tab, leuk kaartje zeg!!! juffie, deze 'weeën' duren idd ook max een halve minuut. Ze komen om de 7 minuten ongeveer.....
bij mij kwamen ze eerst om de 5 minuten l;ater om de 3,5 minuut... mn punt is, je kan het niet vergelijken met een ingeleidde bevalling als de weeen straks nou om de 5 minuten komen zou ik de vk bellen als ik jou was...
Hier vandaag ook een rot dag. Gister nergens last van, vandaag een zwembad vol kunnen laten lopen. Bah. Ik geef nu voor mijn eigen rust wel 2x daags een flesje , ipv borstvoeding. Ik ben per x een uur bezig, en dat 7 a 8 x per dag. Breekt me te veel op.
Waarschijnlijk alleen voorwerk.... Niet een beginnende bevalling. Nog steeds krap 2 cm ontsluiting. Moet afwachren en morgen bellen hoe de nacht is geweest. Als ik weer zo slecht slaap, kan ik morgen een tabletje krijgen om beter te slapen. Ik baal...... En zit er een beetje doorheen.
***KNUFFF**** die kan je wel gebruiken lees ik!!! jeetje dacht echt dat je aan het bevallen zou zijn! klote man! hier zit je niet op de wachten..
Toen ik net onder de douche stond daht ik echt dat het begonnen was. Toen de vk hier was zakte het allemaal weg..... Als dat stomme strippen dit tot gevolg heeft gebracht, had ik liever dat de gyn niets had gedaan. Dit is hoop hebben voor niks en 1,5 dag gerommel is niet fijn.....
jah dat begrijp ik.. wanneer moet je weer terug... dinsdag toch? jeetje meid hoop dat je het weekend beetje door komt!
Pff heb nu 4 dagen hoofdpijn en vandaag echt heftig! PCM helpt niet. Drink genoeg nu juist... Adnalie whaaa ben je zomaar aan de krampen en weet ik t niet eens!! Ik ga snel verder lezen!! Superstring ik voel ook niks hoor. Ja koppijn, bekkenpijn en brandend maagzuur hihi Want2be zo dat ging niet snel dus! Gemiddelde bij n eerste is 24 uur, hoe lang duurde t in totaal nou bij jou? Bij mij toen 18,5uur! Breastmommy knuf!! Babyleeuwtje gefeliciteerd!!!!!!! Rustig aan
Lottie: hoofdpijn bahh... Is je bloedruk wel goed? Kan zwangerschapvergifting zijn zeide ze van de week tegen mij... Let je wel ff goed op je zelf! Verder hier alles rustig.... Ik ga slapen (naja proberen) tot morgen of vannacht! Ene persen he meiden!!