Was N.ino niet gisteren geboren? De 13e? Of loop ik voor Lydia Oehh die steken heb ik ook steeds meer!! Vandaag en gisteren wel heel erg. VRAAGJE KRUIDVAT Ik kan nu eindelijk printen, maar deden jullie voor die gratis luiers gewoon elke keer hetzelfde adres invullen enz?????????
Kruidvat heb ik twee keer gehaald, vriendin van me vier keer, maar daar zijn ze achter gekomen dat het steeds dezelfde persoon was..... Lydia, hm jammer hopelijkis dit wel een begin!
oeh lees ook dat je krampen erbij hebt, spannend! Ow, verzon je dan adressen en ging je dan gewoon 2 x per week of achter elkaar?
Oh ik doe gewoon wat kopen en dan gewoon een ander huisnummer op het briefje.. Dus ik koop een lullignagelakje en lever de bon in whaha. Mijn moeder al 5 keer hetzelfde adres nooit wat van gezegd.
Oh haha, doe ik dat ook gewoon...probeer het iig. En dan meerdere keren langs gaan..in 1 x staat zo raar. Hopelijk doen ze hier niet moeilijk, heb nog geen enkel pak gehad namelijk hihi. Weet ook niet meer hoeveel je nodig hebt van maat 1 eigenlijk. Heb geloof ik 1 groot pak liggen
je mag zoeizo maar 1 bon per aankoop inleveren. (ik heb totaal 4 pakjes gehaald dus toch nog geluk gehad bij de 1e 4 dan )
ja t zakt nu wel iets af maar blijft wel.. ik hou t wel in de gaten ( kan moeilijk van niet.. doet pijn ! ) en meisje duwt maar lekker door hier.. pf
weeen moeten toch afnemen en weer komen .. das volgens mij ni zo.. voelt iig niet fijn .. ik hou jullie op de hoogte hoor
ja, weeen hebben een piek...je voelt het opkomen, dan wordt het iets heftiger en dan zakt t weg. En dat wordt dan met de tijd meer en heviger. Duim duim duim!!!!!!
breastmommy: fijn dat je vriendin geholpen heeft lekker een schoon huis bah!! die aal!!! mik: best sneu voor je schoonmoeder.. wel fijn dat ze nu geweest is.. ben benieuwd naar je kaartje! inge: leuk om je bevalings verhaal te lezen. wat een schatje op die foto's!! lottie: lekker bezig met dat masseren.. hihi.. nu maar hopen dat het (gaat) werken lydia: fijn dat je geen blaasontsteking hebt!! morgen ziekenhuis!! spannend! hou je ons wel op de hoogte ?? hihi ben ook benieuwd naar je 1sste pakje! dat ze die maar snel aanmag!! trouwens nog steeds steken??? rustig aan he!! misschien bij je zus te veel gedaan? ik ben bij een vriendin op verjaardag geweest, ze woont op 3 hoog dus mocht traplopen hahaha.. (heeft tot nu toe niets geholpen..) hier ook wel steken van onder, net gelopen naar de supermarkt (tegen over ons huis) moest een paar keer stilstaan omdat het zo'n zeer deed......