Spannend Rinke!! Hoe gaat het nu Lydia? Yee m`n moeder heeft het vliegticket geboekt!!! Ze komt op 28 Sept. vroeg in de ochtend, voor de zekerheid wel een goede annuleringsverzekering afgesloten...Je weet maar nooit!! Aviv heeft binnen 2 dagen 2 aantekeningen van z`n juf in het contactschrift gehad. Gister was ie aan het kletsen in de klas en vandaag kwam hij een kwartier te laat binnen na de pauze...Zijn uitleg: "De pauze was veel te kort"... Heb hem flink op z`n donder gegeven, maar zodra hij het niet zag smakelijk zitten lachen..
Hahahaha de pauze was veel te kort, ik zou me ook rot lachen als hij het niet zag . Hij is er al vroeg bij met verzetten tegen de regels
Nou, morgen naar de vk en daarna gyn. Iemand een tip oe ik ervoor kan zorgen datde gyn me gaat strippen? Wat zal ik vragen? Ind het ook zo wat om te vragen, joh kan je me even strippen?
@Lydia, zou gewoon even de VK bellen of ze komt. Ik had ook niet door dat het 'echte' weeen waren hoor toen ik vrijdag belde. Nou dat was het dus wel, niet heftig nog maar zat wel op 4cm (ok 2e kindje maar toch). Zou wel gaaf zijn als het nu spontaan komt... @Lottie, hoop dat het werkt haha. Op je enkel zit ook een drukpunt wat je hard kan masseren dat zou samentrekken van de baarmoeder stimuleren. heb je nou een oplossing voor M? @Breastmommy, ik moet soms ook echt lachen (achter mijn hand) om dat soort dingen van J. Vanmiddag vraagt mijn schoonmoeder aan J, moet je niet eten? (hij ligt op de bank) Zegt hij: (kijkend naar de kraamhulp) ja maar zij schiet niet op... Ohh erg toch. @RInke, nou je hebt je beweging in ieder geval gehad. Ik zou zeggen ff lekker in bad en ontspannen...dan kan je lichaam opgang komen yeahhh. Ga ff de info lezen over bo.
Trouwens grappig, gaan mijn schoonouders J uit school halen. Dus zijn tas op tafel, zit zijn broodtrommel er nog in met brood en drinken. Dus de kraamhulp vraagt wat ze ermee moet...en aan Joep of hij niet heeft gegeten. Dus hij zegt Nee het is woensdagmiddag en dan hoef ik niet naar de overblijf maar papa had 2 brooddozen meegegeven. Man is heir echt de dagen kwijt, zo schattig. Hij is ook aan het ontzwangeren, we hebben het heel gezellig samen, heerlijk!
Hallo meiden, Ahh.... onze kleine meid heeft spruw, zo zielig. Af en toe schreeuwt ze het uit van de pijn en ze is ook wat vermoeider dan normaal. Ook merk je met het 2e deel van de fles dat het pijn doet het gaat dan allemaal wat moeizamer terwijl ze nog wel echt honger heeft... Heb gelukkig medicijnen gekregen en nu maar hopen dat het snel voorbij is. Lydia: Klote belasting dienst he er is ok altijd wat! Hopelijk ben jij snel aan de beurt om te bevallen.. Loepie: Spannend....Sucses meid. Lottie: Ik had geboorte kaartje via kaatje2go besteld. Daar kon je eigenlijk al je hele kaartje zelf klaarzetten en in elkaar zetten en de laatste dingentjes op het laatst toevoegen. Ze zijn daar ook niet duur. Ook kan je daar alle adressen al invullen en meteen vanaf daar versturen. Was erg goed bevallen! Voor de kruidvat luiers vul ik gewoon steeds hetzelfde in en niemand die er iets van zegt. De ene keer haal ik ze en dan mijn man..En eigenlijk kunnen ze er niets van zeggen want er staat op 1 bon per aankoop. En dan koop ik nog geen eens iets. Heb alles bij elkaar denk ik al zo'n 20 pakken gehaald.. Loepie: Gefeliciteerd met jullie zoon Nino. Fijn dat het nu goed met jullie gaat. Ga maar goed samen bijkomen.. Cos: Ga je niets uitproberen hahaha... Hier heeft sex toch echt wel geholpen..... Een paar uur later al. Inge: Wat een mooi mannetje....Doet hij het goed?
rinke ja denk dat ik teveel heb gedaan.. pff was blij dat ik thuis was! heb t getimed maar zit totaal geen regelmaat in.. wel nu dat t aankomt/afzwakt.. maar niet echt een regelmaat kwá tijd.. ik hou het in de gaten.. breastmommy, oehh zou indd stiekum ook wel laggen.. was ie samen met iemand te laat dan ? of alleen ? adnalie, dat je veel last hebt en of ze niet even inwendig kan voelen of er wat gaande is ?! en vragen wanneer ze misschien aan strippen kunnen doen.. ? whaha mik ookal zoeen grapjas !
mik: had ik maar een bad...... zou af en toe echt heerlijk zijn... breastmommy: haha pauze te kort... is toch wat adnalie: ik zou niet weten hoe je je gyn zo verkrijgt om te strippen..... misschien lief aankijken?? weet niet of het een man of vrouw is kleindraakje: spruw... dat toch aanslag/schimmel in het mondje?? of heb ik dat helemaal verkeerd? aahh hoop dat het snel weer beter gaat! oww..ene sex?? wat is dat haha mijn man wil het niet vind het zielig voor de kleine.. ( ik heb hem wel gezegt dat het kan opwekken dus ik wel wilde haha...)
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die hier last van heeft. Ik heb het ook niet elke dag hoor, maar vooral als ik zo moe ben, zoals vandaag. Het lijkt ook wel of onze J. als hij wakker is, nooit eens gewoon lekker kan liggen zonder te jammeren, of de borst te willen. Ben benieuwd hoelang dit duurt (dat emo gevoel, en dat jammeren) want ik vind het wel weer lang genoeg geweest zo.
Lydia, ja ik denk dat ik hetidd zo ga zeggen. Sex, heeft hier niet geholpen..... Twee keer gedaan deze week, zonder resultaat...
wat is het hier rustig he... al die mensen die maar zijn bevallen en met hun baby bezig zijn helemaal geen tijd meer voor ons hahaha.....
Dames: bedankt voor de leuke reacties op mijn mannetje! @klein draakje: hij doet het super. hij meld zich alleen als hij honger heeft, heerlijk ventje!