Ojee...heb het nu toch niet overgedragen... Ik vanmorgen wel heel misselijk, zetpil en heel rustig eten..tis nu gezakt. Nog 2 dagen en dan 1 week niet gespuuugd..
@Cos: thanx voor asking! Tomas heeft zijn prikjes gisteren gehad en is vandaag dus errug prikkelbaar...Jeetje: bij iedere bewiging die ik maak uit zijn richting is het huilen! Loop zo denk ik maar even naar winjelcentrumpje:moet een kaartje halen voor mijn vriendin die vannacht na 37+1 weken is bevallen van een gezonde dochter! verder met mij: rustig aan doen en dan komt het wel goed...wel nog steeds veel last van mijn buik: gisteren ook allemaal steken ( alsof je te lang hard hebt gelopen)...Voelde beeb ook niet meer, dus mijn man heeft haar gisteravond wakker gepord en nu is ze weer lekker druk aan het schoppen
@ ZUURTJE jeejje meis! SNap dat je man geschrokken is!! En jij natuurlijk ook!! Rustig aan doen he"? Ik ben net weer wakkker, goeiemorgen. Zo mn bedje maar eens uit en dan op naar het ziekenhuis. Vannavht weer wakker geworden van de pijn, dus over is hetniet... Baal ervan, wil zoveel doen, maa kan dus gewoon niet.. Ff gas terug nemen.. Heb gister ook voor 2 dagen eten gemaakt, daar hoef ik me vandaag niet over te bekommeren.. jullie plannen vandaag?
juffie doe jij ook rustig aan ik hoop dat ze vandaag iets vinden en je kunnen helpen plannen vandaag: behalve niets doen, eten en kids straks van school halen staat er niet meer op
ook al zon druk programma Ik ben blij dat ik niet de enige ben Wel fijn dat ik vandaag weer naar mn meisje mag kijken en een half uur naar haar hartje mag luisteren, das geen straf
Thanks! Nog een vrij onrustige buik!! Gisteren heel veel gedronken.. hoop dat het helpt! Zit ff niet lekker in mijn vel! Cos, zuurtje, juffie,mik,franka jullie ook niet lekker he? grote knuffel en natuurlijk ook voor alle andere dames!! Tab goed nieuws!! Mik op naar je mijlpaal van niet spugen!! sorry als ik iemand vergeet! Ps: hebben jullie ook zon kuit/beenkramp snachts?
Mijn vader gaat donderdag weer naar huis... zie wel op tegen het afscheid! Hier lijkt het haast wel zweepslag en de hele dag zeurt het na.. aua uauauaa dacht niet dat dat met al die magnesium die ik slik nog mogelijk zou zijn!
aichaatje vervelend meid!! Ohh lekker dat hij er nog eventjes is, geniet ervan!! Leuk met vadedag.. Ja nu moet ik echt ff mn bedje uit haha, ligt zooo lekker..
Kramp@ Elke ochtend als ik wakker word! sNachts gelukkig niet, heb al genoeg aan het brandend maagzuur...
Werkt nog wel, maar het begint nu eerder op de avond..Zou het weer heerlijk vinden om liggend te slapen..
Even ego: Moest vanmiddag voor extra bloeddrukcontrole naar het zh. Maar omdat ik gisterenavond en vannacht een wat onrustige buik had, heb ik vanmorgen gebeld met de vraag of ik vanmiddag ook nog door een gyn gezien kon worden. wilde wat geruststelling voor het weekend. De ass. wilde dat ik niet wachtte tot vanmiddag en ik moest meteen komen. Ben nu nog in het ziekenhuis. Die harde buiken hebben niets gedaan. BM hals is 3.9 cm, kindje doet het goed en wordt op 1102 gr geschat (wss iets meer, want ze gaf al aan krap te meten) Toen ook maar meteen de bloeddruk gemeten. Eerst een kwartier lang elke drie min. en toen leek hij op het laatst wat te zakken naar 150/78 (automatische bloeddrukmeting) Toen heb ik echo gehad en alles zag er goed uit, dus gerustgesteld. Toen gyn nog eens bloeddruk gemeten (handmatig) en toen was deze 160/100! Gyn vindt het veel te hoog en moest meteen weer bloedprikken en urine inleveren. Krijg over een uur de utislag. Ongeacht wat er uit komt, krijg is sowieso medicijnen en moet ik stoppen met werken (vanmiddag en dinsdag mag nog om dingen af te ronden) En mochten er eiwitten gevonden worden, wordt ik opgenomen. Pffff
Vanmorgen zei mijn vriend ineens: De babykamer ruikt al helemaal alsof de baby al geboren is he? HAHa ik moet heel hard lachen en heb maar eerlijk gezegd dat de geurzakjes van zwitzal zijn werk doen @Mik, Jeetje dat is ook heftig zeg! Ziet er er nu goed uit bij je? Ik heb zelf elke week controle bij de verloskundige. En elke 2 weken bij de gyn. i.v.m meting van baarmoedermond. Maar die is bij mij nu perfect. De vraag is dan ook echt of het daaraan gelegen heeft de vorige keer... Maar de gyn is heel aardig en begripvol. En zegt ook liever nu teveel controle, dan weer 1 te weinig. Ik ben nu 28 weken en 2 dagen. @Cos, ik heb even gereageerd op de buddielijst op hyves. Wellicht kan ik me ergens aansluiten? Mijn uitgerekende datum is 7 september.
hehe... ik had gisteren tijdens het boodschappen doen twee voeten die tegelijk in de kramp schoten... ik heb haast staan dansen in de winkel Ik teken voor kramp in maar één teen