September mama's 2011 DEEL 3 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Mik:
    Ik heb nu: sucralfaat Sandoz 5 mg
    Half uur voor het eten moet ik een zakje (heel ranzig) leegmaken en opslurpen.
    Daarna eten, en dan blijft dat snackje/ hapje best goed binnen ;)

Ik blijf wel misselijk hoor, maar mn maag doet niet meer zeer, en dat is het belangrijkste.. Geef ook gewoon nog over, maar so be it!

@ Aichaatje
    DAs een lange vakantie!!

Zoooo ik heb al het speelgoed van zoonlief ff opgeruimd, nu nog onder de bank vegen maar dat moet ik met manlief samen doen... Vanavond dan maar..
    We gaan een nieuw bankstel kopen, deze is te groot voor onze nieuwe situatie...

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oh juffie das jammer naar een kleinere bank toe.. ik zou mn hoekbank niet willen missen

3. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    dat was ikke niet Mik :p... mijn topografie is zo goed als die van een goudvis! "Wat een leuk kasteeltje, hey een kasteeltje!, alweer een kasteeltje!" (denk aan een vis die rondzwemt in een kom)

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
  5. juffie2008

Utrecht is behoorlijk midden van midden haha! Heerlijk om in het midden te wonen :D

@ Loepie
    HAhahahahahaahhahahahaahhahah!!!

6. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    :) hehe thx

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh meisje is ZOOO druk ;) , pies bijna in mn broek zoals ze mn blaas als springkussen gebruikt haha !

ga ff naar de wc + was aanzetten :)

8. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    hehe ik heb dat van mijn moeder, die vroeg me laatst of we vaak naar het strand gingen... ik zei "mam dat is voor ons net zo ver rijden als vanuit limburg hoor!"

Ze dacht dat Enschede meer in het westen lag :p
    dus... de appel valt toch niet zo heel ver van de boom he^^

9. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Mik, informatieavond bij het erasmus, omdat ik daar ga bevallen en ook 2 dagen moet blijven. En me man weet dan misschien ook wat beter wat die kan verwachten, hahahaha hopen datie niet schrikt.

@ Loepie, goed bezig, haha
    @ Lydia ik heb er ook zo eentje. Denk je dat je moet plassen en nog even wil wachten. Springt die er gewoon ff op en dan moet ik snel zijn.....

10. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    kletserds!

Idd utrecht is centraal :)

Lydia.. spannend hoor vanavond! Ik ben benieuwd! :)

babykamer.. een vereisde is dat Sophie binnen nu en 3 weken op haar nieuwe kamer slaapt zodat ik eindelijk met de babykamer kan beginnen.. vind het heel vervelend om geen grip te kunnen hebben over de babykamer omdat Sophie er nog slaapt ;) Hoezo erg!

Aicha.. wow wat een lange vakantie zeg!

11. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Hier ook zon blaashopper... en dan moet ik echt rennen anders hoeft het al niet meer ;)

@Loepie, als je mij op de markt ronddraait verdwaal ik ook ;)

Tis hier alweer zooo heet!!
    Overmorgen komt mijn papa!! Gezellie!!!!

12. juffie2008

@ Jolyn
    Jij kan tenminste aan één kamer beginnen hihi onze moeten nog worden gebouwd haha!

Kan je niet al iets doen bijvoorbeeld behang eraf pulleken? of alles alvast klaar leggen en maken dat je in één dag de kamer af maakt?

Volgens mij heeft mijn maag een goede dag :D
    Zit nu aan mn tweede cracker met vegaworstje...
    Pompoensoep staat te pruttelen..
    Kan ik zo nog ff wat doen...

13. juffie2008

Wat leuk dat je vader op visite komt Aichaatje!!
    Neemt ie nog lekkere dingen mee voor je uit NL?
    hIHI

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Blaas.. hier ook hoor.. trampoline is het ;)

aicha.. gezellig dat je vader komt :) hoe is de situatie nu eigenlijk i eygpte? Is het nog steeds zo onrustig? Woonde jij nou in Hurgada of in Sharm? Mijn man en ik hadden het er gisteren nog over dat we zoooo graag weer naar egypte toe willen als is het alleen om de pyramides te zien (vorige keren niet gelukt) maar ik las dat het tourisme nog niet echt op gang is gekomen?

15. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Juffie.. Sophie haar kamer is behang klaar.. het is wachten op het behang en op tijd van mn vader. en ik Sophie haar kamertje moet gestuct en behangen worden (als enige) dus nee ik kan niets in voorte doen. Ik hoop gewoon dat het behang binnen is vandaag en dan kan ik mn vader puchen ;)

16. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Tuurlijk neemt hij vanalles voor ons mee! :) ook de kinderwagen en een boel kleertjes die ik besteld had!

Wij wonen in Hurghada! Het toerisme is best wel aangetrokken hoor, het schijnt dat bv het museum in Cairo alweer flink mensen heeft. Maar het is nog niet als vanouds.. Dan komt echt door de media die roepen dat moslims en christen elkaar te lijf gaan en dat ik echt zooooo overtrokken! (politieke truukjes zijn het)
    @juffie heb je nog het recept gezien dat je wilde of zal ik mijn andere vriendin nog ff vragen?

17. juffie2008

Hihi super meid!! Ik duim mee dat je behang heeeeeel snel binnen is :D Kan je aan de bak (oif je vader ;) )

Ik ga me naaiatelier kast opruimen hihi... Heb nu zoveel lintjes en strikkies, die deur springt nog een keer open

18. juffie2008

Ik zou graag nog wel een echt authentiek recept van Harira willen ja, ik heb nog niet op die website gekeken, schaam!

19. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Aichatje.. Oke belachelijk he. Wij willen graag naar Hurghada toe weer maar de angst voor aanslagen blijft natuurlijk en dat komt zeker door de media. Misschien dat we volgend voorjaar als het allemaal rustiger lijkt met Sophie en de baby jullie kant op komen :) ;)

20. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Lol heel herkenbaar op het moment vergeet ik ook van alles! Maar goed.. wil je het recept dan met dat zakje spul of zonder??

Dan kunnen we leuk meeten!! Met baby's en al :D:D

Deel Deze Pagina