September mama's 2011 DEEL 3 !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lydia1986, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Nou het zit op het randje .. ik hou het binnen maar er hoeft niet iets te gebeuren want dan kan ik het niet meer wegslikken ..

Ik heb net even lekker gedoucht had echt zo'n harde strakke buik.

Juffie heeft er een chirurg naar je gekeken ?

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    tot 5 juli , dan 2,5 week vakantie en dan nog 2 weken werken en dan verlof

3. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Oja je gaat bijna op vakantie...yeah!
    Las dat je met clomid zwanger bent geworden. Ik heb de 1ste 2 rondes van IUI ook met clomid gedaan. Kreeg veel bijwerkingen, had jij daar geen last van?

4. breastmommy hopelijk bij vlogende test betere waardes

en Juffie ???

Hier ook regelmatig last van harde buiken.. zeker tegen de avond toe.. en babyboy sprong daarstraks bijna eruit ;) hij schopte van boven en onder.. hoe hij het deed weet ik ook niet ??

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mik het enigste was heel erg opvliegers(snachts vooral veel zweten en overdag ineens kei heet! ) en kon me niet meer goed concentreren .. maar verder niet zoveel last van gehad

hihi elsken, klein actievelingetje dus ;)

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    elsken en hoe? : ... met armen en benen ;) !

7. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0

Zoiets zal het wel wezen he hahahaha geweldig !

Al vraag ik me regelmatig af wat hij toch aan het doen is zulke rare bochels in mijn buik ..

Ojaah jongens ik wil heel graag een baseball jasje voor ons kereltje lijkt me zo stoer maaar ik kan nergens wat vinden dus als iemand iets weet .. :D

8. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Nou noem dat maar niet zoveel hahah.
    Ik had de eerste keer zo'n buikpijn, alsof mijn eierstokken eruit kwamen 2 dagen krom gelegen. Maar ja, tis voor een goed doel.

Elsken, haha, lachen he.
    Ben ook heel benieuwd hoe ze ligt hoor, ik voel het overal.

9. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    hay meiden..

Ben al ff niet aan het reageren.. wel alles gelezen,
    sorry dat ik niet reageer maar druke pinksterdagen gehad..

vandaag de heledag bezig geweest met het uitmesten van de toekomstige kinderkamer.. pff.. wat een zooitje!!! mijn schat is ook jarig vandaag dus net ff ouders en broer op verjaarsbezoek gehad. opzich heel gezellig maar had liever lekker op de bank gelegen.

morgen en overmorgen nog lekker vrij dan de rest uit de kamer halen en dan kunnen we behang er afhalen en weer opnieuw behangen (de kat heeft er in gehangen dat ie klein was :S:S dus nu allemaal halen in het behang dus moet wel opnieuw. achja zo blijf je lekker bezig he.
    het is al weer bijna 11uur.. dus ga mijn mandje opzoeken!!

voor de meiden die het moeilijk hebben door bloedsuikers, avondvierdaagse, misselijkheidsklacht, mogelijke blindedarm ontstekingen.... STERKTE!!!!
    (of als ik wat vergeet sorry)

rosa!! voor jou een hoeratje!! hou het vol zo!!!

10. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Hoooooi,

Breastmommy, hoopdat je nog een keer mag..... snap dat je ff moest vloeken hoor. Ik moet morgen voor de glucosetest, ben benieuwd....... Ik begin nu maar vast met duimen denk ik.
    @ Juffie, heftige dag gister, sterkte vandaag met de uitslagen hoop dat er niets aan de hand is.
    @ Mik en Lydia, fijn dat jullie toch zwanger zijn geworden, er is iets wat zeker niet vanzelf sprekend is.
    Ik mag dan wel snel zwanger zijn geraakt, zie in me eigen omgeving ook dat het niet voor iedereen is weggelegd.

Vandaag weer werken, daarna me nieuw gekochte luiertas van Pip ruilen voor eentje van Olilly, hihi me man vond die Pip tas niks en ik twijfelde dus ja toch een andere. En vanavond visite, pfff niet altijd zin in hoor. Morgen als het goed is hebben we niks s'avonds:D:D

11. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Goeiemorgen
    Ik was gister helemaal niet lekker dus moest van manlief naar bed.
    Heeft me wel goed gedaan..
    Ben nu alleen ontzettend dizzy en misselijk en dan moet ik zo de auto in.. blegh! Neem maar een plastic zakje mee ;)

Ik hoop zo ontzettend dat het niets is, ik haat ziekenhuizen!!

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Goedemorgen!

Ik ben vandaag toch maar thuis gebleven, ben nog steeds moe en kan voor mijn gevoel op het werk toch niet veel doen in een ochtendje: mijn hoofd is er gewoon niet meer bij...Vandaag beetje bijslapen :)

@juffie: wat naar dat je weer terugmoet naar het ziekenhuis
    @rinke: succes met het kamertje!
    @breastmommy: balen dat je nog een keer de test moet doen, maar dan weet je wel waar je aan toe bent, lijkt me in geval van zwangerschapsvergiftiging wel 'fijn'.

@de rest die ik vergeet: sorry

13. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Franka
    Slaapse meid ;) Lekker ff bijtukken!!

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ***** breekt even in*****

jullie zitten alweer rond de magische 27 weken grens. dat vond ik zo'n opluchting haha. ik wil jullie even heel veel succes wensen de komende tijd

******breekt weer uit****

15. becky

becky Actief lid

12 jan 2011
    283
    0
    0
    huismama
    Waddinxveen zuid-holland
    @breast en juffie, heel veel succes zeg.

Hier de avond 1 daagse overleefd.
    Het ging gewoon goed, nergens last van dus was erg hoopvol. Tot we over de helft waren en we ff stil moesten staan, toen kon ik dus moeilijk weer starten. Het lopen ging goed, als ik maar kon blijven lopen maar het stoppen en starten was gewoon een ramp. Af en toe zat ik bijna tegen het huilen aan van de pijn in mn liesstreek (?) maar had gelukkig mn zonnebril op want het was gewoon lekker weer. Kids hadden het wel super naar hun zin (en mijn gezicht stond denk ik op onweer) Ze willen vanavond en morgenavond dus ook gewoon lopen maar ik kan gewoon niet meer. Damian heeft Gino vanmorgen mee genomen naar school want het lopen is nog steeds pijnlijk. Dus ik moet nu gaan proberen om iemand te vinden met wie ze mee kunnen lopen, want ik durf ze niet alleen te laten lopen. (halen en brengen kan ik wel doen met de fiets) En da hoop ik dat ik de vrijdag wel mee kan gaan lopen, is dan de laatste avond dus speciaal. (Hub had geen medelij met me gisteren want ik heb het toch zelf gedaan??? en we doen het toch nergens voor?? Hij kan ook niet met ze lopen want hij was gisteren net thuis toen we wegmoesten) Ik ben niet iemand die hulp vraagt, ik doe het allemaal wel zelf dus ik baal en ben zeer gefrustreerd dat het me nu niet gaat lukken zelf. Ga vandaag helemaal niets doen behalve Gino straks halen (damian is half uur later uit) en wat boodschappen.

16. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Morning ladies. Gisteren tot 23.30 uur gewerkt (lees: bestuursvergadering)... pfff nu alweer naar 't werk ;)

@Juffie, succes!

@Franka, geniet van je rustige ochtendje

@Breastmommy, spannend!

@bewegingen voelen: die van mij is ook zo bewegelijk, ik geniet er echt onwijs van!

17. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Slim van je becky om niet door te gaan .. Je hebt jezelf er alleen maar mee. Nu hopen dat je iemand kan vinden !

Hier straks bezoekje aan de fysio eens zien hoe het er voor staat.

18. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen..

al even niet meer geweest maar deze week eindelijk vrij :) Heerlijk. Nog 4 dagen en dan vakantie. Wat kijk ik daar naar uit zeg!

Juffie.. succes zo!
    Breastmommy.. ah balen zeg van je test.. :( succes!
    Franke.. fijne ochtend :)
    want2be.. pff heftig hoor zoveel werken :(

Hier alles goed. Bekken gaan niet beter maar ook niet veel slechter.. morgen 27 weken! Wieeejoeh.. die grens ook alweer bereikt. Spannend hoor weer :)

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    lekker ukkie :) vakantie !

hier net gebeld voor de intake van de kraamzorg ;) komt allemaal wel heel in de buurt nu :D!! hihi

20. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Jaah ze belde mij ook vanmorgen de kraamzorg. Ik heb 27 Juni een afspraak !

Deel Deze Pagina