September mama's 2011-- deel 5

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juffie2008, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    wij hebben er 2, in die van mn dochter hebben we nooit batterijen gedaan,, maar manlief had deze dus geinstalleerd....

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Zaten geen batterijen in bij mij gelukkig. Heeft man lief goed gedaan :)

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    of niet ;) in de beschrijving zeggen ze dat het moet hahahahha

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ja de beschrijving heb ik dnek ik niet meer. Maar in de handset zitten wel batterijen, dat zijn oplaadbare. Bedoelen ze die niet in de beschrijving?

Beschrijving ondertussen gevonden en staat idd in plaats 4 batterijen.

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    ze hebben het over de babyunit.....

6. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    * even een kleine inbraak!!!*

Ik wil alle september mama's even feliciteren met de komst van jullie kindjes! (beetje laat misschien)

Geniet van jullie geluk!

Liefs, een 2 jaar oude september mama ;)

*einde inbraak*

7. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Zijn er alweer beebjes geboren?

8. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    de 2 dames die nog moesten bevallen zijn er al weer ff niet geweest! dus hoop voor ze van wel en dan horen we het vast snel.. volgens mijn hebben ze beide geen buddy...

oei wat eng van die babyfoon!

cos: jeetje... bah! hoop dat er wat aan gedaan kan worden ofzo.. of dat ze kunnen kijken wat het is...

vloeien, hier natuurlijk nog wel maar wel weinig.. af en toe een stolsoltje.. had ook al na 4 dagen een baarmoeder die -5 stond. dus dat gaat rap!

jullie hadden het steeds over dat het zo snel gaat dat de kraamzorg weggaat.. dacht altijd dat zal wel mee vallen hihi 8dagen mare voor ons is ze er idd morgen al weer voor het laatst!!! jeetje gaat echt mega snel! de kleine is al weer een week :$:$
    hebben jullie trouwens nog wat aan de kraamzorg gegeven dat ze wegging??
    hier heeft ze zo veel meer gedaan dan wat ze "moest" doen. wij geven een grote bos bloemen en een foto van saar :) denk dat ze dat wel kan waarderen :) (het is hier nog nooit zo schoon geweest haha)

verder vanavond heerlijk met z'n 3tjes op de bank lekker aan het genieten :)
    om ongeveer 10 uur komt ze voor de borst daarna ga ik lekker slapen en blijft ze nog bij cas tot de volgende voeding dan heb ik alvast lekker 3 uurtjes geslapen zonder wakker te worden en dan weer de borst en haar bedje (wagen) in. en gaat cas ook naar bed.
    best goed geregeld dacht ik zelf;);)

9. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Rinke, ja bizar he hoe snel die eerste week gaat. Echt niet normaal. Wij hebben de kraam een doos chocolade gegeven en een cadeaubox van douche/bad/creme enzz.

Gaat het goed?

Ik heb ook weinig bloedverlies gehad, heel verschil met na de bevalling van J.

10. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    ja, het gaat hier echt heerlijk!! echt alles gaat super goed!

11. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    wij hebben een prenatal bon aan haar kado gedaan, omdat ze super leuk was, veel deed en zelf 18 weken zwanger was.
    Ik vond het heel jammer dat ze weer weg moest, stond met tranen in mijn ogen.

12. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Want2be wat zei de osteopaat????

(of ging het zo goed dat jullie beide lekker aan het slapen zijn, en niet kunnen reageren?? )

13. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Ja gaat snel he! Ookmerg jammer, vind het altijd zo bijzonder en heerijk, die kraamweek.

Wij hebben de tween(ja ze kwamen samen) kraamverzorgsters allebei een doos bonbons van de chocolaterie gegeven.

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

hier een heerlijke nacht
    Y.ente heeft om 23u haar laatste voeding gehad en deze morgen om 6.40u de eerste

kraamhulp: hier nog steeds 2x per week en dat zal nog even duren

vloeien: hier niet meer

wat ik wel nog steeds heb is dat ik mijn schoenen niet aankrijg behalve mijn crocs ( wat niet handig is bij regenweer)
    mijn linker voet blijft dik, gezwollen en pijnlijk
    misschien toch maar eens laten nakijken

15. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Heerlijk zuurtje!
    Hier ook een goede nacht. Om 22.15 laatste fles, daarna om 4 uur en nu liggen beide kids nog te slapen.
    Voorlopig nog kraamhulp? Hoe lang is dat bij jullie dan?

16. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    837
    35
    28
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Vandaag moeten we met S. terug naar het sophia voor de algo gehoorscreening. Dat is een andere gehoortest als degene die door het cb word uitgevoerd. Deze is speciaal voor prematuurtjes en die hebben ze niet kunnen uitvoeren toen S. daar lag vandaar dat ze hem vandaag doen.

@zuurtje: ik zou inderdaad even naar je pootje laten kijken...
    Nog steeds kraamhulp? hoeveel uur/dagen hebben jullie daar?

17. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    837
    35
    28
    NULL
    NULL
    Vloeien: Ik heb echt de volle 6 weken gevloeid, zelfs zoveel dat ik onderzocht moest worden i.v.m. het bloedverlies tijdens de bevalling...

Kraamhulp: Hebben we hier niet gehad, wel een zak drop gegeven aan de zusters van de afdeling...

@Want2be: Ben benieuwd hoe het bij de osteopaat is geweest...

@Adnalie: Lekker hoor even 6 uur achter elkaar kunnen slapen en dat ze nu nog slapen...

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hier geen goeie nacht.. Jinte heeft om half2 en 5 en net een fles gehad en vanaf giater na de fles van 22.30 een uur liggen gillen... (na die van half 2 ook zeker een half uur).. Gerem.. Nu ligt ze op mn buik.. Maar in bed slapen doet ze de afgelopen week gewoon echt niet.. Alleen bij mij.. Aardig vermoeiend.. en als ze in de box slaapt dan t liefst op dr buik maar dat vind ik maar eng.. Wat vinden jullie daarvan? En ik moet morgen naar het CB maar als ze zo blijft gillen/krampjes houden/slikken door waarhijnlijk die verborgen reflux.. Zouden jullie dan vandaag al bellen?? Cos hier ist vloeien nog minimaal gelukkig ben dr ook aardig klaar mee

19. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ik zou even bellen hoor .. Mischie hebben ze wat tips voor je. zielig he ?

20. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    837
    35
    28
    NULL
    NULL
    Inderdaad ik zou vandaag al bellen.... Zeker als je vermoed dat ze verborgen ruflex heeft.

Deel Deze Pagina