Leuke foto hoor !! Ik vind 3/4D echo's dus echt niet mooi he .. Heel raar. Gaan jullie vandaag nog wat bijzonders doen ?
Wat mooi Juffie!! Meiden had een heel verhaal geschreven en gereageerd op iedereen, hield m`n internet er mee op...:x Moest de comp opnieuw gestart worden, vergeven jullie me als ik niet opnieuw de hele lijst schrijf? Knuf voor iedereen!!
hier net gezwommen met mn neefje.. en is vanaf 2 minuten nadat we aanreden tot hier thuis dat ik hem op de bank heb gelegd nog lekker aant slapen ! scheetje!
Nog eventjes en dan heb je zelf een slapende gup hihi Wij hebben lekker pannenkoeken gegeten, jammie! Nu ff zitten ben bek en bekaf..
Want2Be wat een mooie echo foto! Juffie wat een schitterende slaapzak, ik wou dat ik zo handig was! Cos wat vervelend dat je nu toch weer zo spuugt. Het ging zo goed! Lydia wat schattig van je neefje! Hier vandaag op de termijn (dat was toen toevallig ook op een zondag) waarop ik met wee"en in het ziekenhuis lag. De wee"en begonnen van zaterdag op zondag en zondag aan het einde van de ochtend lag ik aan alle toeters en bellen in het UMCG. Ik sta er vandaag wel regelmatig bij stil.
@ Mama Ik hoop voor je dat je kleintje echt nog een paar weken blijft zitten Lijkt me idd een rare dag als je dan dat termijn bent verstreken.. Zooo ik ben begonnen met mn nieuwe project, nog een omslagdoek haha! Heb net bandjes en kantjes besteld Kan dus van de week het gaan afmaken
Jah bizar is zo'n dag dan he? Ons meiske* is geboren na 24 weken, en toen ik tijdens deze zwangerschap dat termijn had bereikt was dat ook heel raar. Hopelijk mag je nu de baby nog wat langer bij je houden...