Net weer overgegeven bah bah bah.. Gister een dag helemaal niet overgegeven dan vergeet je snel hoe ranzig het is Nu beschuitjes gegeten en dan is mn lunch/ontbijt weer genuttigd! Ohh ik ben deze week 400 gram aangekomen en zit daarmee op het gewicht wat ik in december voor de zwangerschap woog..
@ mama079 sterkte, duim met je mee voor een goede uitslag. Snap dat je niet van die gekkigheid houdt.
@mama079: jeetje meis! ik duim mee voor een goede uitslag...goed dat je er zelf rustig onderblijft...succes! @aicha: kramp, vervelend...heb ik ook heel erg in mijn kuiten/benen. ben aan het twijfelen of ik de VK daarvoor zal bellen omdat ik begreep dat dit met magnesium tekort te makne kan hebbe...wat denken jullie?
@Franka, ze zeggen inderdaad dat dat met magnesium te maken heeft... MAAR ik slik 3 magnesium tabletten per dag en heb nog kramp banaan en nootjes zou ook helpen!
mama079: sterkte zeg, ik hoop dat het mee valt en je niet opgenomen hoeft te worden. Vanmorgen kwam de aannemer WEER niet opdagen, ik dacht dat ik ontplofte... zijn reden was dat ik de offerte niet terug gestuurd had! Terwijl ik hem aan de telefoon had gezegd dat we op vakantie waren en bij terugkomst hij de dag erna zou komen. Hij zei "er zijn te veel dingen gebeurd in de tussen tijd, ik doe niets meer zonder getekende offerte". Hoe moet ik dat ruiken... de eerste keer heeft hij niet eens gevraagd om de getekende versie! Ik denk dat het weer een smoes is, maar ik ben er echt zoooooo klaar mee! Al die stress kan ik niet gebruiken!
ben ik vreselijk tegen hem uitgevallen (toch nog ergens goed voor die hormonen). Hij deed ook echt of het hem niets interesseerde en heeft niet eens zijn excusses aangebode. Als hij nog terug belt voor een nieuwe afspraak dan plan ik die met hem en dan ben ik er niet als hij komt!
Wat balen Loepie!! Knuf! Ik kan deze week eindelijk ook met goed nieuws komen! Heb een draagdoek gewonnen!! Ben zooooo blij!!!
mama sterkte meid benieuwd hoe nu verder loepie ik zou toch echt voor een andere aannemer gaan hoor Breastmommy mooie draagdoek en nu moet ik toch wel weer eens op hyves gaan kijken, ben al lang niet meer op de site geweest