Ons kleine manneke is zie Verhoging echt sneu.. Hoop dat ie morgen op is geknapt wil wel op verjaardag haha! Ik heb een geboortekaartje aangevraagd, vond het zo'n schatje. Ben benieuwd wat Hubby ervan vind, de gordijnen zijn afgekeurd door hem
hier weet ik al precies wat ik wil voor geboortekaartje..maar is met foto van de muur op de babykamer (met naam dus ) en foto van de fotoshoot die we eind juli pas hebben .. dacht al binnenkort dat ik es op ga schrijven wie ik allemaal n kaartje wil sturen
Ik vind de kaartjes ook nog maar lastig hoor ! wij hebben ook van die mensen die moeten we zeg maar verplicht een kaart sturen maar eigenlijk wil ik helemaal niet dat ze langs komen hahah Ik vond de blije doos nou niet echt geweldig ... maar misschien ben ik ondertussen teveel verwend hihi Zaten 2 alcohol vrije mini biertjes in hahah
Moguh, Weer een klote nacht om het maar even op zijn plat rotterdams / hollands te zeggen. Lig vanaf 5 uur al klaar wakker en zowel hubbie al ik hebben inmiddels zoiets van liever in het ziekenhuis liggen en de kleine man in de gaten houden. Die onzekerheid momenteel is echt zooooooooo killing. Vandaag nog even ruimen en rouzen hier in huis en morgen behangen in de slaapkamer. Van saai naar mega bont - soort pipstudio stijl. Zal morgen ook foto's uploaden hier van voor en na. Denk niet dat ik vandaag veel online zal zijn
ukkie heeft gister al haar 4d echo gehad Klopt de lijst wel Cos? Goeiemorgen!! Wij gaan zo weer behang pulleken!
Loepie Controle Gyn 8.30 Ukkie2009 3/4D Echo Soppie Controle VK + echo Veel plezier meiden. @ Ukkie, erg mooie foto's @ Babyleeuwtje, wij hebben zeker 125 kaarten nodig, maar wil zeker niet dat ze alllemaal in een korte tijd langs komen. Wij krijgen morgen t ontwerp te zien wat een vriend van ons gemaakt heb, ben benieuwd. @ Rosa, probeer wel uit te rusten. En idd begrijp de gedacht, in het ziekenhuis wordt alles goed in de gaten gehouden. @ Juffie, beterschap voor je mannetje. Gister naar een bruiloft geweest s'avonds, was erg gezellig. Maar iedereeen vond me buik erg groot voor de 3,5 mnd die ik nog te gaan heb, vond dat niet zo leuk. Zijn hier maatstaven voor ofzo:x??. Sorry maar dat is me zwakke plek en vind dat soms moeilijk. Vandaag werk ik maar tot half 4 en dan ga ik thuis eens even de boel opruimen kan er niet tegen, de wasopvouwen, badkamer doen, woonkamer stofzuigen, al het papierwerk opruimen...... hoe bedoel je NESTELDRANG, word er onrustig van in me hoofd.
@smile, ik herken me wel in jouw maatstaven verhaal ! Ik vind dat ook zwaar irritant ... vooral ook dat mensen met niet meer als patty zien maar alleen nog maar als zwangere patty ..... niet meer hoe gaat het .... nee alleen nog maar hoe gaat het met je buikje ...grrrrrr hahaha ach t zullen mn hormonen wel zijn !
ja zo is het wel.. en weet je wat eigenlijk nog erger is.. als je kleintje er straks is dan is het alleen maar hoe is het met de kleine ooeeh aaah maar nee niet hoe is het met mama.. Goedemorgen trouwens.. hier net terug van de tandarts.. mn hele mond is nog verdoofd.. zo zwaar irritant.. maar goed dat is ook weer gebeurt.
goedemorgend dames zag ukkie haar mooie echo's voorbij komen ik vond de opmerking 'ben jij zwanger??' toch rotter dan de opmerkingen over mijn groter wordende buik hoor
Ah ik zie al dat ik de verkeerde datum heb gepakt hahah sorry ladies ! Gaab27 Controle Gyn Franka83 Controle VK
Even snel een vraag: heeft er iemand toevallig de WIJ Jonge ouders van gisteren bij de hand? Staat een kortingscode in om een proefdruk van geboortekaartke te maken dacht ik...Nu heb ik leuk kaartje gemaakt maar die code niet bijdehand Gaat om de site koningkaart.nl...