Elsken@ Wat een mooie buik! Rinke@ Wat leuk!! Heerlijk als dat gebeurt, vind de periode dat je met ze kunt spelen zo leuk! Loepie@ Veel plezier met je moeder! Hier ook een opruimbui! Juffie@ Knuf!
Ik meld me ook gezellig bij de September-mama's! Leuk om alle ervaringen/verhalen te lezen! Voor ons is dit onze eerste zwangerschap, dus heel spannend allemaal! Gisteravond schopte onze uk in m'n man z'n oor, echt geweldig! Wij voelen en zien ook al heel veel schopjes, echt heel bijzonder! Ik heb zwaar werk, werk in de gehandicaptenzorg waar we erg veel moeten tillen en bukken en heb het nu de laatste paar dagen echt in m'n rug en benen. Gelukkig komen er wat aanpassingen op het werk, maar pff... het is soms wel heel zwaar hoor! Kan het zijn dat je hierdoor ook minder hard groeit, of heeft dat er niets mee te maken? Groetjes!
hallo meiden, @de 2 nieuwkomers: van harte welkom @juffie: de enveloppe is vandaag pas op de bus gegaan, omdat er gister het één en ander tussen was gekomen, dus je ziet de enveloppe morgen en nog een dikke ((((HUGG)))) voor de misselijkheid @rinke: leuk hé als de buik op en neer gaat? nou ik zou zeggen geniet er maar van @cos: volgende keer niet zo veel sjouwen hoor hihihihihi.... @hier: vandaag thuis gebleven van mijn werk, omdat ik erg last had van mijn rug. zit ik lekker thuis in de tuin van het zonnetje te genieten, gaat onze kat verschrikkelijk te keer in de bosjes. ze had ruzie met een andere kat, ze heeft een lel in haar oogje gehad, want er zit een hele kras op het oogvlies. potverdorie hopen dat het niet gaat ontsteken.... gaat nu lekker boterhammies met aardbeien maken en kom waarschijnlijk vanavond nog even langswippen...
welkom elleke loepie leuk dat je moeder komt! geniet er van! opruimen.. mmmm die drang moet ik echt nog krijgen hihi.. juffie: rot dat het steed zo slecht gaat..... cos: ik merk ook dat met boodschappen zeulen best zwaar is.. ik krijg echt last van mijn buik als ik teveel til.. ook als ik snel loop merk ik het.. wat denken jullie van morgen? het sinterklaas journaal??
Welkom nieuwkomer. Als jullie het leuk vinden hebben we ook een septemberhyves.. ZP- September Mama's 2011! Hyve - hyves.nl En een septembersite waar we alle afspraken bijhouden en de bevaldatums Septembermama's 2011 Loepie en wat zei je moeder ? Flink gegroeit zekers ! Juffie toch weer misselijk. Verdikke die domme misselijkheid ook aldoor. Ik ben ook nog altijd aan de medicatie. De hoop dat het echt over gaat heb ik maar opgegeven hoor. Nu kan ik het ook veel makkelijker accepteren hihi. Soppie arme kat die van ons heeft ook een keer een kras op zijn ooglid gehad heb toen even de dierenarts gebeld en voor de zekerheid oogzalf opgehaald het is mooi genezen al zie je nog wel altijd het litteken. Lekker aardbeien .. Ik zit aan de jus d orange van Ah met kiwi die vind ik zo lekker !! Oh Ja dat sinterklaas verhaal Rinke moest even denken hoor haha.. Ik denk dat het grote onzin is jij ? Hoe is het met je paardjes ? ik las iets over veel teken bij ze. Gaan die teken ook echt vast zitten ? Ik zal zelf geen frontline gebruiken omdat het bij honden in combi met teken ook niet werkt zie ik het bij paarden ook niet werken..
Op nu.nl staat iets over sinterklaas.. Hihi denk ook dat het niet zo veel is zal wel aankondeging zijn waar ie aaankomt ofzo.. Hihi Verder teken zitten vast en ook wat losse.. Heb mijn vader wel ff laten spuiten dus kijk morgen ff verder.
Hai meiden, Tnx voor de knuffels.. Nog steeds erg beroerd!! Mn mama zit naast me te breien, ze is die deken van telegraaf aan het maken En ze heeft een hele mooi omslagdoek genaaid Roze met vlinders Fotos volgen!! Nou morgen stofjesmarkt, maar eerst chillen heb vandaag weer 4!! keer overgegeven
Jeetje dat is anders dan hier. Je wordt hier het ziekenhuis uitgekeken..bedden tekort. Maar mag je dus dan wel kiezen op welke manier je wilt bevallen en hoelang je wil blijven?
Hier vandaag lekker buiten gefietst en beetje fotos gemaakt van van alles. Oja we hebben de nieuwe keuken besteld!! yeahhhh dit jaar nieuwe keuken ipv vakantie.. En mijn man heeft een nieuwe auto gekocht.... Niet op vakantie heeft toch wel een voordeel @Sinterklaasjournaal, ik begreep dat die Bram gaat stoppen en iemand anders die nieuwe Sint in NL wordt.
Heb je ook al van die zetpillen tegen braken en misselijkheid? Ik geef ook nog steeds vaak over en erg misselijk, maar op zich met die zetpillen neemt het wel af. Lukt helaas niet altijd, moet me erg rustig houden. Deze week veel verse soep gegeten/dronken en dat blijft er wel in. Had gister een iets betere dag en vandaag weer iets beter gelukkig. Niks is vervelender dan constant beroerd en spugen. Sterkte!!
Ik kan niet tegen zetpillen, heb de metocloparide tabletten. Werkt wel, maar wordt er suf van en krijg erg lokale hoofdpijn. Ach Aichaatje, weet je wat het is, is heel cliche je krijgt er zoiets moois voor terug Alleen in combi met werken een drama
Ik vind het misselijk zijn en beroerd voelen in alles een rot combi hoor. Het hoort gewoon niet zo te wezen maar ja. Kan je onderscheid maken in waneer je het krijgt door bepaald eten ofzo juffie ? Ik heb echt bepaalde dingen die ik niet eten moet. Ik eet echt licht en geurloos als het even kan. Want anders gaat het alsnog mis. Vanmiddag zat ik even op de bank het nieuws te kijken. Ineens een gekrijs van buiten 1 van mijn honden dus ik vlieg er heen. Heeft de herder van een buurman verder op mijn kleine hondje door het hek vast in zijn poot. Dus ik schreeuw wat is dit hier verdikkeme... Toen liet hij gelukkig los. Bobbie helemaal overstuur en gelijk met zn pootje in de lucht janken en doen. Dus ik hem onder de arm al gillend naar binnen gesjouwt en op het aanrecht zn poot eens bekeken. 2 dikke sneen die maar bleven bloeden. Ook weer echt op zo'n rotplek bij zn voetzooltje. Dus goed schoongespoeld en hem maar even op zn plek gelegd. Het allerergste vind ik nog dat de baas en mijn buurman er gewoon bij stonden en helemaal niets deden. Ook niet even achteraf vragen hoe het is.. Nou hij heeft er flink last van het is net niet diep genoeg om te hechten en het zit dus echt op een rotplek. Heb nu een zalfje meegekregen en hij heeft een spuitje gehad. Hij mankt nu heel zielig de kamer door. Hij is ook echt geschrokken ik ook trouwens want tegen over zo'n herder is bobbie maar klein hoor.
de meeste weten het niet.. maar je kunt dit normaal kiezen.. ik vind gewoon dat ze je hier te weinig informeren daarover en dus nemen de meeste die van 1ste kind bevallen gewoon de standaard hé... ik vond het niet leuk zo lang in zkh dus ging ik opzoekwerk doen en zag dat er ook andere mogelijkheden waren...
Hoi, hier erg moe gister gewerkt pas na elfen thuis, vanmorgen hebben we koopcontractgetekend, daarna hypotheek gesprek en daarna werken en nu net thuis.. Ga me best doen om alles bij te lezen.....