hey meiden... zal eens even kijken van af waar ik moet terug lezen.... vandaag de heledag hoofdpijn...pandol werkt niet.. heb net bij de vk geweest voor controle, alles is goed! moet wel ff de hoofdpijn in de gate houden en als ik het niet vertrouwe bellen de kleine is nu mega druk in mijn buik... word er in comb met mijn hoofd beetje gaar van. sorry voor het zeuren ga nu ff op jullie reageren al de heledag niet gedaan.. cos: jeetje je word echt een beetje aan het lijntje gehouden heb ik het idee.. wel fijn dat je nu de zelfde gyn hebt zodat niet weer alles kan veranderen!! (hoop ik) aichaatje:fijn dat je man er is! hoop dat ie ff kan blijven.. lottie: over te doen met M ik zou het niet weten, heb geen ervaring.. suc6 met het bedenken... loepie: heb net controle gehad bij de vk alles is goed moet het alleen in de gate houden.. steken van onder: vk heeft net ff gevoeld of ze ingedaalt ligt.. en daarna krijg ik daar altijd last ws omdat ze toch op het kopie aan het drukken is en dat vind je kleine niet leuk.. meiden die overtijd zijn! hoop dat de kleintjes zich (heel) snel melden!!!!! eten: dat hoe ik gelukkig op dinsdag nooit te bedenken.. we eten dan bij de snackbar daar word gekookt voor ons... (een groepje) hoop dat het beetje lekker is.. fijn dat jullie kleintjes het allemaal zo goed doen!! oww.. lopen om de bevalling op te wekken.. gaat hier echt niet lukken.. ben na een klein stukje er al klaar mee.... babyleeuwtje: fijn dat je gordijnen er zijn! staan ze goed?? ppfff.. lydia.. 500 ja dat zou ik ook niet zo maar hebben!! dus morgen weer piesen en koudzetten gggg.. zeg dat dan meteen he... jammer hoor!! adnalie: uuww.. slijm.. hihi hier geen last van..
groepje koken voor jullie ? wat koken ze dan zoal ?? heb je verder geen pijn in je buik ? mij vroegen ze naar hoofdpijn om zw-vergiftiging uit te sluiten .. (wel in combo met hoge bloeddruk )
@rinke, hmm dat is wel vervelend hoofdpijn ... en als dan niks werkt ... klinkt ideaal dat er voor je gekookt wordt de gordijnen staat super !! ben dr helemaal blij mee !
@Lydia: Denk wel dat het komt door die extra verdiensten van Ferdi in Afghanistan. Ik laat bijvb ook nooit overuren uitbetalen, die neem ik wel gewoon op. Dat gaat namelijk ten koste van alle toeslagen omdat je loon er hoger van wordt. @babyleeuwtje: Fijn dat de gordijnen er zijn! Ik hoop voor je dat de beeb heeft gewacht op de gordijnen. Ik ga morgen het bedje maar eens opmaken, misschien dat mijn kleine daar op wacht. Vond het eigenlijk wat nutteloos aangezien de kraamzorg het er toch weer af trekt. Maar ja ik kan geen bad met tonic nemen, want heb geen bad Dus dan maar andere lokmiddeltjes proberen. @adnalie: Die afscheiding heb ik ook!! Denk soms zelfs dat het mijn vliezen zijn, zo nat wordt het ineens . Met afvegen ook hele draden, lekker praatje
Belastingdienst, drama die gasten!! Maar is wel vaker met ambtenaren.. stel je voor dat je moet nadenken !!
F*ck Lydia .. Dat zijn mooie bedragen ... Als je ze terug krijgt. Maar betalen is altijd kut. Ligt ws aan het loon van Fer. Hebben we hier ook gehad afgelopen jaar.. Omdat we een eigen bedrijf hebben. Hebben nu alles maar stopgezet. Het probleem bij de belasting is dat ze zichzelf vaak ook niet snappen. We hebben als zakelijk soms zulke rare dingen met hun. En dat ligt het ook echt aan hun dat het fout gaat.. Naja dan maar weer in bezwaar duurt alleen altijd zo lang. Wat voor gordijnen zijn het leeuwtje ? Slierten.. Goor he hier zijn het soms ook echt proppen. En je voelt ze soms glibberen bahhh Ik moet ze nu dus ook echt inspecteren van de Gyn of het ook veranderd van kleur het mag niet donkergroen worden. Snotgroen mag nog wel. Nou fijn weten we dat ook weer whaha.
ze noemen het "het vrijgezellen diner" het is de snackbar waar wij altijd komen en hij is vroeger van de ouders van cas geweest.. kennen de gene goed die daar staan.. ze koken dan voor een klein bedrag voor een groepje jongens, en wij zijn daar op een gegeven moment ook bij aangesloten. allemaal gasten die wij kennen.. is altijd heel gezellig.. ze koken bijna/meestal gezond eten, haden nu hachee lekker voor de doorstoming hahaha...
@cos, het zijn grijs/blauwe gordijnen voor op onze slaapkamer ... gewoon van die hangers kamerhoog zeg maar haha (er is vast een naam voor ) @rinke, hachee.... dat zal een "muzikaal"avondje worden bij jullie
ik heb even jullie mening nodig... Ik ging net naar het toilet en toen ik klaar was zag ik dat mijn urine wat troebel was... dus ik ging weer zitten... weer een stroompje etc ik zie dat allemaal witte vlokjes in zitten! wat denken jullie kan dit vruchtwater zijn? De kleine was vooraf heeeel erg druk
Ah okay leuk hoor! wij moeten boven ook nog eens nieuwe gordijnen hebben. Heb wel net nieuwe vitrage voor de ramen boven. Zo blijf je lekker bezig he. Ik ga zo mn nagels nog maar eens in een ander kleurtje lakken.
Oh Loepie dat had ik helemaal gemist ... Als je het wat drukt komt er dan meer mischien even opvangen. Ik moet zeggen dat mijn urine ook welleens wat vlokjes bevat hoor. Als ik het moest opvangen voor controle..
Snotgroen mag?!?! Maar dan heeft de kleine er toch ook in gepoept? Hier is het zo bij elke lichte verkleuring of twijfel meteen bellen