Je wordt er wel ontzettend stoned van, maar who cares Ik vond het echt een uitkomst. Ik baaaaaal ook lichtelijk (not) dat ze hem in Nieuwegein niet hebben.. Gaat gewoon via je infuus en als je de wee voelt aankomen druk je twee keer op het knopje en voila. Je kan jezelf geen overdosis geven want er staat een max. ingesteld
Mn moeder is klaar met de trappelzak van wol.. Ze moet hem alleen nog in elkaar zetten Ze gaat er nog eentje maken Als ze genoeg wol heeft iets met paars en weet ik veel wat kleurtjes Handig voor in de Phil and teds
Rosa meid.. wat heftig. .hopelijk blijft je kleintje zo lang mogelijk bij je zitten.. zodat hij toch nog wat kan groeien... morgend trouwens dames... de temperatuur is een verlossing hier.. amaai wat heb ik helemaal niet geslapen vannacht... zal blij zijn als het vanavond is en ik in een verkoelde slaapkamer kan gaan slapen... Lydia zo mooi
@RoSa: meis, ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen! Dat jullie mannetje maar zo lang mogelijk in je buik mag blijven. Kan me voorstellen dat jullie samen even een traan hebben gelaten: moet je ook gewoon aan toegeven! Kan heerlijk opluchten!
Wil je heel veel sterkte wensen meis! Dit verhaal is voor mij heel herkenbaar. Bij mijn dochter kwamen ze ook met 24 weken erachter dat ze veels te klein was. Moest toen naar Nijmegen, naar het Radboud. Om de dag gingen ze kijken hoe ze het deed. Ze groeide weinig tot niets. Met 28 weken ben ik opgenomen en met 28 weken en 6 dagen is ze gehaald met een spoedkeizersnede, omdat de hartslag van haar naar beneden ging. Ze woog 540 gram. Ze heeft 3 maand in het ziekenhuis gelegen en is nu een "mini"meisje van 4 jaar. Later bleek dus ook dat de placenta niet goed was aangelegd en de doorbloeding niet goed was, waardoor ze te weinig voeding kreeg. Daarom ben ik ook zo blij dat de doorbloeding nu wel goed is! Nogmaals heel veel sterkte voor de komende tijd en hopelijk kan de kleine nog een poosje blijven zitten. Elke dag is meegenomen! Als je vragen hebt, stel ze gerust.
Rosa.. jee wat heftig zeg je bent nog maar 24 weken. Hopelijk blijft jullie mannetje nog wel even zitten hoor en groeit hij gewoon nog even door. Hopelijk kan je straks alles goed een plekje geven. Vanuit hier in ieder geval een hele dikke knuffel! Lydia.. mooi hoor! Goedemorgen. Hier slaapt Sophie nog (!!) logisch met dit deprimerende weer.. het hele huishouden is iig alweer gedaan. Maar ik ga haar zo wel wekken anders kom ik in de knoop met vanmiddag
morgen allemaal, Hier erg vermoeid de laatste dagen (en veel werken), lees wel mee maar vaak niet de puf en hersens om te reageren sorry.. Rosa meid wat een schrik is dit weer voor jullie... Goed dat je aan jullie kindje kan denken, maar af en toe even aan jezelf en ruimte voor een traan moet ook kunnen! veel sterkte samen, dikke knuffel vanaf hier! donderdag zijn wij alletwee eindelijk weer eens tegelijk vrij, afgesproken dat tygo morgen bij oma logeren gaat en wij 's avonds even lkkr naar de sauna en dan lkkr doorslapen en misschien wel uit slapen. Vind het wel moeilijk om Tygo te laten logeren (wordt de 2eX) maar verheug me op de ontspanning en rust.
Rosa ((((huggg)))))) ik vind het zo naar voor je!! IngeS wat lief dat je je verhaal deelt! En wat moet het allemaal ontzettend spannend zijn geweest toen! Lydia, leuke foto's meis! Goedemorgen allemaal!! Tis hier alweer vreselijk heet op de vroege morgen pffffffffff
Becky@ Wat naar! Stelletje gekken, dan idd niks meer vertellen! Aichaatje@ Dan zal het wel net zo zijn als in Israel, mensen denken ook altijd dat we hier tussen de bommen enzo door moeten rennen. De vriendin van mijn opa zij een keertje: Wat? Neem jij de kinderen mee naar het park? Is dat wel veilig? LOL!! Tab@ Spannend met die arts en de morfium. Rosa@ Wat schrikken! Heel veel sterkte en een dikke knuf voor jullie! Hoop dat je kleine prins maar zo lang mogelijk mag rond zwemmen in je buik. Lydia@ Wat een mooie echo!! Wij hebben gister echo gehad, alles was goed. De kleine boef ligt heel laag en daardoor zei de gyn heb ik ook zo vaak last van harde buiken en een opgezet gevoel tussen de benen. Hij heeft nog even inwendig gekeken, maar alles zat daar goed en potdicht! En ik m`n t-shirt maar helemaal omhoog doen om plek de maken voor de echo, zat ie helemaal beneden met dat ding bij m`n schaamhaar..
Zoooooo wij gaan dan woensdag toch beginnen met de kinderkamers Of donderdag We gaan het behang van de muur afhalen En dan moet er wit effen behang tegen aankomen Ik heb er zin in Ik heb helemaal een plan du campagne gemaakt, dan kan ik manlief goed delegeren vanuit bed haahha!
leuk juffie ! toch beginnen rosa, pff das natuurlijk niet fijn dat je dan niet bij je mannetje kan liggen maar alles voor jullie ventje ! wij duimen natuurlijk dat hij zolang mogelijk blijft zitten !
Ja ik heb er zin in hoor, als al jullie mooie kamertjes zie haha dan krijg ik er zo'n zin in.. Maar tsja ik moet echt veel aan manlief over laten dit keer... Maar eigenwijs is mijn tweede naam, wil zoveel maar gaat niet he Ik zoek een goedkope hanglamp met een rood of roze kap, die wil ik gaan pimpen..
kwantum Ik heb inmiddels al gekeken Ik zag in een oude knippie een leuk ideetje, dus dat ga ik er van maken.. Als manlief het ook ziet zitten hoor.. Ik heb duizend ideeen haha! Ik ga zo mn bedje in, mn man was het er niet mee eens dat ik gister niet even heb gerust, dus zal weer braaf luisteren naar hem Gaan jullie vanmiddag nog wat doen met dit troosteloze weer?
Ik ben op mijn werk en het is echt retedruk... maar goed laatste dag en morgen lekker vakantie!!! Gaat de dag tenminste snel om hihi