Jeetje Adnalie .. Dat is toch doodeng zeg !! Ik heb nog niets gehoord van de kaartjes makers ... Ik ben echt pissig. Whaha Mischien een rare vraag hoor maar hoe gaat het met het vloeien bij jullie dames ? Bij mij is het de ene dag meer dan de andere.
Tip voor het makkelijk schoonmaken van je frietpan: Water in doen, en dan een vaatwasblokje erin doen, en de frietpan aanzetten. Al het vuil weekt nu los.
Gebakje zo doen wij het ook altijd ! Wat gaan jullie eten meiden ? Wij zuurkool met spekkies en een rookworst !
jasper is nu 4 weken en 5dagen. Ik moet zeggen dat ik nu sinds 3 dagen niet meer vloei.Tenminste geen bloed. Wel een hoop afscheiding. Bah. Maar het was de ene dag inderdaad erger dan de andere.
Ik ben alleen thuis en had zin in iets makkelijks. Dus ik eet lekker ragout met pastijtjes vandaag. Morgen ben ik ook alleen met eten dan heb ik andijvie-stampot, met spekjes.
J.aylen is morgen 2 week. Het is ook nog kort geleden allemaal. Maar bah ik ben het wel zat hoor soms is het echt een vloedgolf ineens bah bah. Lekker pastijtjes daar houd ik ook van hmmm. Heb ik jou ook op hyves gebakje ?
Ik weet niet of je mij op hyves hebt. Patricia Profiel - hyves.nl Sta je op de zp hyves?? dan zoek ik je even op
Ik heb je toegevoegd hoor. Gebeurt me nu net iets wat me nog nooit is overkomen .. Ik heb mn aardappels drooglaten koken en nu zijn ze aangebrand whaha. Mich kwam net thuis met wat boodschappjes. Die moest lachen joh. Ik heb na de bevalling zoveel problemen gehad met ademhaling en benauwdheid. Stond ik net in de keuken en geef ik mich een fles drinken aan krijg ik me toch ineens druk op de borst en benauwdheid.. Doodeng vind ik dat hoor.
Heb je het al eens na laten kijken?? Ik heb het nog nooit gehoord dat mensen dat na een bevalling hebben.
Ja de tweede dag dat we thuis waren ben ik met een pols van 140 door de huisarts terug gestuurd naar het ziekenhuis. Daar hebben ze gelijk allerlei hartonderzoeken en longonderzoeken gedaan. Je kan nl een longembolie krijgen tijdens een bevalling. Dus dat namen ze heel serieus ik kon nl geen zin afmaken zonder buitenadem te zijn. Er is niks gevonden gelukkig ! Omdat ik zo'n Weeenstorm heb gehad die ik moeilijk kon wegpuffen. Denken ze dat mijn ademhaling verstoord is geraakt ik adem dus ineens veel hoger waardoor mijn lichaam denkt dat ik hyperventileer... Maar dat doe ik dus niet. Maar mijn bloed en hart neemt dat wel aan daardoor onstaan de problemen. Ik moet dan heel goed diep door naar mn buik ademen. Maar ik vind het toch gewoon heel eng nu was mich er bij maar ben zo bang dat er iets gebeurt als hij er niet is ofzo ..
Jeetje adnalie dat lijkt me super schrikken, gelukkig is het goed afgelopen... Welke babyfoon heb je? Vloeien word hier ook steeds minder
Cos.. ik heb hetzelfde gehad bij de eerste bevalling.. ben na 4 dagen met spoed door de ambu opgehaald omdat ik dus ook een hoge pols had en uitvalsverschijnselen.. heb toen 2 dagen in het ziekenhuis gelegen en uiteindelijk was de conclusie.. hyperfentilatie. Hopelijk is dat het bij jou ook en niets anders ernstigs
wij eten rode bietjes met spek. Had trouwens een kilo pak spek gekocht met als prijs 0,55 euro. En iets van 70 gram hahahaha. Ik dacht, die neem ik mee
Die heb ik ook !! Ik ga gelijk kijken of er geen batterijen inzitten, want vriendlief heeft hem geinstalleerd toen