T Gaat, momenteel best moeilijk. Ga me ventje echt heeeeeeeeel erg missen maar de hond nog meer ben ik bang. Niet dat ik niet van me mannetje houd hoor maar die komt iedere dag op bezoek enzo maar............ nou ja je snapt hem wel denk ik. Alles is eigenlijk moeilijk, vandaag voor het laatst bij me cluppie geweest, laatste wedstrijden enzo maar de normale seizoensafsluiting maak ik niet mee. Toernooien en dergelijke best vreemd allemaal. Stiekem hoop ik dat ik woensdag pas hoef te blijven, morgen is er een kans, woensdag is zo goed als zeker...... Het ene moment ben ik sterk, het andere moment een slappe vaatdoek. Ga nu nog effe bij hub en woef knuffen voordat ik dat teveel moet gaan missen maar ALLES voor het goede doel en ons ventje dat zijn we ons heeeeeeeeeel bewust.
jeetje meis... lijkt me ook zo lastig!! hopen op veel bezoek maar! en ik hoop dat je nog paar daagjes thuis mag blijven! suc6
goedemorgen meiden, vandaag moet ik langs mijn werk voor een gesprek met mijn baas over het feit dat ik geen 8 uur achter elkaar meer kan werken, ben zenuwachtig hoe dat gesprek gaat lopen, maar dat horen jullie vanvond wel, dan zal ik waarschijnlijk ook de 3/4d echo's laten zien. moet vanavond pas om 20:00 uur en ben zo benieuwd of ze op haar grote broer lijkt... vandaag komt mijn zus zoonlief ophalen voor een logeerpartijtje omdat zij vakantie heeft en niet weggaat, en dan gaan ze morgen lekker naar ouwehands dierenpark. ben wel blij dat ik veel lieve mensen in mijn omgeving heb die mij knul lekker op sleeptouw meenemen voor leuke dingen, want ik kan niet meer ver lopen, dus het is al gauw hier gewoon naar de speeltuin en daar heb je het ook mee gehad. van het weekend niet veel gedaan en dat is ook wel eens lekker, ben zaterdag naar de kralingse plas geweest (en nee mik0705 ben je helaas niet tegengekomen ) gisteren wezen winkelen, want het weer was nou niet echt gezellig zonnig. we hebben trouwens gisteren toch besloten om niet de kitten te nemen... mijn gevoel zei ja, maar mijn verstand zei nee... het is toch altijd hectische het 1e jaar van een baby en er komen toch altijd veel kosten om de hoek bij kijken, dus we hebben besloten dat we gaan wel volgend jaar voor een kitten en misschien wel 2 tegelijk gaan! @kleertjes wassen: af en toe pak ik een plukje uit de babykamer kast om mee te wassen en dat doe ik gewoon met onze gezamelijk wasmiddel. @zwitsal shampoo die prikt: weet iemand dan een shampoo die niet prikt? @rinke: wauw wat een mooie en duidelijke 3D foto's van jullie mooie baby!!! @aichaatje: wat fijn dat jullie het helemaal naar jullie zin hebben met de komst van (o)pa @franka: rustig aan doen hoor... @rosa: ben net zo benieuwd als jullie vandaag, hopen dat je thuis nog wat daagjes met de doggie kan kroelen, but will be in touch... dikke (((knuf)))) p.s. heb je de brievenbus al gechect? hihihihihi.... waarschijnlijk heb ik niet op alle berichten kunnen reageren, maar gaat nu even aan mijn achterstallige huishouden beginnen (na het mooie weer met veel buiten zitten) als ik vandaag niet meer online kom, fijne dag toegewenst vandaag...
goedemorgen rosa succes vandaag soppie babyshampoo hoort normaalgezien niet te prikken ik geloof kindershampoo van ultra doux prikt niet in de ogen (is geloof ik van l'oreal of garnier)
Goedemorgen Rinke mooie echofoto's! Soppie veel plezier vanavond bij de pretecho Rosa heel veel sterkte vandaag!
Goeiemorgen! Succes Rosa!! Ik zal aan je denken.. Ik ben goed ziek Blgeh zit helemaal vol met snot.. heel slecht geslapen... straks (3 uur) moet ik bij de internist komen.. Ik geloof dat mn bloed in orde is, aangezien vorige keer de trombocyten vorige keer goed waren...
Goeiemorgen meiden, Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd bij te lezen.... Wij zijn van het weekend nog even wezen kamperen, op de camping waar ook me ouders staan. Aangezien en nu nog kan.. Het was erg leuk, nu weer wachten tot volgend jaar. Gister nog lekker met vrienden tapas gegeten, erg gezellig. @ Rosa, leuke slaapkamer en lieve buren hebben jullie. Hou je taai! @ Mik, super leuk lijstje van je zoontje @ Sunshine , welkom, gezellig nog een kletser! @ Juffie, maagbeschermers nu altijd bij de hand? Las dat je ook al druk bezig bent met het kamertje. Heb je nu alle vlinders? @ Dammir, mooie echo van jullie wondertje @ Mama079, fijn dat de controle verder goed waren en een mooie buik foto zag ik. @ Maaikyb, las dat de blije doos tegen viel, ik heb nog geen bericht gehad... ff afwachten maar. En nog leuke geboortekaarten gevonden? @ Rinke mooie echo's van jullie meisje. Onderwerp wassen: Ik ga 30/7 met verlof(6,5 week) wil vanaf dan gaan wassen. Me man heeft de auto de hele week, want die gaat nog ff met vrienden naar de ardennen. Mocht er iets zijn kan die gewoon naar huis komen zonder afhankelijk te zijn. Onderwerp babaykamer: We hebben donderdag alles geverfd, alleen 1 muur moet nog een keertje, is erg leuk geworden, helemaal zoals ik in me hoofd had. Ga ook letters bestellen van zn naam en dan de voorkant dezelfde kleur blauw als je muur en dan de zijkanten wit. Een soort 3d effect. Nu de hele week werken, pff niet zo zin in......
Goedemorgen meiden! @rosa: heel veel succes vandaag! @geboortekaartje: ik vroeg vorige week toch naar die code om kaartje te bestellen. Proefdruk is aangekomen en kaartje is super! Manlief was er ook gelijk weg van dus we hebben hem!! Nu de code gebruiken om met korting te bestellen
Jaaaaa, die hebben we al een paar dagen staan hoor die BIG HUG!! Maar heb niet al teveel tijd besteed aan reageren en bedanken. Koffer staat in de auto, hub is naar het werk en woef naar dagverblijf dus ik is nu alleen en zit de minuten weg te kijken. Zo denk ik nog maar effe bakkie bij de buren doen want draai beetje door hier.
Geboortekaartje Wij heben een voorbeeldje binnen gehad, ik ben er stiekem verliefd op haha! Mn man vindt hem ook erg mooi, maar niet zo mooi als die van Christian hah! ZO ik heb kleitnjes tas ingepakt, ik ga me nu ff omkleden ga ik hem zo naar de oppas brengen. Ik durf hem niet meer mee te nemen naar de internist, liep vorige keer allemaal zo extreem uit Mn man heeft gister bij zn ouders de schuurmachine meegenomen dus ik kan vrijdag beginnen met het ledikantje schuren. We hebben een tweedehands en die heeft nu wat gebruikssporen, en is creme en ik wil wit Hihi
Morge, Zal vandaag niet veel online zijn. Jongste zoon is namelijk 2 jaar geworden. Hebben dus een feestje hier. Heb net het gebak opgehaald, de slingers en ballonnen hebben we gisterenavond al opgehangen. Zoonlief vond het helemaal geweldig vanmorgen! Zo leuk! Hij is nu druk aan het spelen met z'n nieuwe spelgoed, een houten boerderij met diertjes erbij. Toedels!
@rosa: fijn dat je het kaartje hebt ontvangen, wist niet zeker wanneer die aan zou komen i.v.m. hemelvaart er tussen. heel veel sterkte en succes vandaag *thinking of you* @juffie: wel jammer dat hubbie het kaartje niet zo mooi vind als dat jij dat vind, en wat vervelend dat je eigen niet goed voelt, succes vandaag bij de internist. @franka: ook al de ideale geboorte kaartje , wij krijgen binnen nu en 2 weken de proefdruk binnen ben super benieuwd... @ingeS: van harte gefeliciteerd met je zoontje en zo'n houten boerderij blijft altijd een genot voor de kleintjes om mee te spelen. het onweert hierzo en zoonlief is een beetje bang, dus gaat even met hem lekker op de bank het zandkasteel kijken...
Zo ook al ff niet meer geweest, Gewoon druk, geen puf en weet ik veel wat er aan de hand is. Gewoon ff niet in mn vel zitten denk ik. @Rosa, tuurlijk blijf je gewoon een sep mama en hier meeschrijven. Erg heftig allemaal en ik duim ook dat je kleintje gewoon lekker bij je blijf zitten. knuff @2011mama welkom @blije doos, geen mailtje gehad maar de bon zat gewoon bij het blad wij jonge ouders. Nog geen idee wanneer ik hem ga halen. Moet naar de stad toe dan. @Lydia en Ukkie gave foto's zeg. @Inge, gefeliciteerd met je zoontje. @sunshine welkom Zo nu ff stoppen, moet naar vergadering op school van de tso. Heb ik zelf aangevraagd ivm met dat ik stop na de zomervakantie. ga straks verder lezen (101 voor mezelf)