http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/282974-september-mamas-2011-buikfotos.html#post10187055
cos wat voor foto's? ben weer terug van artsengeloop ik dacht het rustig aan te doen vandaag maar dochterlief dacht er anders over ze is op school op haar mondje gevallen tandjes staan los, heel veel bloeden en bloeduitstortingen zowel aan tandvlees als aan de binnenkant van bovenlip papieren van school meegenomen voor de verzekering en maar alles laten nakijken bij de tandarts is een foto gemaakt maar gelukkig is er niets met de tandjes het enigste wat misschien nog kan gebeuren is dat de tandjes grijs worden waar ze op gevallen is ik ben al blij dat de tandjes niet moeten getrokken worden nu maar verder pijnstiller geven (dient ook om de zwelling te minderen) en haar eten voorlopig mixen zodat ze niet moet bijten
ik lees al wat voor foto's dochter is nu fijn aan het spelen ze vraagt zelf om haar eten te mixen (had vanmiddag eerst gewoon puree en zacht gekookte worteltjes geprobeerd maar dat was te pijnlijk) de tandjes is niets aan volgens te tandarts dus ze heeft echt geluk gehad nu maar even papjes en drinken geven zonder dat ze moet knabbelen
hai meiden, Had nog geen gelegenheid om te reageren, was rond 5 uur thuis. Eerst weer urineonderzoek, was schoon. Bloedonderzoek. CTG van ons meisje, ze deed het goed. Toen kwam de gyn. even gevoeld, buik voelt soepel maar de baarmoeder ligt meer rechts dan in het midden? Nou zijn de klachten veranderd, er is nog wel pijn maar meer een trekkende pijn. Mn buikbanden zijn dus flink opgerekt door al het spugen, daar kunnen we helemaal niks aan doen. De para's en de lactulose doen hun werk, want de darmen klonken beter. Ik mag doorgaan met lactulose opbouwen. Ontstekingswaarden waren goed gezakt! Super nieuws dus! Werken zit er niet meer in, want ik heb echt mega veel pijn aan mn buik dt is nog niet over
Ik heb er alles voor over om haar nog 9w eken in mn buik te hebben Ziek, van mij part om de dag nar het ziekenhuis, maar liever zo dan dat ze nu geboren wordt. Ik ga beginnen aan operatie pimp de lamp
Ik ben roosjes aan het maken die er op komen zeg maar, maar allemaal losse blaadjes over elkaar heen gelegd.. DIt is een probeersel.. Zal straks ff foto maken
Vanille vla kan helpen. Bij sommige helpt melk ook goed. Weinig koolzuur drinken. En misschien heb je hier iets aan:Maag & darm - Spijsvertering | De Tuinen succes