Ik lees wel mee hoor, maar heb inderdaad niet zo veel tijd om te reageren. Die kleine vraagt veel aandacht, ik slaap nog lekker tussen door, en dan het huishouden nog. ( al doet hubbie wel veeel nu hoor)
gebakje hihi ik snap het wel hoor.. lydia! het wordt echt tijd voor je!! kom op kleine!!!!!! laat je moeder niet tot morgen wachten!!!
nee, als je nou van te voren gewoon weet dat je bijv tot 41+4 loopt, dan kan je daar naar toe leven.....
ik hoop t .. als die pijn dan wat sneller op elkaar kwam ( niet dat ik t nu fijn vind haha ) maar t is niet korter dan 7 min op elkaar gweest.. en dat heeft ook niet lang aangehouden..
Lydia - vanacht ook gewoon smssen hoor, ons voedingsschema is 00:00 tot 00:30 wel bezig en dan ook van 03:00 tot 03:30 06:00 tot 06:30 09:00 maar vaak ben ik er half 9 al wel uit. Ligt er een beetje aan, vanacht had het spookje tussen 03:00 en 06:00 geen zin om te slapen dus wakker gelegen. @ gebakje Hier is het ook vooral op de momenten dat ik moe, doo moe ben. Morgen moet ik ook bloedprikken want mijn schildklier moet weer opnieuw ingesteld worden. Gaat volgens mij nu veel en veel te snel, ben onrustig, soort van opgefokt, moe en vreselijk aan de diaree. Werkt allemaal niet mee. Verder hebben we hier een tevreden mannetje maar vanacht had hij echt krampjes, zo vreselijk zielig dan. Hij huilt alleen als hij honger heeft, is dan nog niet eens echt huilen meer van joh schiet eens op en maak me fles jammeren. Bleren alleen tijdens de krampjes of als je hem uit zijn badje haalt, dan wordt ie echt giftig, vind ie zooooooooo lekker!! Nog 2 uurtjes dan kunnen we weer lekker naar bed, hopelijk slaapt de kleine boef snel. Truste en morgenochtend weer een hoop beebs erbij!
oww.. wat had je ook al weer gewonnen??? ff een vraagje aan de bevallen dames (of die met ervaring) hihi... als je weeen krijgt/hebt (heb ik niet!!) is je kindje dan rustig? of kan het ook onrustig van worden? ik vroeg het me zo af of je het kindje dan heel erg voelt of juist niet???
rinke, dat weet ik eigenlijk niet meer. Ik weet wel dat mijn dochter heeeeel druk was tijdens het persen. Deed gewoon pijn, ze was nog volop aan het draaien.