September mama's 2011 DEEL 3 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    welkom Elleke,
    **knuff** voor alle meiden die het gebruiken kunnen!!!
    Kan haast niet meer wakker blijven, dus ga mijn bedje in duiken. Morgen eindelijk weer eens een weekend samen met ml vrij en gaan we naar babypark ideeën op doen :D:D (hoop maar dat ik de winkel me niet veel mooier voorstel dan dat ie is..)
    Trusten allemaal!!

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Maayke
    Drukke dag dus meid ;)! Lekker slapen!

@ Cos
    Ja het is niet leuk maar aan de andere kant, ik wist dat dit ging gebeuren. WIj hebben bewust voor de tweede zwangerschap gekozen dus ik wist dat ik weer ziek kon gaan worden.
    Ja ik heb een hele lijst met voedingsstoffen die er direct weer uit komen, maar smorgens tot 11 uur is het hier altijd feest..
    Dan houd ik niet tot nauwelijks binnen.
    Maar ik heb het voor ons meisje over hoor!!
    En dit keer voel ik me een stuk positiever! Das echt super!

WIj gaan dus naar de stofjesmarkt :D
    Heerlijk voor de wieg stof uitzoeken en voor Christian gordijnen :D

Meneertje was al om 6 uur wakker :( Erg vroeg ;)

Nou tot later *zwaai zwaai*

3. juffie2008

@ Maaikye
    Veel plezier bij Babypark :D

4. juffie2008

Ohhh nog één ding:
    Ze gaan mn bloed screenen op von Willebrandfactor?
    Zegt mij niet zo heel veel, maar nadat ik het heb gelezen lijkt het wel in plaatje te passen..
    Maandag bloed laten prikken.
    (heb nog een fikse blauwe beurse plek van vorige keer :( )

5. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Moguh dames,

Gister lekker dagje vrij genomen, had echt geen in hihihi.

I.v.m de renovatie moest onze kelder leeg en daar stond nogal wat......... 11 dozen en een grote wastas met allemaal nog goede kleren naar de kringloop gebracht.

Daarna effe gerelaxed en naar vriendin geweest, haar dochter werd 16! Die heb ik nog geboren zien worden was er namelijk bij want ze kam zo snel, vriendin ging naar de wc, ik thee zetten en ze gilt bel VK, dus ik pak telefoon krijg meteen verbinding en VK vraagt wat er is en hoeveel minuten weeen blablabla en ik loop de gang in en zie zo vriendin met hoofdje in haar handen tussen haar benen naar bed snellen, en eenmaal op bed was haar dochter er al uit...........VK zat gelukkig erg dichtbij en was er met anderhalve minuut ofzo maar wat een stress was dat zeg toen.

Effe naar de stad geweest voor een cadeautje, daarna naar huis, toen ML weer opgehaald en salaris en vakantiegeld waren binnen dus die wilde ook effe shoppen.
    Score; 3 nieuwe games voor de WII en 2 nieuwe controllers. 2 pyama's voor onze kleine bink (teskt, If I don't sleep... nobody sleeps en 1 met een draakje en tekst ik bijt niet). Voor de hond een nieuw kussen en lekkere snoepjes.
    Bij de xenos nieuwe glazen lekker veel kleurtjes. O ja bij de prenatal ook nog cadeautje voor me moeder gekocht een boekje van Pauline Oud Mijn kleinkind, alle hoogtepunten van 0 tot 4 jaar.

Daarna was ik versleten, lekker chinees gehaald en gaan gamen op de bank natuurlijk.

Nu douchen en aankleden want zo moet mijn sterrenteam spelen tegen de koploper (bij winst zijn wij de nieuwe koploper) tot later.

Dikke knuf voor alle dames die hem nodig hebben.

6. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    tnhx juffie :) hopelijk slagen jullie voor stof!!!
    Rosa goed dat je vrij had genomen, nu ook even "fijne" tijd vrij maken na alles zorgen ;) Wauw jullie zijn goed geslaagd!!
    Ik wil ook nog nieuwe stof om het wiegje maken, wou er ook voor naar de markt maar bedacht dat mijn trouwjurk ook nog hangt, misschien is dat ook wel mooi hmmm twijfel twijfel.

7. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Goedemorgen!

Cos, wat een achterlijke buurman zeg... dat zou ik echt niet pikken!

Rosa, leuk dat boekje! Ik heb van haar het zwangerschapsdagboek!

Yara was ook ALWEER om 5:30 wakker pfffffffffffff al een week lang!

8. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    goede morgen allemaal!!

hier elke nacht om 4 uur wakker :S wel weer in slaap daarna.. maar echt elke nacht.. hihi vind het beetje raar :D

verder komen mijn broer en schoonzus zo ff op de koffie, hihi dus moet hier ff beetje opruimen :)

vanmiddag werken!

veel plezier allemaal op deze lekker zaterdag!!

9. theemuts1985

16 mei 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    @rinke: ik ben ook elke nacht om dezelfde tijd wakker; altijd rond 3 uur en rond 5 uur :S
    lekker irri want mn wekker gaat rond 6 uur...

fijne dag allemaal!

10. juffie2008

Wiegbekleding is niet gelukt maar wel heeeeeeel veeeeel mooie stoffen :D

11. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Jammer dat het niet gelukt is!

Hier nog ff een uurtje in de tuin bij mijn ouders dat te werk..

12. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    vanmorgen/vanmiddag lekker de stad in gedoken en lekker geld verbrast, niks fijner dat lekker kopen wat je wilt. nadeel is dat ik een hoop dingen die ik moest kopen vergeten ben hihi.
    ff een mooie score spammen, kon het echt niet laten hangen :D
    voor de buikspotters, heb vanmorgen een nieuwe foto in het buiktopic geplaatst :) geniet nog van het mooie weer, mijn barstende koppijn voorspeld onweer (of ik moet meer drinken hihi)

13. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Leuk Tab bij de h&m he ? Ik was gisteren bij die winkel het viel me verder tegen wat ze hadden aan jongenskleertjes. Veel meer meiden dingen.
    Maar jij bent natuurlijk neutraal he.

Juffie wat ga je allemaal maken dan ?

14. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Hallloooo!

Wij zijn weer terug van een heerlijke vakantie!

En hier al aan deel III begonnen?
    Ik ga niet alles terug lezen hoor, das echt heul veul! :$

Maar ik ga weer proberen mee te doen!
    Zag wel iets over een bewegende buik, nou die is hier ook hoor!
    Elke keer als ik lekker ontspannen op bed lag met en boek besloot UK lekker druk te gaan doen. :p
    Het maakt me wel onzeker, want zodra ik niets meer voel of zie denk ik dat het niet goed gaat :(

Gelukkig mag ik woensdag weer voor een echo met controle, kan ik weer wat vragen op mijn gyn afvuren!
    Zo, en nu verder met wassen en de bende van de katten opruimen.
    Die hebben uit nijd alle haren laten vallen, gekke beesten!

Dikke kussen van ons!

15. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    Hoi!
    Tab leuke shirtjes!!!
    Juffie jmmr dat je voor de bekleding nog niet geslaagd bent, wel leuk allemaal mooie stofjes!!!
    Moettie wb ;)
    Sterkte voor de meiden die werken moeten...

Hier even wachten tot ons mannetje wakker wordt en dan gaan we een stukje fietsen (hihi voor het eerst wij zijn niet echt fietsers)
    Voel me verder beroerd vandaag beetje chaga ook, maar dat gaat vast gauw weer over :D
    Babypark viel me trouwens tegen, had er denk ik te veel van verwacht. Heb weinig echt leuke ideeën gezien, wel voor een duo wagen :) nu even op internet speuren waar hij goedkoper is te krijgen.

16. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid

Die heb ik ook (van mijn moeder gekregen maar toen heeft ze deze niet gezien.......) ze vond hem wel leuk om voor haar verjaardag te vragen maar dan krijgt ze haar eerste kleinzoon al dan zal ik niet in staat zijn te shoppen...

Ze is 21 spetember jarig en ik ben 14 september uitgerekend.

17. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    Rotterdam-Zuid

Leuke shirtjes hoor ennuh niks geen onweer, heb vanavond sweet sixteen party in de tuin bij een vriendin.
    JIJ moet gewoon wat meer drinken hahaha!!

18. juffie2008

ff spammen hoor,
    dit vlindertje is gemaakt van de stof die ik vandaag op de markt heb gekocht..

19. juffie2008

Mijn vlindertje

20. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Heel lief vlindertje! Ik ben benieuwd naar het eind plaatje!

Deel Deze Pagina