@Superstring & frieslandmama: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontjes!!! Hier een paar slopende dagen gehad, dus weinig hier geweest... maar nu gaan we dus verder kleppen bij de bevallen dames gaat nu kind weer uit school halen toedels....
nou ik zat beneden en Ferdi boven met Jinte.. hij wilde haar stil krijgen zeg maar ( normaal geeft ie dr aan mij en zit ik met haar tot ze stil is (niet dat ik het erg vind ) ) maar hij wilde laten zien dat hij dat ook kon.. was heel moeilijk om er niet heen te 'rennen' .. daarna toch maar naar boven gegaan en was ze na ong 15 min in slaap.. ik leg haar altijd op dr buikje tegen mij aan en dan dr beentjes omhoog
Superstring Gefeliciteerd met jullie zoon. Hopelijk mag de kleine snel mee naar huis, wij hadden ook een horror bevalling en hele valse start van de kleine maar die mocht met 6 dagen al naar huis. Pak aub wel je rust, weet dat het heel erg moeilijk is met een kleine in het ziekenhuis maar als hij dan straks naar huis mag krijg je het druk zat. Heel veel Sterkte.