als het niet van rauwe kaas is gemaakt mag je het hebben (hihi weet ff niet wat er op het potje staat ) lunch was lekker, daarna echt onwijs moe.. dus maar ff mijn bed ingegaan. zo ga we "ff"een trouw kaart uitzoeken.
@babyleeuwtje, ja dat mag volgens mij wel. is niet rauwe melk. @Juffie, zou je urine maar eens laten checken. Wat was Cos ook zegt, als je al 4 keer spuugt van beschuit, kan het niet goed zijn. Dan moet je urine niet goed zijn. Wij kunnen er over mee praten helaas.
vorige keer zijn de ketonen gecheckt, die waren er niet. MAar ik heb de afspraak als het 2 dage niet gaat dat ik meteen moet bellen.. Mn avond is wel binnen gebleven (en een ijsje!! jammie!!) Misschien moet ikf f geen broodgroep meer ete... maar alleen groenten enz.. ga eens kijken of dat werkt
thanx ! maarre ik bedacht me net dat het uit de oven komt... dus dan is het toch sowieso geen probleem ? Juffie wat vervelend zeg dat je zo een last hebt van het spugen ... dat ze daar in alle eeuwen nou nog niks voor hebben bedacht !
juffie, hihi ik ben de stagebegeleidster maar was wel goed gegaan heb dr laten slagen ! na shirtje is ontworpen mn paps gaat m morgen ochtend afmaken want apparaat moest opgewarmd worden enz.. dus laat m morgen zien
Lydia.. lief van je dan je der hebt laten slagen Babyleeuwtje.. feta mag wel en idd zeker als het uit de oven komt. Brie mag ook omdat het hier in NL allemaal van gepasturiseerde(of hoe je het schrijft) melk gemaakt is.. een aantal echt speciale kaasjes van de boer mag je niet hebben en ik heb perongeluk laatst bij de AH een toosje met kaas gehad wat achteraf wel rauwmelkse kaas was maar er is niets gebeurt gelukkig Juffie.. balen van je "Spuug-dag" hopelijk gaat het snel beter! All.. hier vandaag een keuze gemaakt voor het geboorte kaartje.. ik ben er helemaal happy mee.. heerlijk om dat en de naam vast te hebben staan Nu lekker chillen met manlief en dan morgenavond weer werken fijne avond!
morgu!! Ik lig lekker in mn bedje en ga zo nog ff heerlijl slape!! ik voel het al dit is niet mijn dag
@ Juffie, je avondeten nog steeds binnen? Dat spugen lijkt me erg vermoeiend. Meiden even een vraagje: Veel zwangere vrouwen krijgen grotere borsten, maar bij mij is niks te zien. Ik heb normaal al cup D, dus zo erg vind ik het niet (draag nog m'n normale bh's), maar wie heeft dit ook? Kan dit je borstvoeding in gevaar brengen? Ik zie jullie reacties graag. Fijne dag verder!!
Nee hoor daar hoef je je geen zorgen over te maken. Die van mij zijn normaal ook al behoorlijk zeg maar. Kan ook niet echt zeggen of ze nu veel groter zijn. Draag allerlei maten altijd qua BH. Dus pak nu wat lekker zit. Vind beugels ff minder omdat mijn buik omhoog gaat. Jij ook fijne dag!!
Je kunt gewoon je eigen BH`s aan hoor, alleen in de eerste weken na de bevalling is het even uitkijken met beknellingen etc. Omdat je dan vaker stuwing hebt, kan een beugel een melkkanaaltje afknellen. Als dat over is kan je gewoon dragen wat je wilt. Er zijn trouwens ook BV-BH`s met beugel. Wel even goed op (laten) meten, trouwens. TIP: kies liever 90C, dan 85d. De cps vallen even groot, maar van de 90C zijn ze wijder. Het is maar net wat je fijner vind, als het maar goed past en het niet knelt! Voedingsbh`s kun je ook pas het beste in de 7de of 8ste maand kopen. Ik heb na 3 jaar BV al een hele verzameling liggen, dus ik heb ze nu ook aan, vind het fijner zitten. Misschien vind je hier ook nog meer info , kan trouwens van harte het Borstvoedingsboek van Stefan aanraden.
Mijn borsten zijn wel gegroeid. Maar goed ik had ook geen cup D. Maar B. Mischien dat het daar ook aan ligt. Ik moet straks naar de VK. Ben benieuwd.
Lief dat je het vraagt. Het gaat redelijk zolang ik goed kijk naar wat ik eet en hoeveel. Gelukkig heb ik daar wel een weg in gevonden. Ik heb goede dagen en slechte dagen. Maar daar heb ik me bij neergelegd het is niet anders en zo is het prima te doen.
Je mag/kan de eerste weken dus niet je eigen beugel bh dragen? of tenminste, dat is niet handig begrijp ik uit jou info? mijn borsten zijn 1 cupmaat gegroeid, en heb nog geen bh zonder beugel of borstvoedingsbh gevonden die me past...
Hoe is het daar Aichaatje ? Gezellie met je paps ? Het is hier wel lekker weer. Mijn zusje (9) Logeert hier sinds gisteren Gezellig ! Gaan straks eerst naar de VK en daarna boodschappen doen
Beter niet nee.. Het beste is om ze pas te kopen tegen het eind vd zwangerschap, dus je hebt nog tijd. Hier is een maattabel. Er zijn verschillende plekken waar je ze kunt kopen, ik hoor hele goede dingen over het borstvoedingscentrum in Amsterdam. In het begin had ik wat goedkopere gekocht, vooral omdat ik zo lek, na een half jaar heb ik mezelf getrakteerd op een wat duurdere sexy versie.
Okej, tnx voor de info!! Het probleem is mijn grote cupmaat, en mijn kleine omvang.. Ik heb even gebeld met het borstvoedingcentrum Amsterdam, om wat info w.b hun maten te vragen. Ze gaan maar tot L. En die heb ik op dit moment aan, en is aan de krappe kant. Maar ik mag dinsdag even terug bellen, en dan gaan ze kijken wat voor mogelijkheden er zijn voor me. (woon zelf in omg. Eindhoven, dus even gaan passen zit er niet in..)