September mama's 2011-- deel 5

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juffie2008, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleindraakje

kleindraakje Niet meer actief

Hallo meiden,

Hier vandaag met Isa voor het eerst naar het consultatie bureau geweest was toch wel erg benieuwd wat ze nou woog.
    Op dag 10 woog ze 2920 en nu (donderdag 3 weken) weegt ze 3110!! Ze is dus bijna 400 gram gegroeit.
    Dat doet goed naar al dat gedoe met de fles. Ze drinkt nu al haar flesjes van 90 cc op en doet er een kwatiertje over. Er zit nu 1 schepje nutriton in en met de dr brown en de 2 speen gaat het fantastisch..... Ook is zu nu ineens heel veel allert en goed wakker en heel tevreden. Soms 2.5 uur tuusen de fles en soms 3.5 uur. Ons kleine meisje doet het dus super!

Want2be: Jeehhhh!!! Daar is ze dan Gefeliciteerd met jullie dochter Anna!! Hopelijk is alles goed met mama en dochter. We zien je vanzelf wel weer verschijnen. Geniet meer eerst lekker van alles.

Cos: Succes met een hele dikke knuf

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

das wel lekker en gezond!! Doen ;) !!

3. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Oeh, broodje kroket zou ik ook wel lusten nu! Hier staat er aardappels en een groentemix van worteltjes,doperwtjes en boontjes op het programma. Vlees heb ik eigenlijk helemaal geen zin in, maar ik kijk zo nog ff of ik iets verzin.

4. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ja Lydia en Leeuwtje en andere wachtende !

We moeten gewoon alle tips proberen om het op te wekken .. Dus Sex met de ananas en de trap op en neer stuiteren met wonderolie en in bad met bitterlemon of was het nou tonic haha.

En dan kijken wie het eerste de beeb krijgt haha !

Ik ben een klein beetje vervelend hoor ;)

5. juffie2008

Meiden, ik hoop dat de beebjes zich snel mogen aandienen!!!
    Veel wandelen!!!

6. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Net een half uur gelopen, maar het gaat echt moeizaam, dus ben niet echt ver gekomen.. Morgen ga ik ff winkelen, dus hopelijk doet dat iets!

7. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Balen zeg.... Denk je dat je begint, niet dus.
    Knuf voor jou meis!

8. juffie2008

Hihi nou een flink tempo aanhouden haha, maar ik snap dat wandelen niet echt lekker is, zeker voor Cos!
    (doe jij maar niet, met je rug!)

9. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ah ik wandel elke dag nog 3 keer met de honden hoor. Wel op mijn eigen tempo dan dat wel.

10. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Hahahahahaha ok, ik begin meteen!

11. babyleeuwtje

babyleeuwtje Niet meer actief

ja misschien moet ik vanavond maar is gaan wandelen !! goed plan... de sex met de ananas bewaar ik nog even hahah

12. babyleeuwtje

Jippie !! onze slaapkamer gordijnen zijn er ..... daar heeft baby vast op gewacht :)

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    eten: ja vind ik ook moeilijk omdat ik niet echt etenslust heb (ja alleen in fruit enz )
    hier lasagne.

meiden mag ik even heel hard G O D V E R D O M M E roepen.. kreeg net een brief van de belastingdienst dat ik ff 500 euri moet betalen omdat ik zorgtoeslag heb gehad wat ik niet had mogen krijgen ..
    terwijl ik daar begin vorig jaar voor gebeld heb of ik dat wel kreeg omdat ik dacht dat ik dr geen recht op had.. '' ja mevrouw dat word automatisch berekend bla bla bla! ''' echt waar alsof ik t geld op me rug heb groeien !!!

14. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Ooohhh zwaar irritant lydia..... Grrrrrrr

Ik verlies al heel de dag engisteravond ook. Dikke slierten sljm, kan het zeg maar gewoon eruit trekken.... Sorry voor dedetails....
    Heb al weken last van slijmverlies, maar voel het nu gewoon aankomen...

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    en voor de verandering zal t even meezitten hebben ze de uitslag van mn urine niet want vonden ze niet goed te beooordelen omdat het niet gekoeld had gestaan.. '' DAN HAD JE DAT MOETEN ZEGGEN DOOS! '' ...
    nou moet het morgen weer opnieuw!

zo lydia heeft weer gespuid ;)

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oeh das vies adnalie.. kweet ni wat t kan zeggen..

17. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    aaaw Lydia het zit je niet mee *hug*

18. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Ik ken het probleem!
    Ik moest voor de 2 keer alles terugbetalen.
    Heb toen per direct deze toeslag stopgezet, want wat heb je aan de toeslag als je die einde van het jaar blijkbaar niet mag hebben.
    Het blijven ambtenaren.... sjucht

19. babyleeuwtje

@adnalie.. lekker praatje ;) hoop maar dat dat iets van een goed teken is .... dat de beeb niet lang meer op zich laat wachten !!

@lydia, stel eikels bij de belasting zijn t ook !! daar kan ook nooit iets in 1x normaal gaan !

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja maar ik heb zelfs nog gebeld dat ik dacht dat ik er geen recht op had stelletje naaierds.. en weet je wat het leuke is dat het van 2010 is dus rekening van 2011 zal ook wel komen ..
    Fer dacht dat het komt omdat hij dat jaar zoveel verdiend heeft extra door afghanistan..
    maar goed.. stelletje naaierds veranderen er toch niks aan..

Deel Deze Pagina