September mama's 2011 DEEL 3 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Een hoop Aso's bij elkaar! De aannemer en de buurman van Cos ook :(

2. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    837
    35
    28
    NULL
    NULL

ik heb zelf dan wel niet zo slecht geslapen, maar ben ook zo duf als een konijn, ach ja joh dan maar een andere planning: bankhangen :D

3. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    837
    35
    28
    NULL
    NULL
    jippie ya hee!!!!goed nieuws: mijn opa heeft de onderzoeken voor longkanker gehad en het is gelukkig niet kwaadaardig. terwijl (stomme doktoren, die niet weten hoe ze met mensen om moeten gaan) ze een heel negatief plaatje hadden gegeven.

zo dat was mijn happy momentje van de dag!

gaat nu even foto's maken van zoonlief zijn nieuwe bed en de babykamer die ik wat meer heb aangekleed.

toedels....

4. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    Das nog eens goed nieuws Soppie, gefeliciteerd!

5. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    lol!!:d

6. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    Yes gefeliciteerd!!!

7. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Wat goed nieuws Soppie!!

8. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    ik ook ff in klaag modus: pff.. nu ff achter de computer voor mijn dosiers bij te werken van de bewonders :) en ff snel zp
    ben ook zo onwijs duf!! en al die mensen die maar aan het zeuren zijn :S:S:S:s kan ze wel achter het behang plakken!!!! wie heeft er lijm over!
    ik moet nog tot half 4 dan maar snel uurtje naar bed.

tot straks allemaal!!

9. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    Goeienmiddag,

Zijn idd veel aso's op de wereld hoor maar niet alle aannemers gaan op deze manier met klanten om.

Gisteren herhaling 20weken echo gehad en alles was gelukkig goed. Had de kleine al paar dagen niet echt gevoeld dus was al met de angelsound gaan checken maar hartje klopte gewoon dus waarschijnlijk gedraaid waardoor ik het nu minder voel.
    Duidelijk een jongen dus ik ga zooo vet de minderheid in hier met 4 mannen en een kater;).
    Ook ff bij de zeeman gelijk maar wat gekocht dus 4 rompertjes (mt 50/56) en 2 pyama's (mt 50)
    Thuisgekomen helemaal stuk en hub was al aan het verfen in de huiskamer die dus ook helemaal op zn kop stond maar de helft is klaar. Moeten nog 1 muur en de deuren en kozijnen maar de rest is gedaan en onze nieuwe grote tv heeft mn broertje ook gebracht en is super gaaf.
    Nadeel is dat ik kapot ben en mega olifantenvoeten heb waar ik bijna niet op kan lopen. Potdorie en dan ga ik ook de 14de juni nog de avond4daagse lopen dus moet echt snel weer fitter worden.

@soppie super nieuws voor je opa zeg.

@rinke geen lijm over maar wel verf ;)

10. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    837
    35
    28
    NULL
    NULL
    pfff dat bankhangen is (op dit moment) niets voor mij...
    als ik lekker zit, dan gaat mijn hoofdje malen, van wat ik nog moet doen en daar word ik erg onrustig van (stomme hormonen hihihihi)

@rinke: misschien als je zodadelijk klaar bent met werken en je een uurtje hebt geslapen je batterijtje weer een beetje opgeladen is...
    soms heb ik niet genoeg lijm over voor de mensen die ik ook achter het behang wilt plakken...:D

@becky: four man and a woman, you will be adorerd ;)

11. theemuts1985

16 mei 2011
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    wow ook nog de 4daagse becky! knap hoor, ik hoop dat het dan niet super warm is zodat je ook niet super ollivoetjes gaat hebben :)

hier ook een bankhangdagje. manlief is met zijn team kampioen geworden met voetbal en is de hele dag dus al aan het vieren dat ze kampioen zijn geworden. lekker dagje voor mezelf dus :D

gisteren nog ff weze sjopppen. bij ons gaan de hans textiel sluiten en alle kleren gaan met 70 % korting de deur uit. allemaal rokjes, maillotjes, shirtjes etc gekocht voor als ze groter is :D
    als het dan niet past, jammer dan, had 3 grote tassen vol voor maar 25 euro :D:D:D:D

12. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Bij ons is. Hans textiel ook weggegaan.. Er is een andere goedkope winkel voor teruug gekomen..bijna het zelfde. :) maar lekkker hoor die kortingen!!!

Verder heerlijk geslapen! Baterijtje doet het weer:) :D Ga maar ff kijken wat vriend lief wil eteen.. Denk een snackie :)

13. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Nee kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt zo lang in het zkh.
    :( zeker als je het niet van tevoren weet.

14. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Moettie,welkom terug! Hoe was je vakantie?

@Becky, gefeliciteerd met je 4e man erbij ;). Gezellig over een paar jaar met al die leuke schoondochters erbij.

@LOepie, damn wat een ei... die aannemer...pffff

@Rosa, lekker geshopt haha, you go girl!

@Juffie, ik vraag me ook af hoe het zou zijn zonder die zetpillen hoor. Want ik ben zo vaak nog misselijk en braken. Vannacht om 3 uur weer overgeven, overgeven, zo zuur. Ik had wel de zetpil genomen, maar ja ik weet natuurlijk niet hoe beroerd ik zonder zou zijn.

@Cos, wat zielig van je hond. Goed voor hem zorgen..ahhh..

@Soppie wat stoer dat het gelijk goed ging in groot bed. Mijn zoontje ging ook al vroeg over naar groter bed, hij klom steeds uit zijn ledikantje...grrr.haha..

@tab, hoe is het met je breisel? Al klaar?

15. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Goed nieuws!!!
    Geweldig!

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden

even laten weten dat ik terug ben
    nog even dit deel bijlezen
    tot laters

17. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

WAT een goed nieuws hier allemaal :D
    Fantastisch!

18. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    837
    35
    28
    NULL
    NULL
    hello girls,

nou zoonlief ligt weer heerlijk te slapen in zijn o zo grote bed hihihihi... heb hem om tien voor zeven op bed gelegd en gezegd dat als over tien minuutjes zijn muziekdoosje afgelopen is dat ik het weer kwam aanzetten, maar binnen 5 minuten was hij al vertrokken.
    wat een zaligheid zeg, je hoort soms wel andere senarios dus ging al eigenlijk van het ergste uit, maar het is (tot nu toe) heel erg meegevallen... ;)

@rinke: fijn dat je batterijtje weer opgeladen is :D

@theemuts: 3 grote tassen voor 25 euro is inderdaad een goede deal hihihihi... ik word altijd heel erg hebberig als ik een winkel binnenloop die lekkere hoge kortingen geven :)

gaat nu even online een foto kalender afmaken, ging toch meer tijd in zitten dan ik dacht...

fijne avond allemaal, toedels...

19. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Mik
    Jammer dat je de meds. echt nog zo hard nodig hebt! Krijg je geen depri gevoel van de zetpillen?

@ Aichaatje
    Heb jij een origineel recept van Harira soep?

Ik heb nu een linzen/ pompoensoep gemaakt, zo ontzettend lekker!!! Jammie!!!
    Manlief weigert dat te eten dus die heeft iets besteld :D
    Christian had een couscousmaaltijd met pompoen, courgette, aubergine en hamblokjes, zijn favo :D
    Kortom heerlijk kunnen koken :D

Vanmiddag trouwens heerlijk kunnen bijslapen, super lekker!

20. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @Juffie, klink heerlijk! Ik ben ook gek op linzensoep! Ik heb het recept niet maar een vriendin van mij maakt het wel vaak.. zal haar even voor je vragen!

Deel Deze Pagina