September mama's 2011 DEEL 3 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    @Rosa wat een super nieuws zeg. En een lekker gevoel dat je nu nog niet opgenomen hoeft te worden. Het zal er misschien wel aankomen maar nu nog ff lekker niet.

@Lydia, heb ik ook geregeld dat ik niet meer recht kan lopen van de pijn, maar ik ben er denk ik achter wat het is. Het lijkt wel of mn darmen mega in de knel zitten want als ik naar de wc strompel en ga zakt het gelukkig weer weg. wat dus bijna elke ochtend het geval is.

@soppie wat een super foto's, het toetje is zo duidelijk zeg.

@juffie, leverworst mag je toch eigelijk niet eten??? of mag je dat niet teveel eten??
    Vind dat ook super lekker maar weet dat ik het met de andere zwangerschappen niet gegeten heb omdat dat niet goed was.

@Rosa, whaaaa jij kan lekker aan de slag het weekend met de beeb kamer. Jeetje zeg alles gaat ineenslekker bij je, wat een super heerlijk gevoel moet dat zijn, mare je heb het verdient meis.

Mn tso vergadering is lekker gelopen, we hebben een patatdag vastgezet de laatste donderdag. Ja hier moeten we nog ong 3.5 weken naar school en dan zomervakantie. Ik stop dan met de tso en in okt hebben we ff gesprek of ik met de kleine weer ga draaien of niet. Ligt er aan hoe ik me voel en hoe de kleine is natuurlijk. (Gino was een echte slaapkop dus die ging met een aantal weken al mee naar de tso maar dat is altijd afwachten hoe deze gaat worden natuurlijk)

We hebben hier alleen beetje in stroomversnelling zitten maar niet qua ons huis. Mn ouders willen verhuizen naar nieuwbouwappartement en gaan vanmiddag zeggen of ze het doen en de oplevering is 1 juli(!). Mn broertje heeft het ineens in zn kop gehaald (mede door gek maken van zn schoonfam) om een huis te kopen (terwijl hij geen vast contract heeft die krijgt hij hopenlijk pas is dec 2011) en gisteren heeft hij een bod gedaan die geaccepteerd is. Ze hebben pas 1 jaar verkering (hij is bijna 23 en zij is 18) en vreselijk klef. Ik weet niet of het door de hormonen komt dat ik er nu extra heftig op reageer of omdat ik er gewoon mega kriegelig van word. Mn broertje is 12 jaar jonger dan ik (en we zijn met zn 2tjes) dus ik ben een soort moeder ook voor hem, maar de laatste tijd bestaan mn ouders en mijn gezin niet echt meer. Het is alleen maar haar en haar fam. (we horen in zijn woorden ook haar vader praten) Ze is mega onzeker, jaloers en bezitterig. (vb mn pa had een dvd van caro emerald gekocht en die waren ze aan het kijken dus mn pa zegt van zoo die heeft ook een voorgevel. Mn schoonzussie trok mn broertje weg van de tv want dat mocht hij niet zien). Bij alles wat ik zeg krijg ik te horen dat ik zeur terwijl wij grote problemen zien, maar hun bekijken het door de roze bril. Op zn hyves heb hij nu gezet dat ze samen een huis hebben gekocht en dan is mijn reactie gelijk van nee zij betaald niets en het komt ook niet op haar naam te staan dus het is zijn huis en niet van samen (misschien hele domme logica hoor). Ze heeft geen baan (0 uren contract) en we hebben het idee dat ze gelijk kids wil. (ze hebben ook voor een huis dichtbij een school gekeken)

Nu is Damian morgen jarig, alweer 11 jaar pffft en we vieren het dus zaterdag en dan komen hun ook. Ben benieuwd hoe dat gaat en of ik mn mond kan houden hahahah (let wel, het enigste wat ze niet samen doen is dus naar de wc gaan (hoop ik) douche, slapen alles moet samen en dan dicht tegen elkaar aan en handen vast. Zelfs op schoot zitten bij elkaar en alleen maar knuffelen)

Het voordeel van dit alles is dus dat wij de eethoek van mn ouders krijgen (6persoons) en de americaanse koelkast en weet ik wat nog meer van de inboedel van mn ouders aangezien ze veel kleiner gaan.

Zo nu ga ik ff verder hier in huis want ik geloof dat hub vanmiddag de hele gang nog ff gaat verfen voor zaterdag (die was dus niet blijdat we het zaterdag vieren omdat we nog druk aan het verfen zijn hahahah)

2. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Goedemorgen allemaal!

Een hele fijne verjaardag voor Damian!

Ik schuifel inderdaad rond vandaag.. tjee komt een oud wijf aan! ;)

3. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    @aichaatje, schuifel wel mee hoor, heb vandaag een goeie dag dus weinig last maar ben zoveel van plan dat ik vanaaf wel ga schuifelen.
    (men wat heb ik me op mn hals gehaald, volgende week de avond4daagse lopen:$)

4. goedemorgend dames

kom ook nog eens piepen...

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee becky, hmmm apart..
    hij heeft geen vast contract en zei ook niet en dan (in deze tijd!) en huis kunnen kopen.. vind het raar maar goed.. ( niet dat ik je verhaal niet geloof maar vanuit je broertje apart)

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hier zo ff naar t centrum ! , shirtje halen die ik kan laten bedrukken door mn vader ( die doet reclame werk enz) voor volgende week naar GUUS meeuwis!! :D:D

7. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland

Ja daarom je snapt wat ik bedoel, maar een hypotheek kan je wel krijgen door middel van een werkgeversverklaring. Daarom zijn we zo bang dat als hij geen vast contract krijg hij wel met een huis zit die hij niet kan betalen. Maar zij heeft rijke ouders die lekker puchen en wel een groot gedeelte willen lenen (dus lening en hypotheek moet hij dan aflossen) Het financiele paatje wat mn broertje heeft is niet het financiele plaatje wat haar ouders hebben. (ooh geen zin in kliklaminaat leggen dan laten we het toch doen, is maar 4.50 per meter (op een oppervlakte van 100 meter) een nieuwe keuken want je vind die niet mooi? is goed joh laten we hem gelijk ook zetten kost maar 900 euro extra. Terwijl hij dus sinds dec een baan heeft, niet gespaard maar wel alles door haar ouders word aangeboden in de vorm van een lening (en dus nu te makkelijk over het geld aan het denken is)

8. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    @lydia, wat gaaf naar Guus, (wat laat je op het shirt bedrukken eigenlijk?)
    Neem je zelf een krukje mee of ga je de hele avond staan???
    (lijkt me zo zwaar)

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh wat dom van hem zeg... :(

hihi een krukje.. nee gewoon staan.. hoef alleen de ochtend 2 uurtjes te werken dan ff rusten en dan op naar guus :D !
    moet ff kijken wat we erop drukken !
    iig op de plek van mn buik iets in de trand van : 'nu al een GUUS fan' ! haha
    en dan achter op iets met 'lydia @ Groots met een zachte G 2011' bijv :)

10. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    @dozen, kruidvat heeft ook weer iets nieuws.
    Als je je aanmeld op de site voor de baby en mama voordeelbonnen krijg je 2 maanden voor je uitreken datum via de mail waardebonnen.

Kruidvat - Baby Mama intro

Met luiers en zinkzalf en een fles in een tas. (toch weer meegenomen he)

11. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Soppie, leuk met hoeveel weken ga je dat doen?
    @ Lydia, ik weet t weer, jullie gingen de foto ook gebruiken voor het kaartje toch? Ik denk erover om te gipsen met 32 weken ofzo. Fotoshoot lijkt me ook erg leuk......

@ Becky, Wij hebben ook dit jaar een huis gekocht en zo makkelijk zijn ze niet. Ik heb geen vast contract, manlief gelukkig wel. Zij kunnen volgens mij hem geen geld lenen, dat is dan een schenking. Ze kunnen wel financieel garant staan(Als je toch zo lekker in de slappe was zitten, hebben ze dat toch ook wel voor dochter lief over.) En idd het is dan zijn huis, en er is niks van haar bij met een 0 uren contact.
    Soms denk je weleens, laat mensen maar op hun bek gaan, dan leren ze ervan. Maar met huizen kopen zit er zo'n financiele strop aan, dus begrijp dat je al szus zijnde hem het probeert af te raden(BLIJVEN DOEN).
    Haha sorry neem geen blad voor me mond, maar de afgelopen maand zijn er in onze omgeving veel relaties overgegaan(waren waar al 7 tot 10 jaar samen) en dan zie je wel ff de rompslomp als er ook een huis bij komt kijken.

12. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Buikdingetjes .. Wij gaan zeker een fotoshoot doen. Mischien wel meerdere.. Handig een vriendin die dat kan.
    Gips wil ik ook erg graag doen lijkt me leuk !
    Beschilderen mischien wel voor de fotoshoot is wel grappig. Maar dan doen we het gewoon zelf is ook wel leuk.

Jeetje Becky niet handig. Over dat jong zijn ga ik niets zeggen wij hebben ons huis gekocht toen ik 19 was. Mich had een vast contract en ik 1 jaar contract. Ik kreeg wel een werkgeversverklaring.. Maar heel veel banken gingen hiermee niet akkoord.

Tegenwoordig zijn de regels zo ver aangescherpt dat ze op basis van die gegevens helemaal geen hypotheek meer verstrekken. Tenzij de ouders van dat meisje garant gaan staan dan is het ineens weer anders.

Ik zou toch het gesprek eens aangaan wat betreft alle dure kosten.. Zou zo zonde zijn als ze zich in de schulden werken alleen maar omdat de keuken niet mooi genoeg is...

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    klopt smile :) !

buikschildering wil ik wel door mn neefje laten doen :D lijkt me wel leuk

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    gedaan thanx :)

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden

ben weer een beetje bijgelezen
    kon gisteren ineens niet meer op internet
    benieuwd hoelang ik er nu op kan blijven

hier een heel klein druk meisje in buik
    ik weet al dat als ze een dag heel druk is dat ze de volgende dag heel rustig is en ik ze niet zo vaak voel
    ik vind het zo geweldig dat ik na de andere zwangerschappen eens eindelijk zelf kan voelen hoe ze ligt
    soms met hoofdje naar beneden maar meestal dwars, hoofdje links en de billen rechts
    beentjes en voeten verschilt wel eens, dan eens naar beneden en de andere keer ook rechts

cadeautjes kruidvat: heel leuk, alleen jammer dat dat hier in België weer niet gedaan wordt

morgen naar de vk, toch maar eens vragen wat ik kan doen want ik lig open down under en in de liesplooien
    heb al verschillende zalfjes/ crèmes geprobeerd maar dat maakt het aleen erger ipv beter
    iemand misschien nog een tip of ideetje?

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    fotoshoot, buikschilderen en gipsen doen ik niet
    ben al niet van de slankste dus echt mooi zal het niet zijn

17. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Graag gedaan! Ga m zelf ook nog even kijken, heb m nu toch haha.

18. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    @cos en smile, qua leeftijd doet het er idd niet om maar ze is echt een kindje (vind ik dus) qua doen en laten. Inpulsief en wispelturig. Ze wilde kappersopleiding doen dus dag meegelopen met dr zus en ze moest vegen wat ze niet wilde. wat zegt dr ma je bent geen sloofje dus je gaat niet meer:$ (iedereen moet onderop beginnen.
    Qua hypotheken hebben ze al gesprekken gehad en het kan dus wel gewoon. Nu moet mn broertje het nog helemaal rond krijgen financieel en tekenen want het bod wat hij gisteren gedaan heeft is geaccepteerd.
    Aangezien hij de 1ste is met een koophuis in de fam weten wij er ook niet zo veel van en haar ouders wel. We zien hem allemaal op zn bek gaan straks maar we kunnen lullen als brugman, hij luisterd gewoon niet!! want volgens haar ouders gaat het allemaal wel lukken (ze maken het denken wij mooier dan het is) Financieel kunnen wij en mn ouders hem niet helpen als het mis gaat, maar ja als je totaal geen vat meer op hem heb kan je ook niets meer doen.
    HIerdoor komt hij dus ook al bijna niet meer thuis (hij slaapt 5 dagen per week bij haar ouders)
    Als ik door blijf gaan met "zeuren"zoals hij dat zegt ben ik ook bang dat hij helemaal afstand gaat nemen en mijn ouders zijn nu dus ook gestopt met advies geven en praten met hem want het heeft geen zin. We hopen ook zo dat het financieel niet rond gaat lukken maar we weten dat hij dan wel wat anders gaat zoeken.
    HIj is qua karakter in een hele korte tijd zo verrandert en niet ten goede maar ziet dat zelf niet, jammer genoeg, heb hem er wel op gewezen maar hij luisterd niet meer.

19. zuurtje heb er ook tijdje last van gehad... gewoon regelmatig met koud water wassen en zeker als je zweet.. en een proper slipje aan

en wat je zegt.. hier in belgie is er niet veel meer hé... jij bent ook van limburg.. ga je in zkh bevallen??? en waar?? hier in Genk zol krijg je zelf de roze doos ook niet meer...

Ons lijstje wordt korter.. nog 3 dingen en we hebben "hopelijk" alles in huis... het begint nu wel leuker te worden met al die spulletjes ;)

20. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    elsken ik ben van hasselt

roze doos kan je dan bij de apotheek halen (op de mix en meggy beurs wisten ze dat te vertellen en dan vooral in de regio genk)

ik ga als het medisch gezien weer kan thuis bevallen en anders poliklinisch

ik heb de zwangerdoos van de vroedvrouw gekregen
    voor de roze doos moet ik me even informeren bij welke apotheek dat dit wel kan

wassen met koud water doe ik al en ook de propere slipjes zijn van de partij

Deel Deze Pagina