Mik rustig aan hoor!! Net gebeld voor de uitslag en bloed en urine waren goed. Ik hoor vrijdag dan wel weer wat ze willen als de bd dan nog zo hoog is.
@Cos, zo lekker ruimte in je kast dus. Ook van je vriend kleding weggedaan of zoekt hij dat zelf uit. Ik laat het hier aan hemzelf over hoor. @Mama, fijn dat uitslag goed is! Nu hopen dat je bd niet verder stijgt. @Becky, veel plezier. Zal je hyves in de gaten houden voor foto's. En ja zeker, ze moeten veel te veel op school.
Ik heb ook Mich zn kast even uitgezocht. Die heeft niet zo heel veel kleren en als het aan hem ligt houd hij alles dus ik heb even de shirtjes die niet zo mooi meer zijn weg gegooit. Want een man die een eigen klussenbedrijf heeft trek vrij snel zn mooie kleren aan als hij even bezig is en dan heb je soms van die vage .. Vlekjes dus dan zoek ik even uit of dat nog kan ja of nee haha.
Dat was weer een lange dag ziekenhuis.. Eerst urine check, in orde, toene en CTG van een uur.. In orde. Weer een uur wachten. Toen bij de gyn.. een echo gehad, meisje ligt heerlijk in de stuit en was super druk ook tijdens de CTG. Maar wanneer ze op één plek drukte man dan spoot ik bijna tegen het plafond.. Dus ze hebben nu bloed afgenomen voor een blindedarmontsteking... Rond 5 uur word ik gebeld.. Ik moet zoiezo of morgen of vrijdag terug komen.
Hallo meiden, Ik kan niet teveel typen,want mijn laptop is overleden. Heb nu een tablet te leen, maar kan er niet goed meetypen. Ben allang blij dat ik welalles kanlezen. Dus ik zal dezeweek niet veel kunnen reageren, maar ik ben erwel...
Ha ha ja. Ik heb vorige week ook een doos kleding besteld bij Esprit. Die van mij gaat altijd in pak naar het werk en dan ineens lijkt het wel of casual kleding schaars is. Hij gooit wel makkelijk dingen weg. Het ruimt in ieder geval lekker op. Ik heb ook al aardig wat uit de keuken weggegooid, allerlei olie e.d. over de datum. Oeps sommige echt al lang...stonden achteraan. En veel van die tupperware dingen. Moet nu echt gaan opstaan en nog even wat doen. maar ik denk dat ik dan direct over de wasbak hang...grrr...
jaahaaa je was al zo stil..... Hoe gaat het met werken? Ben je nu geminderd? Antwoord maar gewoon ja of nee hahaha, is makkelijker typen.
Shit Soppie .. Wel fijn dat je gewoon kan lezen Vreemd verhaal Juffie .. Ik ben nu 2 keer opgenomen met een verdenking blinde darm onsteking. Ik mocht echt niet naar huis ik moest daar blijven nuchter en wel.
Ja mijn zus ook, bij verdenking van blindedarm laten ze je echt niet gaan hoor. En daarbij ben je zwanger.
De laatste keer dat ik daar een nacht moest blijven. Waren mijn onstekingswaardes ook heel hoog. Toen dachten ze ook dat het blinde darm wel eens kon wezen toen kwam er na een tijdje gelijk een chirurg kijken of het idd blinde darm was.
Als je op wiki kijkt, dan staat er ook dat het bij slechts een vermoeden al groot alarm is. De complicaties van het negeren van een blindedarmontsteking zijn groot, hoog risico. Zou toch vragen of ze je op willen nemen hoor. DIt is veel te gevaarlijk.
Ben er nu achter dat ik met de tablet ook kan sweepen, ook niet erg makkelijk Ik werk nu 13 uur in de week i.p.v. 23 uur, maar dit is denk ik wel vol te houden tot aan mijn verlof. thanx for asking
O sweepen...ha ha nieuwe term... 13 uur is beter ja. Je loopt toch veel heen en weer. Ga je nog steeds op de fiets?