September mama's 2011-- deel 5

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juffie2008, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Cos, ik denk dat het te vroeg isom te bellen.... Het zijn niet echt weeen denk ik.

2. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Zeker bij een 2e zou ik ook bellen hoor.
    Vorige week heb ik ook gebeld terwijl ik echt geen pijn had, maar wel in een ritme soort krampen. Bleek toen wel weeen te zijn.
    Bellen!! Ze kan nu toch gewoon even komen kijken?
    Kan me niet voorstellen dat ze er moeilijk over doet. je bent tenslotte gestript en het is de 2e.

3. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Tab, hier precies hetzelfde. s nachts wil ze graag bij mij liggen, ze slaapt dan wel hoor maar het liefst tegen mij aan.
    Ga nu vanavond een kruikje in het wiegje leggen (wiegje staat naast ons bed), kijken of ze dan wel daar wil slapen.
    Fijn dat je hechtingen eruit zijn dat scheelt een hoop!

4. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Nee maar geen wee is gelijk zei ik toch van de week tegen lydia en daar zette het ook door.

Ik zou lekker bellen helemaal als het zovaak komt. En je hebt het in je rug. Niets is gelijk he. Je kan ook nog even uurtje wachten of even gaan douchen of liggen.

Maar ik zou bellen. Daar zijn ze voor he

5. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Spannend zeg!
    Of ze is nog bezig of al bevallen....

6. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    ik zou ook bellen... dan ben je zelf wat zekerder als ze even gekeken hebben! het kan in iedergeval geen kwaad als ze even kijken!

7. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    das wel een goede idd... :D

8. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Adnalie, wil je aub bellen!! Het waren bij mij ook geen echte weeen op het moment dat ik belde. Toen ze half uurtje later kwam had ik wel 3 cm...dus ze stripte gelijk nog een keer...en de rest weet je..:p ligt hier naast me te slapen

9. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    @adnalie, ik zou ook allang gebeld hebben! je weet maar nooit, en de verloskundigen zijn er niet voor niks! gewoon doen, liever teveel dan te weinig, succes!!!!!

10. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    ik zou ook gewoon bellen!! beter 1 x teveel als te weinig... Succes!

11. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    @babyleeuwtje: jammer dat het strippen niet is gelukt. lees nu dat de vliezen wel zijn gebroken. Spannend.
    @adnalie: fijn dat je gestript bent. zou zeker bellen.
    @Lydia: snelle bevalling zeg. mooi meisje. lekker genieten.
    @juffie: beterschap!
    @loepie: heftige bevalling. nu lekker genieten.

12. Superstring

Superstring Actief lid

3 feb 2011
    172
    0
    0
    ben ik nou echt de enige die nog HELEMAAL NIKS VOELT!!! help :)

13. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Nee Superstring, hier nog één die werkelijk niks voelt, alleen een héél zwaar gevoel van onderen als ik loop, alsof ik 40 kilo lood eronder heb hangen! :D En 's avonds zo gauw ik in bed stap krijg ik af en toe harde buiken helemaal bij m'n schaambot, maar verder... NIETS! :(
    Vandaag 'lekker' geshopt en zo een eind gewandeld, aan de vrouwenmantelthee, maar tot nu toe nog geen resultaat! ;)

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    even snel bijgelezen.. dacht dat er wel weer 1tje bevallen was ;) maar nope nog niet helaas.. !

trouwens, inbrekers dank u voor de reacties ;) !

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohja adnalie en krampen.. bellen ! hier dacht ik ook echt niet da thet al weeen konden zijn ...

16. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Maar ik moet toch pas bellen als er regelmatige weeen zijn! Dit is echt niet regelmatig. De ene keer zit er 5 min tussen de andere keer 45 min niets. Het is meer zeurend zeg maar.

17. Superstring

Superstring Actief lid

3 feb 2011
    172
    0
    0
    ik heb alleen ontzettende druk op mijn bekken sinds drie dagen. indd mooie vergelijking met die 40 kilo lood. Ik vind het ok wel een beetje voelen alsof je te vaak achterelkaar sex heb gehad ( sorry voor de vergelijking) Alsof het helemaal beurs is. maar wat is dat voor een thee waar jullie het over hebben?

Lydia hoe gaat het met Jinte? doet ze het goed?

18. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Dames vraagje ik heb al een paar dagen wat rugweeen ed.

Maar ik heb sinds vanmorgen zoveel last van mijn benen. Omdat ik natuurlijk klachten heb denk ik niet altijd gelijk aan de zwangerschap.

Maar je kan natuurlijk ook beenweeen krijgen. Ik weet niet meer waar ik het moet zoeken momenteel.

Heeft hier iemand beenweeen gehad ?

19. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    je mag hier ALTIJD bellen als je het even niet weet of ongerust bent... dus ik zou het doen.. misschien kunnen hun je geruststellen, ze weten dat je gestript ben.....

(ene ze zullen echt niet boos worden als je belt!)

20. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Cos, geen ervaring mee....

Rinke, ben bij de gyn gestript dus denk dat de vk niet eens weet dat ik gestript ben. Ben niet ongerust ofzo. En ik denk echt niet dat dit echte weeen zijn. Ik kijk gewoonnog even aan...

Deel Deze Pagina