Precies ja, zegt ze ondertussen een stukje slagroomtaart etend.... Ach , ik denk dat als ik de 100 moet doen dat ik gewoon weiger.
haha handig zeg slagroomtaart Ach weigeren kan altijd, maar waarom niet één dag drie keer laten prikken? Ik heb het vorige keer ook gehad, ik vond het niet zo heel erg hoor..
nou ik moest vorige keer ook dat drankje drinken .... echt nog nooit zo iets ranzigs op !! Wij zijn net terug van de 3/4d echo ... was zooo schattig En het kamertje gaat nu ook opschieten ! Kwam er net achter dat ik nog maar 8 weekjes hoef te werken .... heeeeerlijk !! Slaap lekker voor iedereen !
De 50 mg. is niet erg, beetje water en dan citroen erbij, zo naar binnen. Een keer prikken voor de tijd en na een uurtje nog een keer en binnen 10 minuutjes ben ik weer thuis. Maar de 100 mg is ranzig...vooral als je al kotst en dat had ik bij mij, bijna van m`n stokje gegaan daar. Ik moet ervoor ook speciaal naar een andere kliniek in een andere stad, oppas regelen voor Maya. Is het niet waard...
leeuwtje foto's ??? hier net naar verjaardagsfeeste van meisje die 1 werd geweest morgen naar de VK ff vragen of ik nog een echo krijg ( en ben benieuwd hoeveel ik nu ben aangekomen )
ha ha en lekker warm water in het berenbad? Was je niet bang dat iemand in je buik zou trappen? Vanmorgen zaten mijn man, zoontje en ik...hmm wat gaan we doen vandaag. Dierentuin? Zwemmen? Zegt mijn zoontje, nee zwemmen is misschien niet goed voor de baby. Laten we maar lekker naar de film gaan... Dus we zijn naar RIO 3D geweest, heel gaaf. Hij 3dbril over zijn bril en een grote bak popcorn. Was heel gezellig. Misschien ga ik volgende week maandagmiddag even naar zwangerschapszwemmen, keertje proberen. Het is s middags dus ook beter qua tijd. Rond etenstijd is voor mij niet zo goed. Mijn man heeft het weekend bovenverdieping rolluiken geplaatst, ideaal. Nu kunnen de kamers helemaal donker en ook met kiertjes op licht. En het is zonwerend en voor de winter isolerend. Aanstaande donderdag komt onze nieuwe keuken, echt gaaf. Ben zo benieuwd. Woensdag gaan man en schoonvader beginnen met de huidige keuken te demonteren, die hebben we via marktplaats verkocht. En donderdag komt mijn vader ook helpen met van alles. Dus vanaf woensdag geen keuken meer..tijdelijk dan...wel een hoop rommel. Zaterdag belde babydump dat de babykamer en de rest van de bestelling geleverd kan worden..ehhuuu...nou ff niet...haha. Morgen ga ik de keukenkastjes leegmaken..denk dat ik er van schrik wat een zooi we in die 9 jaar hebben verzameld. Iemand nog servies nodig of zo?
Goeienavond all. Allemaal lekker genoten van het extra lange weekend??? @Rinke, gaaf kaartje hoor (ook lekker zomers met het zand) @plopnavel (?) Nog nooit gehad hahaha, hij is wel minder diep maar nog gewoon een holletje hoor @()() Heb nog steeds mn eigen bh's aan, merk gelukkig nog niet dat hij te klein is geworden. Heb gewoonlijk cupF dus groter hoeft echt niet. @want2be, super nieuws zeg. en wat een mooie foto van je meissie. Zat me idd ook al af te vragen wat er nou omheen zit. @Aichaatje, Nou ja zeg, ben je veel kwijt. Wat een onbeschofte mensen heb te tegenwoordig toch. @Rosa, wat een super mooi kamertje zeg. (en wat fijn dat je het allemaal zelf heb kunnen doen. Hahaha leuke foto van je woeffie, onze kat komt ook altijd op of tegen mn buik aanliggen. (er ineens overheen rennen schijnt ook leuk te zijn maar vind ik weer een stuk minder) @juffie, knap zeg dat je dat ff kan maken, heel mooi Donderdag was erg rare dag hier, stroomstoring aan de overkant en op school geen water, toen ook nog de hefbrug naar beneden kwam hadden we wel alles gehad. Hub veel later thuis want die moet over de hefbrug maar er reden gelukkig busjes om te vervoeren met de fietsen en dat zal nog wel een tijd zo zijn denk ik. Heerlijk patat gegeten omdat Damian jarig was. Vrijdag gewerkt en smiddags ff met din boodschappies gedaan met de auto en huissie gedaan. Zaterdag veel visite gehad dus weinig gezeten en savonds dus helemaal op (van mn ma rompers en sokken gekregen van F1 en ook nog in de juiste kleuren hahahah) Gisteren dus helemaal niets gedaan en vanacht tot half 5 wakker gelegen (boos en kwaad en teleurgesteld). Vandaag 60 pasteitjes gebakken om mee te nemen naar de pokeravond voor hub. Werd al uit de auto geroepen met ophalen dat het super was, de mannen vinden dat altijd zo lekker alleen maak ik het niet zo vaak hoor. Hub verder de gang weer geverfd en ik ga morgen de plinten maar doen in de gang. Morgen 1ste avond van de avond4daagse, heb hub al ff meegedeeld dat hij waarschijnlijk de komende avonden alleen eet, aangezien hij nu veel later thuis is (door de hefbrug) en wij om 6 uur al op het veld moeten staan. Hoop zo dat het d hele week droog blijf zeg en dat ik het ga trekken elke avond lopen hahahaha. Weken gaan hard, ik was zaterdag precies 6 maanden zwanger, ben bang dat we in tijdnood gaan komen want er moet nog zoveel gedaan en geruimd worden.
hmm nee ben altijd aan t oppassen dat er niemand tegen mn buik aan butst.. mn neefje is altijd zo anthiousiast dat ie ook lomp kan zijn .. en dan zeg ik '' troy beetje rustig voor jou nichtje!'' en dan meteen kus erop haha.. water was wel lekker warm maar na 2,5 uur achter mn neefje aan te lopen had ik t wel gehad hoor.. jammer dat t babykamertje nog niet kan komen maar snap dat je er nog liever ff mee wacht fijn zeg rolluiken .. ik vind dat heerlijk int weekend als t nog donker is sochtends.. lekker uitslapen ! (zodra t licht is word ik wakker heb ik t idee.. laten we zeggen max 7.30 ) leukk vrijdag de pretecho ! hoop echt dat ik ook nog een echo krijg ..
Oja nog vergeten, vrijdagavond was mn nicht op tv op ned 1. Knevel en v/d brink Ze stond ook die dag groot in het landelijke AD en vandaaruit kreeg ze smorgens foontje en savonds de uitzending. Ze is kunstenaarres en schildert onwijs mooi. Alles gaan nu in mega stroomversnelling, maar was wel supergaaf om dr op de tv te zien. (helaas was de 2de keer onze achternaam verkeerd geschreven, nl zonder n) Mn pa gaat nu een website voor dr maken, maar onze achternaam gaat beroemd worden, en die is ter Heijden hahahahaha
hii becky.. zo druk gehad zeg ... hmm tot half 5 wakker gelegen.. das niet fijn .. hoop dat je vanavond lekker kunt slapen .. lief hoor van je dat je de mannen zo goed verzorgd ! anders maak je een lijstje wanneer je wat gedaan wilt hebben moet wel goed komen johhh zat er straks aan te denken dat ik vandaag 28 weken ben en nu int laatste trimester ! nog max 14 weken en dan kan ik ons meisje bewonderen !! ben zooo beniuewd hoe ze eruit ziet !
@lydia, zal binnenkort ff de foto's inscannen hier krijg je rond de 35 weken altijd nog een liggingsecho ... ik dacht dat dat overal zo was ?! @becky.. ga voor je duimen dat het droog blijft met de avond4daagse en dat je het volhoud wij hebben hier trouwens ook rolluiken echt ideaal !! Vooral toen we vorig jaar nog (en hopenlijk volgend jaar weer ) naar van die feesten gingen en dat je dan 10 uur smorgens thuis komt en dat je gewoon lekker de luikjes naar beneden kan doen haha
Ah ja hij is ook nog zo jong om echt op te letten. Ik ben wel bang dat iemand per ongeluk met z'n voet in mijn buik trapt of zo. Misschien ben ik wel beetje para hoor. Lief is dat he, kusje erop. Mijn zoontje lag vanavond naast me op de bank, hand op mijn buik en ze gaat gelijk aan de gang. Hij vindt het super tof dat ze direct op hem reageert. Hij sliep ook goed vannacht, vamorgen zei hij 'het was al 7.30 en ik dacht nog maar 5.00 uur' het was zo donker in zijn kamer haha. Ja ff wachten tot het ergste van de keuken voorbij is. Anders is het hier helemaal geen T zooi...
Ja hier ook rond de 35 weken een echo voor de ligging, is niet overal standaard nee. Zowiezo 7 jaar geleden niet / Ha ha 10 uur smorgens thuiskomen..hmm dat is mij sinds mijn zoontje niet meer gebeurd hoor hahahaha....maar inderdaad. Van de zomer, misschien met een middagdutje
@Becky, respect hoor dat je de avond4daagse gaat lopen. Pff zou het niet kunnen op dit moment. (en dat voor iemand die normaal 3-4 keer per week sport). Pas wel goed op jezelf he, dat het niet te zwaar is. Ja die hefbrug wat een toestand joh. Zag het op tv en in de kranten hier. Hoe is het bij jou met het kamertje enzo. Hebben je kids allemaal een eigen kamer?
Morgen: Breastmommy 14-06-2011 Bloedonderzoek Glucose Maaykeb 14-06-2011 Controle VK Lottie 14-06-2011 2/3/4D Pretecho 18.50 Veel plezier en succes breastmommy!
Goeiemorgen allemaal! Ik ga ff de huisarts straks bellen heb zo'n extreem gevoelige buik, bij zitten liggen bij alles.. Weet niet zo goed wat het is... Gek idee idd dat het vandaag dinsdag is.. Heb nu al het gevoel van huh het is toch maandag ?