Mag ik even spammen? Nog niet af, maar hebben jullie een ideetje wat deze creabea aan het uitspoken is. Aan de binnenkant zit een superzachte flanel, heerlijk!
Tnx meid, ben er ook best wel trots op! Zoooo heerlijk gewandeld met hubby en kleintje Die ligt nu een uur te laat in bed... Nu aan een heerlijk alcoholvrij rose biertje en een bakje Bugles Vanmiddag vreselijk lopen overgeven, eigen schuld had ook 3 boterhammen gegeten, tsja... toooooooo much Nou ik ga niet meer aan de slaapzak, misschien nog even wat rijgen, maar verder niet... ben moe!! Ciao!
@Rosa, leuk kamertje!! Had op hyves ook al gereageerd, maar ben echt heel blij voor je. @Aichiaatje, tot wanneer blijft je vader? Heb je nog aangifte gedaan van diefstal? (of werkt dat daar anders)
Euhhh hij blijft nog ongeveer 1,5 week! Vorige keer hebben we ook aangifte gedaan... ze hebben er toen ook niets meegedaan! erg he?
Zooo ik heb net de slaapzak geregen, morgen onder de naaimachine en dan nog het bovenstuk aanpassen en klaar Leuk nieuws Onze gordijnen zijn al onderweg naar de winkel Die kan ik van de week ophalen
@ juffie leuk slaapzakje @ Cos - ja is mogelijk maar erg ranzig - beterschap Goedemorgen verders, Hier slecht geslapen, veel wakker geweest vanacht maar een rustig dagje voor de boeg dus komt helemaal goed. Ga nog effe beetje teruglezen want heb geloof ik een hoop gemist maar eerst effe ontbijten. Tot zooo xx
Gezellig dat hij nog 1,5 week blijft. Merk je dat het jezelf ook ff goed doet? Hmm dat is wel erg ja dat er niks meegedaan wordt. is je man nog op reis?
Oooo nog effe spammen.. Gister viel onze woef gewoon in slaap op mijn buik terwijl ze naar Beeb lag te luisteren zoooooooo schattig, de houding waarin ze lag leek me niet echt lekker liggen voor haar maar ze had er geloof ik weinig last van.