morgend dames Hier ook uren wakker gelegen.. gewoon precies niet moe.. en babyboy maar verbouwen vanbinnen.. heb nu een pijnlijke buik... babyleeuwtje spannend meid...
Ik heb nog geen nieuws van babyleeuwtje. En het is hier inderdaad erg stil.. Iedereen is al druk aan het moederen. Naja wij mogen ook vrij snel allemaal moederen dan hebben we ook niet veel tijd om te computeren en het bij te houden. Dan zitten de mama's allemaal in hun ritme en dan meoten wij nog whaha. Hier ook een kloten nacht bah ik ben het zo zat die buik mag nu wel gewoon weg. Vannacht met plassen dikke sliert met bloeddraadjes er in. Het zal allemaal wel ik loop al tijden met voorween en dikke prop verlies dus het zal wel weer niets zijn. Gaan jullie nog wat doen meiden ?
Ik klets ff minder omdat ik ziek ben. Heb gister weer koude koorts gehad, erge hoofdpijn.. dus doe de noodzakelijke dingen op de computer en verder niets. Hubby is vandaag tot 12 uur weg, en man wat ben ik beroerd.. Moet op 2 kids letten, blegh. Zo mn meisje ff op spruw checken want ik denk dat dat het probleem is... bij mijn borsten dan..
Juffie beterschap!! En hopelijk heb je geen spruw! Hier ik wil krampen! Of geknapte vliezen! Of n slijmprop!!!! Hihi
Ik zeg ik wil gewoon bevallen !! Zullen we samen gaan ? haha Juffie beterschap. Hier ook wat snotterig en hoesterig sinds gisteren dat moet eigelijk niet.
Zojuist mn slijmprop verloren. Stond nietsvermoedend onder de douche en toen hing er ineens een heeeele lange bloederige sliert tussen mn benen. Kreeg hem niet weg.... Bah Sorry voor de details
Cos jaaaa alweer zo'n goed plan als ik jou niet kende. Wanneer gaan we beginnen!!? Adnalie heeft t toch wat gedaan. Owwww ik blijf straks echt alleen over! Lonelyyyy
Okidokie!! Ik ga ff douchen en zorgen dat m'n vliezen breken en ik m'n slijmprop verlies!! Geen idee hoe
Ik ben er ook nog Lottie Zie mezelf voorlopig nog niet bevallen en ik word er echt met de dag chagerijniger over. Morgen is D-day, maar die zal ook wel weer zonder baby in de armen voorbij gaan. Vannacht ook brak geslapen. Om half 5 moest ik voor de 4e keer plassen en lag ik daarna wakker. Op een gegeven moment was ik het zo zat, heb ik manlief wakker gemaakt voor opwekseks (leuke term ). Toen hij uit bed ging nog even geslapen, maar voorlopig heeft het nog geen zoden aan de dijk gezet.. Ik begin zelfs te denken om toch maar WEER aan de bitter lemon te gaan, terwijl dat 2 jaar geleden ook niks deed. Ananasharten eten, lijkt me niet echt lekker, iemand ervaring?
MEiden goedemorgen...helaas niks doorgezet zie ik.. Jammer... Hier zo kraamvisite dus dan weer ff offline, probeer later weer te komen. @Cos, hoe voel je je? @Adnalie, klinkt wel als het begin hoor, misschien niet zo snel als je wilt. Maar je zag bij mij en Lydia, ook turbo. @Lottie, iedereen komt wel weer online hoor, het is even ritme vinden. Morgen is de kraam voor het laatst dus dat scheelt ook een stuk. @Rinke, heb je je camera helemaal uitgeprobeerd en klaar voor gebruik als de kleine er is? Ik heb tot nu toe alleen nog fotos gemaakt met Canon Ixus ipv mijn spiegelreflex. Dat ga ik lekker volgende week op mijn gemakje doen. @Aicha, mooie teksten schrijf je op facebook zeg. Soms is die 'vind ik leuk' button beetje vreemd. Want ik vind het mooi wat je schrijft maar wel vreselijk dat je het moet schrijven/meemaken. Knuffel!!! @Juffie, beterschap! Auw spruw...das niet fijn.. @Soppie, hoe gaat het deze week nu man weer aan het werk is?
helaas...die fabels helpen echt niet hoor. Bij J heb ik alles, maar dan ook alles veelvuldig geprobeerd en hij kwam bij 42 weken. Nu niks...en precies bij 40 weken... Het enige waarvan ik denk dat het kan bijdragen, zijn flinke wandelingen. Toevallig heb ik dat de avond voor de geboorte een flinke wandeling gemaakt maar kan ook echt toeval zijn.
ene ik ben er ook nog........... wil er ook eigenlijk zo graag van af(klink wel raar..), maar het enigste wat ik een beetje heb is dat ik meer harde buiken op een dag hebt dan voor heen verder geen verlies van iets (slijm, water of iets dergelijks) ach ooit komt het er uit... kijk naar lydia
Uhmm Lottie .. Ik zal er even over na denken. Hoe kunnen we dat nou eens doen ?? Ik heb net alle ramen buiten gewassen en ga nu die binnen ook nog doen wie weet helpt dat wel whaha. Mik het gaat wel goed hoor harde buiken , vies slijm , Ben nog altijd af en toe lek haha. Het enige wat echt niet meer goed gaat is mn rug die doet echt veel pijn.
mik, camera nog niet heel veel meer gespeeld is wel een goed idee ook voor wat afleiding hier hij lig wel klaar opgeladen en wel voor de bevaling haha.. ook mijn normale kleine casio is opgeladen
mmm.. ramen zijn hier van de week al gelapt door manlief omdat ik ze schoon wilde hebben voor als de kleine komt voor de raamstikker.. ene dat lopen... dat lukt mij gewoon niet zo lang, misschien toch door zetten??