September mama's 2011 DEEL 3 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

trouwens even een vraagje voor de mama's hier :)

Hebben jullie een campingbedje ? en heb je dat nou vaak gebruikt ?? ( heb nog een kado bon van de babydump en wil hem nuttig besteden haha )

2. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam

Ja wij hebben er wel eentje kocht(bij de babydump) en zijn er van plan gebruik van te maken, maar dat is toch even afwachten hoe ons kindje is:).

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    wij hebben ook zo een bedje maar het wordt misschien 1 à 2 keer van de kast gehaald (ligt netjes ingepakt boven op onze kast)

4. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Dames, tot over twee weken (weet niet of ik daar verbinding heb)

@Rosa: heel veel sterkte de komende tijd, ik denk aan je!!!

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

ik ben weer thuis... ben moe joh!!

6. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Mik 4 cm is super netjes! Ik zit ook elke keer rond de 4 cm. Ik voel me verder prima (op de standaard kwaaltjes na), maar bij N. voelde ik me ook goed, dus dat geeft geen garantie. Mag vrijdag weer voor controle.

N. doet het super. Vooralsnog heeft hij niets aan de vroeggeboorte overgehouden, maar dat kan zich ook tijdens de schoolperiode gaan openbaren, al zit ADHD enzo ook wel aan mijn man's kant in de familie. Ook de zh periode is fantastisch gegaan (lees als je het interessant vindt mijn eerste blogs op Hyves maar eens)

7. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Vandaag lekker geshopt met mijn moeder. Qua kleertjes vind ik het zo eerst wel compleet. De wat grotere maatjes koop ik wel als ons ventje er is.

Nu nog een paar dingen en dan zijn we helemaal compleet !! Fijn gevoel is dat.

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ahh wat lief :)

9. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Cos
    Fijn hoor dat je nu bijna alles hebt :D

@ Mik
    Heerlijk he die kids :D
    Groep 3 is leuke leeftijd :D

Ik heb broccoli met aardappels gegeten jammie!!

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    en wat zat er in de doos meiden ??

mik had je het briefje nog ingescand ??

campingbedje : heb ik wel word denk vooral gebruikt op vakantie . (hebben een caravan )

11. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Hallo dames,

Mag ik mij bij jullie aanmelden?

Ik zal me vast een beetje voorzichtig voorstellen.

Ik ben 2011Mamma en kom uit Brabant ben 24 jaar en zwanger van ons eerste wondertje. Ik heb 8 jaar een relatie met mijn vriend en we wonen nu 3 bijna 4 jaar samen. In november 2010 hebben we besloten om aan kinderen te beginnen, na 1 negatieve test in december en in daarop volgende maand januari mochten we al snel een positieve test in handen hebben. We zijn 18 september uitrekend. Inmiddels is onze babykamer al bijna klaar (dit wou ik graag zodat ik mee kon helpen en voor als het warm weer wordt dat ik daar niet meer hoef te zweten :))
    Verder gaat het in de zwangerschap erg goed, eigelijk geen kwaaltjes soms beetje last van mijn onderrug maar dat is eigelijk niet om over te praten. Ik merk wel dat ik het nu wat zwaarder krijg met werken (verzorgende), maar nog maar even (18 juli) en dan loopt mijn contract af.

Liefs, 2011Mamma

12. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Welkom hier 2011mama!

13. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    welkom 2011mama, natuurlijk mag je hier mee praten..

meiden.. pff je zou toch wat krijgen van het kruitvat... grr.. normaal heb ik geen problemen met ze maar vandaag had ik wel wat aan kunnen doen gewoon omdat het me irriteerde wat er aan de hand was.. helemaal niets echt ergs hoor maar ik had denk gewoon ff last van me hormonen hihi..
    ze hebben namelijk een aanbieding van luiers (pampers) nu wilde ik die halen want ik heb een kruitvatkaart en krijg nog 10% korting. (dagaanbieding) dus ipv 25euro voor 3 pakken nu 22.50 voor 3 pakken..
    en nu komt het! ze hadden gewoon geen luiers meer!! kom dan niet met een aanbieding!!! grr.. dat hebben ze zo vaak! ook dingen uit de folder hebben ze vaak niet..
    (ik moet eigenlijk niet zeuren hoor want ik kan tot 7 juni terecht.. maar was in de winkel ff klaar met ze hihi)

verder een vermoeiende dag.. het ergste is dat ik bijna niets heb gedaan hihi..( ja ff gelopen in haarlem) ik ben helemaal kapot! dus maar weer eens vroeg naar bed..

zal ff kijken wat jullie allemaal hebben geschreven hihi kan ik ff reageren ;) maar moest dit ff kwijt

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    welkom mama2011 :)

rinke adem in adem uit ;) , gewoon volg. week terug :)

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hier wel die aanbieding gehaald van die luierdoekies :)

16. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland

die zag ik ook staan.. ( is het handig om te halen?) scheeld het veel?

17. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Ikkkkeee wil ook naar de kruidvat, hema, h&m etc heerlijk shoppen ;)

18. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Hoi hoi

Welkom 2011mama ;)

Campingbedje: hier wordt ie veel gebruikt, vooral op vakantie / weekje / weekendjes weg maar ook bijna elke donderdag bij oma als ze oppast.

@blije doos hier ook een mail :) ben benieuwd of hij heel anders is als 14mnd terug :D:D

Aichaatje kan me dat helemaal voorstellen! nog 2 nachtjes en dan komt een beetje holland jouw kant op ;)

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    kweet ni vond t wel n leuke aanbieding

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid