September mama's 2011-- deel 5

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juffie2008, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    a

Yara is dan op de zelfde school ;)
    Ik weet niet of ik er dan al aan toe ben! Maar alleen thuis brrrr al hoewel vriendinnen van me 1 okt komen!!
    Partime bestaat hier niet en het probleem is dat het meisje dat het die eerste 2 weken gaat doen eigenlijk niet bevoegd is en het de vraag is of het wel goed zal gaan! (ze doen dat dan echt om mij de kans te geven) maar misschien toch eens vragen??

Borsten... zo groot en pijnlijk sinds gisteravond lek ik dus! Ik zit hier dus als nog met voedingsbhs (de enige die nog passen) en dikke pads

2. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Misschien dat je idd dan alleen de ochtend kunt werken en die minder goede de middag, dat kunnen ze toch wel begrijpen?
    Aan de andere kant is het ook wel fijn voor je om lekker op stap te gaan met je vriendinnen..

Hoop dat je stuwing vandaag minder word. Knuf lieverd!!

3. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Moeilijk aichaaaa..... Wat zegt je ekgen gevoel? Doen of niet?

4. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    W2B: gefeliciteerd met jullie dochter!!!

cos: suc6 in het ziekenhuis! laat je niet weg klesten..
    aichaatje: ik kan je geen advies geven, vind het heel moeilijk. denk dat je zelf moet voelen of je er aan toe bent.. wij kunnen wel van alles zeggen maar JIJ moet je er goed bij voelen......
    lydia: jammer dat het nog rustig bij je is

sorry als ik niet op iedereen reageer...

moet vanmiddag om 5 uur naar de vk..

5. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Aichaatje: Ik ben het met Breastmommy eens; kun je niet kijken of jij de ochtenden kan doen en die ander de middagen? Dan kan je lijf ook wat rust pakken 's middags. Je bent nog maar net bevallen!! Je hebt veel bloed verloren, hoe zit het met je ijzergehalte? Ik zou echt oppassen met meteen op volle kracht doorgaan, straks krijg je geestelijk en lichamelijk de klap later..

@Want2be: Gefeliciteerd met jullie dochter!! Geniet ervan! Ik ben wel benieuwd naar je vreemde verhaal :D

@Adnalie: Ik kan me bij jou aansluiten wat betreft er doorheen zitten. Ik heb vandaag echt een super slecht humeur. Ik denk namelijk ook dat het nog een hele tijd gaat duren hier en dat is echt frustrerend..

@Lydia: Hoop voor jou dat het nu ineens gaat beginnen, dat wachten is nu lang genoeg geweest. Weet precies hoe je je voelt, eerste keer tot 41+6 gelopen, toen ingeleid. Kom je de dagen nog door? Gisteravond nog wat afleiding gehad? Je ging naar je zus toch? (of laat mijn geheugen me WEER eens in de steek :()

6. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Veel succes vanmiddag Rinke!

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    klopt ben naar mn zusje geweest ( en mn neefje :D scheetje vraagt elke keer of zn meisje er al is :D '' zit mijn nichtje nou NOG in jou buik tante ly? '' ;) )

dadelijk ff urine wegbrengen voor blaasontsteking te chekken , ben ik er weer ff uit..
    en dan maar weer de uren wegkijken tot ferdi thuis komt..

zie het namenlijk niet echt meer zelf gebeuren..

8. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Rinke@ Veel sucses vanmiddag!

Lydia@ Dikke knuf! Ga je ook zo`n youtube filmpje maken..wie weet..;) of je probeert Yoga

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    yoga... nehh niks voor mij ;)

na ik ga ff doucen en dan naar uden ..
    tot strakss !

xx

10. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    ben vandaag niet helemaal lekker.... krijg hoofdpijn en ben misselijk.....
    ga zo even douchen hoop dat ik me beter voel!
    dus ff een dagje minder reageren denk ik..

voor iedereen die het nog nodig heeft )*KNUFF*(

11. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Want2Be, gefeliciteerd met jullie dochter!

Aicha, het is geheel jou gevoel of je wil werken of niet...
    Ik vond het toen heel fijn om bezig te zijn en blijven. Gewoon even ergens anders mee bezig zijn.
    Kan me voorstellen dat het voor jou extra zwaar zal zijn omdat je veel alleen bent.

Cos, hoe is het eigenlijk afgelopen (of heb ik eroverheen gelezen?)

Mik, wat ik me afvraag.... hoeveel woog Lizze eigenlijk? En hoe lang is ze? En gaat het verders goed? Went het al, de slapeloze nachten :p

Wel veel meiden op de lijst he! Waar blijven al die jongens? (komen die er nog wel?)
    Meeting: Ik ben voor!

Hier lopen we lekker door.
    Het is alleen geen plan om S 's avonds in bad te dompelen, want vervolgens komt ze 's nachts ook weer om de 3 uur... En wij vonden het tukje van 5 uur wel heel fijn!
    Hopelijk gaan de voedingen nu ook weer normaal, want de afgelopen dagen had ook ik het idee dat ze alleen maar wilde drinken en er op een gegeven moment niets meer uit kwam :(

12. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Wij zijn ook weer terug ... We hebben eindelijk een goede gyn gesproken. Die ook wel zag dat het niet heel lang meer te rekken is. Maar toch gaan ze het wel proberen te rekken tot 39 weken en dan verder kijken.

De vliezen .... Ja ik lek nog altijd wel hele kleine beetjes vocht het is alleen zo weinig dat ze met een echo niet kunnen zien of er qua vruchtwater nivo wat veranderd omdat het weer bijgevuld word zeg maar. De Gyn denkt dat er hoger in het vlies wel een lekje zit maar wil op basis daarvan niet ingrijpen omdat het ook niet zo kan zijn en dan zijn we bezig voor niets.

Donderdag moet ik weer komen bij dezelfde gyn hij blijft nu tot het einde mij behandelen omdat ik nu zoveel mensen heb gezien.

Niet echt waar ik op gehoopt had, We wachten maar weer af.

13. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    PPff Cos, dikke knuf, nu tenminste een normale gyn en fijn dat je weet dat hij jou nou blijft behandelen.

14. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ja hij vond het slordig hoe het gegaan was .. Ja vertel mij wat. Ik was ook erg boos en als ik er op had gestaan hadden ze me vandaag ingeleid maar goed we weten natuurlijk ook dat dat niet altijd even prettig is.. En lang kan duren.

Het is nu gewoon mijn uithoudingsvermogen hoelang houd ik het vol met mijn rug. Want als het niet meer gaat kan ik bellen en dan gaan ze me helpen.

Ik ga dus de komende week erg weinig doen behalve wat liggen en hopen dat de rugweeen niet te erg blijven komen want dat doen ze nu nog wel. Hij gaf ook aan dat dat ws door mijn rugklachten komt dat het zo heftig reageerd.

Inwendig onderzoek doen ze trouwens niet ivm infectiegevaar..

Nou ja lets hope dat de vliezen goed gaan breken gewoon aan de onderkant dan zal de bevalling wel doorzetten.

15. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    hey die zit ook in limburg :p

Cos: *hug* veel sterkte in het ziekenhuis.... laat je niet wegsturen!!!!
    lees nu het vervolg: Fijn dat je een gyn hebt gehad waar je je goed bij voelt en die je serieus neemt. Kan me voorstellen dat ze het tot 39 weken proberen te rekken maar als het niet gaat wel meteen aan de bel trekken hoor, je hebt genoeg pijn gehad.

Aichaatje: fijn dat je mannetje er eindelijk is, laat je maar eens goed knuffelen!!! Werk: tja dat is natuurlijk heel persoonlijk, misschien vindt je de afleiding al fijn... misschien heb je meer tijd nodig... dat is iets wat jij alleen kunt bepalen. Kan je dan en daar eventueel nog beslissen of het je te zwaar/te snel is?

Want2be: gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Lottie: lijkt me ook een dilemma wat de doen met M ... geen leuke buurvrouw die je kunt vragen? o zie nu dat je er pas woont... hmmmmm dat is inderdaad lastig. Nog snel heel close worden met je nieuwe buuf :p

Haha volgens mij gaat iedereen hier aan de drukpunten massage nu:p

Aaaaw en daar is Lydia weer: hoopte dat je ook bezig was :(

Rinke: misschien even bellen? Dat zijn nl ook symptomen van zw. vergiftiging!

Hier controle gehad bij de gyn... ze dacht even dat hij gedraaid was :$ gelukkig blijkt hij net als mama een stevige bibs te hebben haha... hij is al helemaal vast gaan liggen (vandaar de pijn bij mijn schaambeen) en hier gaan ze je met 41 weken inleiden... pfff laatste loodjes

16. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Fijn Loepie dat hij nu helemaal vast ligt.

De gyn heeft hier ook even flink gevoeld en gedaan en ook met de echo voor het vruchtwaterverlies.

Nu weet ik wat die felle steken zijn down under. Dan bewegen ze dus hun koppie. Erg fijn !! ik kon het mooi zien op de echo.

17. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ok, maar jullie meisje is ook nog niet zo groot.
    Vind het al knap hoeveel ze drinkt hoor
    Wij hebben het ook met F is zit nu tussen 90 en 110 cc en hebben er 1 nachtvoeding tussenuit gehaald en dat gaat goed. BEn nou aan het proberen of hij ook de avent fles pakt i.p.v. difrax.
    Donderdag komt het cb bij ons thuis, doen ze altijd de eerste keer hier. En ik kan woensdag tussen 14.00 en 15.00 wegen, als ik het red ga ik dat wel doen.
    Lijkt me leuk om een meeting te doen.
    Hihi wij waren er wel erg vroeg bij met bevallen en onze kindje doen het toch goed.

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    loepie scheelt toch weer een week.. maar ja liever gewoon met 40 weken (of minder;)) bevallen !

Cos, hmm niet echt geweldig nieuws dus.. maar wel n fijnere gyn.. ( en ook fijn dat je die nu houd.. niet dat van hot naar her gesleurd worden!) succes meis.. hoop dat je vliezen snel breken en dat het anders heel snel 8 dagen verder is..
    (maar als je er last van blijft houden leiden ze je dus wel in.. )

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hier dus net gedouct nu ga ik echt :D ( haha kan t niet laten ff te chekken hier ;) )

x

20. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Ha ha Lydia!! Veel plezier!

Pff het is hier zooooo warm!! Zweet me te pleure!!

Deel Deze Pagina