Mik bij dec mama's waren we vaak met 3 buddy's. Erg handig uiteindelijk, want de ene beviel de 19e smorgens en de andere 2 de 18e!! Dus konden elkaar niet bellen haha
Lydia heel veel plezier!!! Ik ben er nu ook minder ivm alle drukte, maar ben nie weg ja strax drie weken vakantie
ik heb heerlijk nog even geslapen werd net gewekt door ons meisje die aan het friemelen is met haar handjes, zo schattig.. Voelen jullie ook het verschil tussen handjes en voetjes? mama, fijn dat de termijn is verstreken idd alles wat nu komt is nieuw!! Spannend meid!! Vandaag niet naar het zkh, maar de buikpijn is niet afgenomen, sterker nog is vrij heftig weer aanwezig.. Zal zo weer paras nemen en nog weer zakje poeder.. Manlief gaat vanavond de gordijnroedes ophangen Dan kunnen wij dit weekend ons bed naar de woonkamer doen en dan kunnen we dus volgende week echt aan de kinderkamers beginnen.. Heb er zo'n zin in meiden Het tweede wiegje staat nog bij de buurtjes in de berging en die mag ik omhoog halen zodra het kamertje is behangen
Juffie, ik zou er idd niet bij staan. Is het trouwens misschien een idee om bij de buddylijst de echte voornaam achter de forumnaam te zetten?
Dat is een goeie ja. Cos, Smile en ik hebben gsmnrs uitgewisseld, op zich wel handig. Soms ff smsen of bellen ofzo. Misschien Franka even een berichtje sturen of zij de site wil bijwerken?
@Lydia, jaahaa concert is staan!! Vind ik ook hoor, altijd veldkaarten. Veel plezier. Wij zijn 2 jaar geleden geweest, sfeertje hoor. Alleen dat vliegende bier vind ik wat minder. Vorig jaar was hij ook bij Concert at Sea, super gaaf. Hij kwam op vrijdagavond als laatste, iedereen uit zijn dak. Overal bier, helemaal nat. Ik was met mijn nichtje van 16, samen op de fiets terug naar een camping s nachts. Helemaal onder het bier. Konden we niet meer douchen op die camping want de wasruimtes ging dicht om 23 uur hahah. Gatver dus wij zo gaan slapen, meuren joh. Maar was wel super gezellig. Gaan jullie samen?
Lydia veel plezier !!! Mischien kunnen we de buddylijst verplaatsen naar onze hyves .. Daar kijk ik toch wat vaker dan op de site. De buddylijst die er nu is zijn er gewoon mensen bij elkaar geplaatst dacht ik .. Mischien kunnen de mensen die geen buddy hebben of geen actieve buddy op hyves een nieuwe zoeken ? Ik zal wel even onderwerpje openen.. Hier is het nu dikke druppen heeft nog best lang volgehouden. Ik ben ook begonnen met wassen van de beeb spullen. NA onze eigen was gaan de hydro doeken er in. Ik heb heerlijke geurzakjes van robijn ik hou echt van die zakjes .. haha heb ze ook in de auto.
Morge dames! Hier even langs het ziekenhuis geweest... rode bloedcellen in urine.. iemand enig idee hier over??? doc zei veel water drinken??
bij mij betekende dat mijn nieren idd ook even goed gespoeld moesten worden. flink drinken dus, misschien dat je een klein beetje uitgedroogd bent plus dat je nieren nu beter werken omdat je zwanger bent. Ik zeg DOEN!
Thanks! Nu voel ik me iets rustiger want een zuster daar vroeg of ik ongesteld was.. DUHHHH kijk eens achter de balie dacht ik nog.. en toen zei ze je moet terug naar de gyno want dan heb je een onsteking.. Heb ik haar de gyno laten bellen!!
HOOOOI, ik ben er weer!! Ik heb eindelijk het ziekenhuis verlaten en zit nu achter me werkplek. Pfff was blij dat ik eindelijk iets mocht eten. Doordat ik nuchter was konden ze geen goede aderen vinden, resultaat 6x geprikt (4x ervoor, 2x erna). Ik heb volgende week weer een echo en krijg dan de uitslag, dus nog ff een week blijven duimen. @ Mik en Cos volgens mij is het bij ons best makkelijk. Mik is eerst uitgerekend(begin) ik (midden) en Cos (eind) september. kijken of onze ukkies zich ook daaraan houden . Oh ja de buddylijst op hyves zetten is wel makkelijk denk ik. @ Lydia, ik vrees het ergste en dat het niet droog is, maar dat mag de pret niet drukken bij GUUS. @ Aichaatje, het is geen gemakkelijke zwangerschap voor jou zeg en ben het met Tab eerst, veeeeel drinken. @ iedereen sorry als ik iemand vergeten ben, maar fijne dag verder.