September mama's 2011 DEEL 3 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Rinke
    Superleuk!!
    Lekker fris!!
    Leuk idee hoor

Zoooo ik heb het aanrecht ook nog klein beetje gepoetst, vaatwasser staat aan.. Het hele huisje is een ravage, maar ik ga lekker naar mn werk haha!
    Vannmiddag/ vanavond ga ik wassen enz.

2. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    werkze!!

3. juffie2008

Ik ga voor de gezellig heen haha! Mag niet werken he ;)

Ohhhh wat heerlijk dat mijn mamsie coupeuse is!! Ik kom er niet uit met het slaapzakje, dus ze zei neem het volgende keer maar mee :D
    DAn gaan we ook de wieg doen..

Dus vanavond ga ik maar aan mn omslagdoeken beginnen :D Ook leuk!! ff slaapzakje wegleggen anders komt het niet goed ;)

Mijn meisje was vanmorgen heel druk :D Heerlijk!! Kan ik echt van genieten :D Ik hoop dat ze over 11 weken geboren kan en mag worden!! Dan ben ik in één keer van alle klachten af...
    Hoop zo dat ze in dit ziekenhuis ook zeggen bij week 38 dat het genoeg is geweest..

4. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Owja.. Wist ik ook eigenlijk wel! Tja zwanger he vergeet je somige dingenn!

5. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Leuk Kaartje Rinke !!

Alles was goed bij de VK. Baby groeit goed en de baarmoeder is ook op schema. Intotaal ben ik nu weer 4 kilo aangekomen van de 19 die ik kwijt ben. Dat gaat heel goed dus !

6. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Cos.. Wat goed!!!

7. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Hier het kamertje net bezorgd nu schrofjes sorteren en telllen

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hii !
    smilee, hier indd wel grotere boobies gekregen ! (pff pas al mn bh's + bekini's niet meer ) maar kan verder vast geen kwaad voor de BV hoor :)

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    rinke leuke kaart :)

Cos, hoe was t bij de VK ?

hier dinsdag weer.. ben beniuewd hoeveel ik ben aangekomen ..

heeft hier ook iemand ' last' van een uitplop navel.. hijs wel gewoon zacht maar zodra ik sta plopt ie er helemaal uit.. en vooral savonds doet dat best pijn.. ( en t is lelijk! )

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh lees t al cos ;) hihi

Rosa, yehhh leuk ! veel plezier!

11. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    haha Lydia .. Het gaat goed hoor !!

Nou ik heb geen uitplop navel maar wel iets anders lelijks ..

Ik heb 6 littekens van operaties aan mijn eierstokken / baarmoeder. En daarvan begon 1 al heel snel uit te zetten terwijl hij mooi genezen was... Gyn zegt dat dat komt door de druk in de buik.

Ik heb dus ook een groot litteken in mijn navel die is nu heel donker geworden en die is ook wat opgezet. Echt afschuwelijk.

12. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ meiden, bedankt voor jullie reacties, hihi ben ik weer wat wijzer geworden.

@ Cos, goeie APK!! hihi. Vervelend van je littekens...
    @ Lydia, hihi moest even lachen om je plopnavel omdat ik het me inbeelden, maar ik heb er geen last van, mijn navel is normaal gesproken heel dicht, dus misschien is dat in dit geval in me voordeel dan.
    grote Boobies hebben is ook leuk. Je Guus T-shirt al in bezit?

Ben lekker eerder klaar met werken, dan richting huis en babykamer weer aankant schuiven, gister het verfwerk afgerond, nu kan het inrichten beginnen!!!

Gister werd me man wakker van iets bij de kinderwagen (die staat even tijdelijk in onze slaapkamer) Zit onze kat er doodleuk in, hij had het wel naar zn zin. Me man heeft m gelijk weggejaagd en de deur voor de rest van de dag dicht gedaan.

13. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Rinke, mooie kaart hoor. Wanneer gaan jullie trouwen?

@Cos, balen van je littekens. Ik hoorde gister iets over pro oil dat schijnt heel goed te zijn tegen littekens en straie. Te koop bij de drogist, ken het nog niet.

@Lydia, nee geen last van plopnavel. Bij eerste ook niet gehad eigenlijk. Heb je er last van?

@Smile, ha ha die katten zijn zo eigenwijs. Hier 3, en erg nieuwsgierig. Ik laat af en toe de deur van de babykamer open zodat ze beetje kunnen snuffelen enzo. Anders willen ze er straks helemaal naar toe wanneer die kleine er is.

Hier helemaal blij...nieuwe werkster is vandaag geweest. Huis is weer mooi schoon. Rolluiken zijn bezorgd, dus hubbie gaan morgen buitenboel verven en zondag de rolluiken plaatsen.
    Die houden de warmte lekker buiten.

14. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Rinke leuke kaart!

Lydia, hier is hij ook aan het ploppen.. zie je dat goed door shirtje heen he? Die van mij stak altijd wel een beetje uit maar nu wel erg veel!

Gelukkig nog geen streep over mijn buik had ik bij mijn dochter wel.. ach ja die trekt trouwens toch weer weg!

Ik heb sandalen gekocht vandaag (wel van adidas hoor ;)) want ik kan geen schoenen meer aan! hitte in combi met dikke tenen van het vocht ;)

Zomer is inderdaad pas net begonnen! September zal het hier ook nog erg warm zijn maar niet zo heet als nu!

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    js het doet af en toe wel pijn ..
    aichaatje normaal heb ik een 'erin' navel zeg maar.. ach ja.. zal s kijken voor n normale foto ..

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hier was ik 7 wk zwanger.. ( toen zelfs al een beetje naar buiten aant komen .. )
    Bekijk bijlage 158454

17. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    grappig jullie plop navels.. ik had een ronde en hij word nu een beetje een chinees..... (spleetje) hihi de bovenkant gaat een beetje hangen ( leuk voor een piering nu ) hahaha

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja die heb ik er maar uitgehaald haha !

19. juffie2008

fIJN weekend meiden!

20. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    hier geen plopnavel, maar eerder een sippe navel (zoals zoonlief het noemt) hahahahaha

vandaag gewerkt, en hier de laatste dingetjes inpakken voor het weekendje weg, zal tot dinsdag niet online zijn dus niet te veel kleppen hé? hihihihihi...

ben nu de finale van de x factor aan het kijken, denk niet dat mijn luikjes het halen, want die vallen nu al een beetje dicht...

fijne avond/pinksterweekend toegewenst ;)

Deel Deze Pagina