September mama's 2011 DEEL 3 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    @avond4daagse, ik ga het proberen iig
    Ik heb ook buikpijn met veel lopen dus ik kik gewoon hoe het gaat en regent het dan blijf ik waarschijnlijk thuis. Fietsen gaat ook steeds moeilijker, mega pijn in mn buik maar het gaat wel sneller dan lopen. Hebben jullie dat ook??

Hier pijn aan mn neus, net ff babyfoto van Damian van de muur gehaald om op hyves te zetten dmv foto en met ophangen kwam de foto die erboven hing naar beneden zetten bovenop mn neus. Heb ff flink zitten vloeken en zitten janken. Men wat doet dat pijn zeg op je neus.

Damian is vandaag 11 jaar geworden, wat gaat de tijd hard zeg, vanmiddag komt een din en verder vieren we het zaterdag pas, dus we zijn nog ff de gang aan het verfen hahahah (ps zaterdag is trouwens luilak dan weten jullie het alvast. weet niet of het trouwens landelijk is) Met traktatie lekker makkelijk gedaan zakjes chips en voor de leerkrachten penny wafels, vind het goed zo.
    Spannende dag ook nog want de nieuwe klassenindelingen voor het volgende schooljaar worden vanmiddag bekend gemaakt, Damian zit nu in 6/7 (6) dus of ze blijven een gemengde klas of niet en welke leerkracht ze volgend jaar krijgen. Verder gaat er waarschijnlijk 1 kleuterklas weg (we hebben er nu 3) dus iedereen is zo benieuwd en voor het eerst is er nog niets uitgelekt hahahaha (wel balen hoor)

@soppie, heerlijk hoor ff ertussen uit, hoop wel dat je lekker droog weer heb.

@juffie, zal waarschijnlijk aan het weer gelegen hebben gisteren want ik had er hier ook 2 die niet echt te genieten waren en zo vervelend. (en gewoon savonds niet willen slapen, Gino is nu al een paar dagen om 21.45 nog aan het spoken terwijl hij om 8 uur al in bed ligt)

@dingen voor kraamtijd, zorg dat ik genoeg koffie in huis heb en ik wil de traktaties voor de kids alvast maken (denk aan soesjes met muisjes erop en die kunnen gewoon in de vriezer dan) en verder weet ik het niet echt. Hub moet ik eerst kookles gaan geven hahahaha.

@broertje, ik heb mn zegje gedaan, hij sluit zich af van onze adviezen dus ik stop ermee met erover praten. Ben bang als ik wel doorga dat hij zich helemaal terugtrekt en geen contact zoekt (is al veel minder geworden laatste tijd) Heb wel nog even voor de zekerheid gevraagd of hij zaterdag wel komt en dat doet hij anders was ik denk ik behoorlijk uit mn pan gegaan. Heb gisteren met mn ma zitten praten en ze zegt ook, hij is zo verliefd en verteld alles tegen haar en ziet alles zo roze nu dat als we er nu zo tegenin gaan we hem wegjagen en hij bij haar fam gaat zitten en aangezien we dat niet willen moet ik wel mn mond houden maar moeilijk is het wel.

Op hyves een hele leuke site gevonden (geloof dat er hier meer lid van zijn) kinderkleding online, gisteren gelijk wat spullen vastlaten zetten hahahaha.

Het weer is hier bagger, koud en vanmorgen een wolkbreuk, was gelukkig net de school binnen.

2. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    Ojeetje, zit net het nieuws te luisteren op de radio en ik hoorde al sirenes maar het blijkt dat door een stroomstoring de hefbrug hier naar beneden is gevallen, gelukkig geen gewonden maar toch.

3. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    hier schijnt het zonnetje heerlijk! strak ff lunchen met een vriendin.. ( het is uit met haar vriendje, dus moeten ff kletsen..)

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    zonnetje?? nee die is hier helaas niet te zien... zal zo aan het werk...

@becky, gefeliciteerd met je zoon :)

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    soppie lekker weekendje weg! veel plezier alvast..

oeh breastmommy das niet fijn ..

leuk sunshine mama :) hier vanavond aan de creabeatijd ;) zal t wel showen

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    becky gefeliciteerd met je grote vent ! :)

hmmm je neus das niet fijn !! ..

oh stagebegeleidster gesprek komt eraan ;) !

byeee

7. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Ik kom weer even voorbij zwaaien (en stoom afblazen):

Vorige week een wiegje besteld en deze is vandaag geleverd. De binnenbekleding ontbreekt alleen. Heb net gebeld naar Baby-Dump en kreeg een kerel aan de lijn die duidelijk geen telefoontraining heeft gehad. Hij begon meteen al aan een kruisverhoor en was ook meteen al geïrriteerd. Toen ik hem erop aansprak dat ik niet zo behandeld hoefde te worden en op zijn minst een "goh wat vervelend, mevrouw" had kunnen horen. Nu duurt het echter 4 weken voor ik de binnenbekleding binnen heb!! Hij gaf als oplossing dat ze het ook bij de winkel konden laten bezorgen, maar ook dan kon het net zo goed 4 weken duren. Heb net een klacht ingediend en ben benieuwd wat er uit komt:

Geachte heer, mevrouw,

Heden heb ik mijn bestelling (een wiegje Childwood Rotan) geleverd gekregen. Allereerst bleek dat in uw systeem het verkeerde adres vermeld stond, terwijl dit in de winkel op de bestelbon wel goed vermeld was. Toen uiteindelijk het wiegje bezorgd was, bleek de binnenbekleding niet meegeleverd te zijn, terwijl op de afleverbon staat vermeld dat de bestelling gecontroleerd en dus compleet is.
    Ik heb meteen telefonisch contact met uw kantoor opgenomen. Ik werd te woord gestaan door een heer (welke overigens een andere heer was dan die ik 's morgens naar het aflevertijdstip vroeg), welke zijn naam niet heeft genoemd, en deze heeft mij zeer onbeschoft behandeld. Meneer begon het gesprek al zeer geïrriteerd en heeft geen enkel moment ook maar enige empathie getoond door aan te geven dat het op zijn minst vervelend is dat ik nu maar liefst 4 weken op de binnenbekleding moet wachten! Ik heb nu incomplete spullen waar ik nu onacceptabel lang op moet wachten voor ik mijn wiegje compleet heb en had op zijn minst een beetje medeleven verwacht en zeker niet als een 'lastpost' behandeld hoeven worden. Ik ben deze 'service' niet gewend van Baby-Dump en verlang van u een oplossing. Daarnaast verzoek ik u mij mede te delen op welke wijze en termijn ik de binnenbekleding geleverd krijg. Ik ben nl. niet van plan hier weer een dag voor vrij te nemen.

Hoogachtend,

8. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Goed geschreven!!

Schoonvader is vanochtend opgenomen in het ziekenhuis, kon niet goed ademen, hij moet een paar daagje blijven, ze denken dat er iets met z`n hart is.

9. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    He jakkes. Ik hoop dat het meevalt!

10. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    ik las het al op hyves.. vervelend hoor! Sterkte.. hopelijk valt het mee

11. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    THNX! We zullen vanavond wel meer horen, ze spraken er al over dat er een kans is dat hij moet worden geopereerd.
    Ben er nu helemaal door heen. Vanaf vrijdag al met zieke kids, vandaag druk gewerkt in m`n webshoppie om de schade in te halen en ben nog aan niks toe gekomen in ons flatje. Heb zelf zwangerschaps t-shirts ontworpen. Nu snel gaan koken en dan vroeg naar bed...Helemaal uitgeput!!

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    goed geschreven mama, ben beniuewd waar ze meekomen .. !

breastmommy las t op hyves ja.. niet fijn :(

13. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Avond dames!!

Lees morgen bij, maar ff laten weten dat ik vandaag 4!! keer over heb gegeven tijdens het lesgeven :( zucht!!
    Beschuiit blijft er ook niet meer in :(

14. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Knuf!!!

15. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam

Sterkte!!

16. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Zowhh lang dagje. Maar wel een voor mij een goede belangrijke uitspraak. Dat kan ik nu afsluiten.

Juffie ik zal toch echt eens met een dietiste praten. Mischien kan je vloeibare voeding krijgen dan krijg je toch binnen wat je nodig hebt. En het is veel lichter te verteren.

17. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Juffie ik heb het echt met je te doen. Ik word al gek van alleen het zuur hebben, maar zo vaak moeten overgeven pfffff

Hoe gaat het met jou Cos? Spuug jij ook nog veel?

18. juffie2008

Mn ovenfrietjes en garnalen zijn binnen gebleven :D
    Hahah word dat mn nieuwe dieet.
    Het zkh vindt dat het nog te goed gaat voor volgende stappen.

Zwemmen gaat niet door:( ze stoppen per 2 juli vanwege de zomer dus tsja dan ga ik ook niet voor 2 keer zwemmen..

Heb net lekker gedouchd met mn kleine manneke!

19. juffie2008

soppie: veel plezier meid

franka: klinkt als een drukke dag

breastmommy: fijn dat ze weer wat opknapt

guusbuikband: grappig bedacht!

becky: gefeliciteerd met je man! en auch!!!

rinke: was de lunch lekker?

mama: wat alen van de bekleding, e jammer dat ze zo raar deden!

breastmommy: Naar nieuws!! STerjte!

lydia: hoe was je stage gesprek?

20. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

je zou denken dat ik het nu toch wel moet weten ......

maar weet iemand of je feta mag ? (die ene van apetina)

Deel Deze Pagina