September mama's 2011 DEEL 3 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoii :)
    hier morgen avond de 3D echo !! :D:D

verder bijgelezen :) , juffie druk geknutseld en aichaatje .. hmm apart van je zus.. lekker gaar laten koken ;) komt wel weer goei

2. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Hier al heerlijk naar bed... Vroeger dan gewent mar hard nodig!! Viel op de bank al in slaap.

Morgen weer een dag.
    Slaaplekker voor straks allemaal! Kus kus

3. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Slaap lekker lieve meiden!

Ik ga ook zo naar bed MET airco aan want het is hier om te stikken zo heet!
    Zweten jullie ook zo snel nu? Ik ben normaal nooit zo nat van het zweten maar ik lijk wel een otter sinds ik zwanger ben! BAH

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nee hier juist sneller koud..
    maar als t echt warm is word ik er snel niet lekker van .. ( heb ik normaal nooit last van )

slaap lekker meiden xx

5. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Meiden... ik kom even zwaaien!!
    Vol weekend gehad, dus ben nog wel even aan het bijlezen hier...
    *zwaai*

6. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Aicha wat een rare reactie, van zo'n schattig prinsesje kan je toch alleen maar smelten? Gek dat ze om zoiets weg kan lopen.. Hopelijk kan je het ietwat langs je heen laten gaan en goed slapen vanacht in de hitte.

Lydia heel veel plezier morgen met je echo!!

slaaplekker allemaal, ik duik er ook in werken was veels te druk..

7. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    #707 soppie, 30 mei 2011
    Laatst bewerkt: 30 mei 2011
    goedemorgen meiden,

heb een druk weekend achter de rug gehad met veel klussen, winkelen, visite en schoonmaken. nog wel het één en andere gelezen en onthouden (voor zover dat kan hihihihihi)
    vandaag weer aan de arbeid, dus weer niet zoveel tijd om te reageren...

@lydia1986: woehoe!!! vandaag heb je de 3/4d echo ben wel benieuwd naar de foto's, kom je ze vanavond nog spammen?
    ik mag volgende week maandag pas....

@aichaatje: jeetje wat een flauwe daad en reactie van je schoonzus. weet je al wat meer waarom ze van de hak op de tak is weggegaan?

@angela: van harte welkom bij deze gezellige septemberkletsmajoren...

@zuuraanvallen: vanacht veel wakker geweest door het zuur wat omhoog kwam (bléh)

@pijn in de liezen: hier heb ik ook last van, meestal met werken als ik lang moet staan, dus gaat van de week om de tafel zitten met mijn werkgever dat ik de dagen van 8 uur niet meer trek.

@meeting: heb voor de rest nog niet verder gekeken naar eventuele reactie's of opties dus gaat zo nog even op hyves kijken...

nu gaat ik nog even languit op de bank voordat de kleine smurf wakker word....

8. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    heb op de septemberhyves de hoe, wat en wanneer even aangepast...

voor de gene die zich nog niet hebben gemeld of toch intresse hebben in de meeting moet dus even naar de hyves pagina gaan.

9. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    @soppie: wat is de link van de hyve?

10. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
  11. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    goedemorgen allemaal! iedereen weer fris en fruitig voor een (voor de meesten) een kort weekje?

even een verse buikspamfoto: (zal vandaag lekker meekletsen, heb het erg rustig op het werk :) )

12. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Goeiemorgen!!

Tab wat een mooie buik meid!!

Wij zijn rond 8 uur wakker geworden, heerlijk.... Ben erg misselijk... :(
    kleintje kijkt tv kan dus ff snel wat dingetjes doen..
    Heb gister laatste 2 vlinders uitgezaagd die ik had liggen, heb er dus nu 18 :D
    Allle grote zijn af, nu moet ik nog kleinere gaan maken :D

13. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen dames!

Hier vandaag ook een rustige dag. Sophie is een ochtend wennen op het KDV en smiddags slaapt ze 2/3 uur dus ik kom lekker kletsen :)

Tab.. mooie buik hoor.. ik zal er ook zo weer 1 maken :)

Juffie... goedemorgen!

meeting.. ik heb al gereageerd hoor maar ik zie het somber in qua data's :(

Verder alles goed hier:) eindelijk twee dagen dus vrij en dan tref ik het ook nog eens met dit weer.. Zo eerst maar eens de was vouwen en wat strijken en dan kan het echte chillen beginnen :) (Ik heb het verdiend al zeg ik het zelf :))

14. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Ukkie, vandaag tref je het zeker met het weer! ben lekker met de auto naar kantoor gegaan. kan ik op de terugweg met het dakje open rijden, zo lekker!

@ juffie, is er niet een pilletje die de misselijkheid uit kan zetten?

15. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    @Cos, jeetje wat schrikken zeg dat je in zh moest blijven maar gelukkig ben je weer lekker thuis.

@tummy tub, heb die met Gino gekocht (op een babybeurs voor 5 euro) vond het wel grappig en Gino lag er alleen maar in te slapen hahahaha.

@Aicha, wat een lieve foto zeg van Yara, super jurkje en helemaal niet fout!! Reactie van schoonzus heel vaag, Yara nog gezegt waarom ze beetje woorden hadden gehad???

HIer zaterdag feessie gehad, was in hawai stijl en hub is helemaal uit zn dak gegaan qua outfit. Hawai rieten rokje, blouse en hoed (onder het rokje zat een kortgeknipte lichtbruine broek maar dat was bijna niet te zien) Heb helemaal in een deuk gelegen op de fiets want met afstappen was hij ff vergeten dat hij en een stang had en het fietszitje achterop had hahahaha. Damian 2 uurtjes alleen thuis geweest (voor het eerst) en Gino was uit logeren dus ben ff gezellig meegeweest.
    (bijna een malibu-cola gekregen ipv gewoon cola omdat de barkeeper (een vriend) ff vergeten was dat k zwanger ben hahah)

Gisteren lekker F1 gekeken en smiddags de andere muur geverfd (hub) dus de muren in de huiskamer zijn klaar, ga ik vanmiddag de plinten verfen want de pc tafel en de bank staan nu half in de huiskamer, en misschien ga ik gelijk aan het kozijn beginnen.

Morgen sportdag met school alleen word er vanmiddag beslist of het wel doorgaat aangezien alleen morgen regen word opgegeven, heerlijk op het voetbalveld bahh. Zo maar ff brood en drinken halen voor morgen want het is een continu rooster

16. juffie2008

HAhah nee was het maar zo makkelijk ;)

@ Ukkie
    Jij ook ff aan de sop en opruim? Heerlijk he?
    Begin nu wel echt nesteldrang te krijgen, te erg gewoon!!!
    ;) Meer meiden hier last van?

17. juffie2008

@ BEcky klinkt als een relaxt weekend
    !! Heerlijk!!

18. juffie2008

Gister lagen we film te kijken op de bank, en ja hoor ik heb onze kleine meid zien schoppen :D ZO lief!! HEb ik bij zoonlief nooit echt zo duidelijk gezien :D

19. goedemorgend dames

hier heerlijk weekend gehad.. alleen nog steeds wat last van maag...

nesteldrang.. hier ook al.. kan alleen niet véél doen, want dan zit ik met harde buiken dus doen we elke dag een beetje.. gelukkig hebben we nog tijd ;)

20. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    heb gisteren de matrassen en lattenbodems van bed gehaald en eronder gestofzuigd..... :D

Deel Deze Pagina