Hopelijk komt het dan heel snelllll Baaldag kan ik me voorstellen,je zit te wachten en te wachten en je voelt zeker nog steeds niks? Wanneer heb je weer afspraak voor de vk of gyn? Gewoon vragen of je misschien een beetje geholpen kan worden,succes!
donderdag mag ik weer... omdat ik dan precies 41 weken ben ! Dan gaan ze me strippen ... maar er lijkt gewoon geen einde aan de dagen te komen !
@breastmommy, ja ik heb nog gekeken... maar helaas vond ik er geen die ook in mijn buurt werkt misschien dat ik de verloskundige even bel of ze toevallig iemand weten... maar denk dat het sowieso een beetje lastminute is !
babyleeuwtje snap dat je een baaldag hebt! .. hopelijk heeft het strippen donderdag resultaat! .. (of eerder.. ! )
haha ja ... of eerder... net als jou heb ik de hoop al een beetje opgegeven ..... maar goed OOIT komt ie dr uit !
nee hoor geen moeite mee, wij eten broodjes kroket! zoonlief is uit logeren en dan ben ik ook niet verplicht een prakkie te koken
Buddynieuws: Het gaat goed met W2b!! Ze is erg moe en gaat eerst ff lekker uitrusten en genieten van haar wondertje. Daarna komt ze haar verhaal vertellen
ohhh lekker een kroketje !!! heb zooo een zin in frietjes en snacks.... maar hier doen we maar is verantwoord.. nou ja een soort van : beef chimichurri van de knorr haha
Ah fijn W2B geniet er van meissie !! Het is ook gewoon dat ik geen zin heb in koken. Ik heb werkelijk nergens echt zin in hoor bah. Maar goed ik heb spinazie vis en aardappeltjes dus wel weer gezond.
Koken, ohja moet ik ook nog verzinnen. Denk rode kool. maar dat mag ik eigenlijk niet maja mn maag wil ook nog niet dat scheelt.. Ik eet omdat mn peuter anders niet eet.. haha Ik zit nu heerlijk in het zonnetje te genieten met een koppie cappucino, heerlijk!!