Ja lomp he, dus dat ene blad moet zowiezo terug want die spoelbak moet er ingezaagd (of hoe ze dan ook doen) worden. Maar ja, hij gaat stug door. Ben wel trots op hem hoor.
Zeker sjit. Je handnagels of teennagels? Mijn teennagels zagen er toen s avonds netjes uit maar smorgens bij daglicht toch ff minder hahah. Die buik zat meer in de weg dan ik dacht. Volgende keer maar ff vriendin vragen.
Geen idee, sorry vergeet mijn opmerking. Weet ook niet meer hoe ik erbij kwam..haha oeps.. @Rosa, lekker hoor. Lang leve MP
Mijn handen heb ik gelakt. Mn tenen had ik al gedaan. Dat wil ook niet meer zittend. Dat deed ik staand en dan met voet op de trap haha
Ha meiden... leuk leuk leuk om elke keer al jullie verhalen en avonturen te lezen! Zelfs als ik niet altijd tijd heb om te reageren. Druk met werken en knutselen voor de babykamer. Ondertussen al een kussensloopje, lakentje, kruikenzakje in elkaar geflanst. Zo heerlijk om te doen... maar daardoor schiet ZP er wel eens bij in Nu eerst lekker slapen en misschien heb ik morgen nog wel even tijd om op iedereen persoonlijk te reageren... X (Ahhh... ondertussen heeft de kleine in mijn buik de hik!)
Hoera de gordijnen hangen Morgen doen we de gordijnen van de kleine (die slaapt nu dus tsaj daar kunnen we niet bij )
@ MIK, ik had nog niet gereageerd op je vraag (@Sunshine, wow 24 weken....triest hoor. En dan zonder duidelijke oorzaak, zo gemeen. Kreeg je gewoon ineens weeen? (als je het er niet over wil hebben...)) Jah ik kan er inmiddels wel goed over praten. De weeën begonnen ineens. En ik herkende het niet echt. Ons meisje was de eerste zwangerschap. Lag in bad. En ineens begon ik te vloeien. En voor ik het in de gaten had was ze al geboren. Het ging allemaal erg snel en heftig. Ik had veel pijn, maar een oorzaak is nooit gevonden idd. Ze denken aan mijn baarmoedermond, maar zeker weten doen ze niet. Op dit moment ziet alles er goed uit, en elke dag/week is er weer 1 extra . Ik las net dat je niet meer hebt hoeven spugen, hopelijk hou je het vol!! @loepie, jeetje wat een spanning op vakantie zeg! Gelukkig dat het verder goed gegaan is! Heb je inmiddels al contact gehad met de verloskundige? @Lydia, hoe was het bij Guus?? Wij gaan zaterdag pas, dus moet nog even wachten. Kaartjes voor volgend jaar heb ik ook al weer besteld Ik heb je shirt niet meer voorbij zien komen, was het gelukt? @cos, wat een goede tip om mn teennagels te lakken!! Ik ga het zeker ook zo proberen. @Juffie, haha ja, maak de kleine maar niet wakker dan he? Ik zag nog een mooie omslagdoek voorbij komen van je. Leuk hoor! @Buddylijst: Ik heb mezelf er ook niet op zien staan. Moet ik me hiervoor aanmelden? Of hoe werkt het pcies. Is wel leuk als je elkaar op de hoogte kan houden. Nu ben ik hier wel gehecht aan mijn privacy omdat het openbaar is . Dat is natuurlijk een nadeel @bewegingen voelen, iemand schreef dat ie het verschil voelde tussen handjes en voetjes? Dat voel ik hier (nog) niet. Wel heel bijzonder. Ik voel wel dat de baby zich soms omdraait. De ene keer schopt ie tegen mn blaas, en dan ineens weer tegen mn ribben. Toch vind ik het ergens wel heel lief @drinken, wat bij mij helpt is een kan met koud water, ijsklontjes en stukjes citroen. En mezelf verplichten deze minimaal 2 keer leeg te drinken op een dag. Ohw lees net dat iemand dat ook al geschreven had.. pff het is lastig bijhouden hier sorry dat ik niet op iedereen gereageerd heb. Jullie hebben veel geschreven sinds mijn laatste bezoekje. 2 dagen beroerd geweest. Vandaag gelukkig weer opgeknapt, maar ik blijft maar moe zijn. Ach, het zal er ook wel bij horen. De baby schopt vrolijk verder dus volop aan het genieten hier..
goedemorgen hier een nacht met vaak wakker worden achter de rug kwam ddor gisterenavond denk ik als reactie op inwendig onderzoek van de gyn kreeg ik last van voorweeën (nee het waren geen harde buiken) ik was al vergeten hoe vervelend en pijnlijk die kunnen zijn mannetje natuurlijk weer direct ongerust, bang dat ons meisje nu al geboren zou worden toch maar even melding maken bij de vk donderdag en bij volgend bezoekje aan de gyn
@Sunshine, dat is heel erg heftig zeg. En dan ook voordat je het weet is ze geboren. Kansloos dus. Krijg je nu extra controle voor je baarmoedermond? Bij mij hebben ze dat wel gedaan omdat ik een aantal jaar geleden geopereerd ben aan mijn baarmoederhals ivm k. Hoeveel weken ben je nu?
Ha ha ja ik ga het ook maar op een andere manier doen. Dit ziet er niet echt mooi uit. Die kleur is trouwens wel heel gaaf. Heb ook wel meer moeite met bijhouden van de bikinilijn zeg maar. Zie hem niet helemaal meer hahaha.
Ha meiden, ik komen even voorbij zwaaien, heb niet veel bijzonders te melden @ Mik, ik duim voor je, niet spugen @ Zuurtje, sterkte @ Rosa, leve MP @ iedereen, fijne dag.
Goedemorgen dames! Vanalles voorbij zien komen: had net nog even de laatste afspraken en buddy's op de site verwerkt en toen zag ik dat Cos op de hyves lijsten had aangemaakt Kijk zelf niet zo vaak op hyves, maar kan me wel voorstellen dat dit voor iedereen makkelijker werkt... @zuurtje: wat naar die heftige reactie: zou inderdaad ook wel even contact opnemen... @de rest die ik vergeet: sorry...
Hoe gaat het met jou en de kleine Franka ? Sunshine kijk maar even op de hyves daar staat het wel en je kan franka een pbtje sturen zij kan het op de site zetten. Hier is de rug nog steeds kloten.. Had vanmorgen het idee dat het al 11 uur was ofzo toen ik wakker werd. Helaas half 6 haha
Ik ben nog niet uitgetypt, of ik moet naar de wc rennen om erboven te hangen, pffffff heel handig op je werk en de damestoilet is op de volgende verdieping. Heb nu net een boterham gegeten, hoop dat het bij die ene keer blijft. @Cos, balen zeg van je rug, Beterschap!!!
Goedemorgen, even een teken van leven. Net bij vk geweest.500 gram aangekomen, en kleine ligt nog steeds niet rustig en lekker overdwars. Bloeddruk zit nu op 105/69, als ik dit allemaal volhoud tot het einde mag ik heel blij zijn!