Hello Kom even kijken of er nog babynieuws is! en dan ga ik naar bedje. Eindelijk een keer niet rond 12 uur hoop ik Werd vanmiddag gebeld door de assistente van de ha dat ze een foutje hadden gemaakt. Ik blijk een te lage HB te hebben. Flink gezakt, dus moest gelijk ijzertabl halen. Ach ja haha. Rinke Beterschap! Cos Fijn dat je een goede gyn had! En het kan idd geen kwaad als het vruchtwater steeds weer voldoende wordt aangevuld! Gelukkig hou je nu dezelfde gyn! Loepie Haha ik vertelde dat ik alleen een buurMAN heb en die is vrachtwagenchauffeur (weinig thuis) We laten M sowieso niet zomaar bij iemand achter, nooit gedaan...hij is nog zo kleinnn hihi. Oh lekker met 41 weken al inleiden ALS t nodig is! Hier dus pas NA 42 weken Drukpuntmassage Ja auwww...nu weer 4 plekken gedaan en elk 10min...heb gewoon beurse plekjes nu!! Babyleeuwtje Knuf! Kleindraakje Ze doet het dus super!! Mooi! Lydia Hier precies hetzelfde verhaal!!! Had t ook netjes aan de belastingdienst doorgegeven en moet nu 680 terug betalen! En volgend jaar krijgen we dus weer n heerlijke nota voor 8 maanden. Losers!! Grappig Iedereen reageert op t stukje over waar ik M moet laten, maar bedoelde eigenlijk dat niemand had gelezen dat ik een CTG en echo heb gehad omdat ik de baby al 3 dagen veel minder voelde Loepie Ik heb ook al een tijdje die heeeele troebele urine, volgens mij is dat normaal...ook de vlokjes (afscheiding) . Ow je moet naar het zh?? Ben benieuwd! Voetbal Houdt die van mij godzijdank niet van
haha jeetje lottie... reageren we gewoon op het verkeerde oepsie!!! van je hb las ik op hyves.. nu dus aan de pilletjes? haha soppie hier ook geen figuurtjes hoor.. je kan het ook verven tegenwoordig.. misschien leuk voor de volgende keer.. heeft de gyn ook wat te kijken op zo'n dag... meiden ik ga ook naar bed en hopen dat ik me morgen beter voel! dikke knuffels voor iedereen die het nodig heeft!!!!!
Rinke vond t wel grappig. Aan de reacties over M had ik ook wat, dat scheelt. Yep heb nu ijzertabletjes. Geboortekaartjes.nl iemand daar besteld???? Moet je akkoord geven op de leesproef als je kindje geboren is en je alles hebt aangepast of moet je al akkoord geven als je de rest vd tekst al weet behalve gewicht enz???
Hebben daar volgens mij ook besteld... Maar zal morgen ff aan cas vragen die heeft het allemaal geregeld
@voetbal, ik ben echt zoo gelukkig dat mannetje daar niet van houd !! ideaal @rinke, voel je je al weer wat beter ?? @drukpuntmassage,.... ik heb het geprobeerd maar volgens mij doe ik iets niet goed hoor hahah ik voel dr maar weinig van ! @lottie, hmm lekker snugger van de HA... nou ja tis in ieder geval weer opgelost .... En voor iedereen Goedemorgen
Goede morgen, Ja, voel me wel beter. Heb in ieder geval geen hoofdpijn meer Lekker geslapen allemaal? Hier wel... Nog beeb in de aantocht vandaag?? Manlief is uit bed.. Ik draai me nog eens om.. Tot straks!!
***Buddy news*** Vanmorgen is onze zoon N.ino geboren. Het is super heftig geweest, maar het gaat super met hem. groetjes loepie ***einde buddy news*** Nou meid heb je al via de sms gefeliciteerd, maar bij deze als nog gefeliciteerd met jullie zoon!
Ook ik vind het het zeer interessant om met jullie mee te lezen, maar zover in jullie verhaal geen poging meer gedaan om mee te schrijven. Hoop dat jullie baboes net als die van mij niet lang meer op zich laten wachten!!!
Goedemorgen trouwens! Hier ging de nacht ook wel aardig. Alleen staan mijn banden inmiddels echt op scheuren zo ongeveer. Als ik omdraai in bed dan begint het te steken en gaat bijna niet meer weg. Kon 1 keertje niet eens omhoog komen om te plassen. Heb er nu ook super veel last van. Heeft er nog iemand zin om te lachen zo vroeg in de morgen?! Ik had weer een beste droom hoor vannacht . Ik had een meet&greet met Marco Borsato gewonnen. Tijdens die ontmoeting ging hij mij ineens zoenen en ik deed mee (waarom eigenlijk, zo aantrekkelijk vind ik hem niet ). Op een gegeven moment begon hij met mijn borsten te spelen en toen gebeurde het; er spoot ineens allemaal melk uit!! Genant zeg @Lottie: Hoe is het nu in de buik? Voel je weer genoeg beweging?
Loepie, GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoontje N.ino. Hoe gaat t met jou? We lezen je verhaal nog wel.
Loepie gefeliciteerd!!! Wel nog snel gegaan zeg! Rinke als je het zou willen vragen aan je man, graag!! Fijn dat je je beter voelt drukpuntmassage jemig die kleine lijkt wel n stuiterbal sinds is begonnen ben. Kan zo voetjes en beentjes zien schuiven hihi Duimerijntje whahaha maffe droom weer!! Pff fijn hè die pijn..ik moet m'n bed nog uit maar tranen springen elke x in m'n ogen. auwww ja voel ukje sinds de drukpuntmassage veel! Zal wel toeval zijn, maar is echt heeeeel druk! Zelfs voor t eerst twee x keihard tegen m'n ribben geschopt:-$!
Loepie gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Leuke naam..... We zijn benieuwd naar je verhaal maar eerst jezelf en de kleine. Merk sinds gister vooral dat het nu heel belangrijk is voor jezelf te zorgen.......... effe stappie terug moeten doen. Wil en eis veel te veel van mezelf.
pff lottie jij moet dus NOG meer terug betalen.. Stelletje rotzakken daar! Ik had jou bericht al op hyves gezien loepieee gefeliciteerd!
hier niks aan de hand.. Alleen klote geslapen.. veel buikpijn alsof iemand er kei hard aan trekt ofzo.. Nog 1 nachtje en dan iig duidelijkheid...