijk hoor. Ondanks de zetpillen. Ik haal max 3 dagen met niet overgeven helaas. Ik leg me er maar bij neer dat het zo blijft. Wat Cos ook zegt, ik zou eens met een dietiste gaan praten over hoe en wat.

@Cos, hoe zit het met spugen bij jou? Is dat nog steeds gestopt maar wel erg misselijk?

19. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    goedemorgen @llemaal! ik mag weer werken.. geniet allemaal van de dag (zever de kwaaltjes het toe laten) !

20. juffie2008

@ Mik
    De maagbeschermers lijken echt hun werk te doen, oke ik geef nog wel over, maar mn maag doet niet meer zeer.
    Misschien voor jou ook een idee?

Hai!
    WIj zijn net wezen zwemmen, heerlijk, wel daar lopen overgeven haha.. ik had kiwi gegeten en dat viel verkeerd..
    Nu net 3 crackers met vegaworst en 4 m&ms...
    Was wel ietsje aangekomen vergeleken met gister..
    Maar zwemmen was heerlijk nu wel moe.. Ga ff wat vlindertjes beplakken, en nadenken wat ik als tweede project ga doen..
    OF
    boxkleed naaien
    OF
    geheime missie
    OF
    trappelzakje...
    Moeilijk, moeilijk...

Deel Deze Pagina