September mama's 2011-- deel 5

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juffie2008, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Om 1:04 keek ik voor t laatst op m'n klokje en nu om 2:01 er weer uit! Hou dit echt niet lang meer vol:(:( Heb misschien 30min geslapen..

Rinke
    ik was al aan het googlen geweest erover maar laatste x was bloeddruk (maandag 110-65) en dat is tot nu toe de een na hoogste (1x 120-65 gehad). Dus kan me t dan weer niet voorstellen. Heb wel ook sinds donderdag middag pijn tussen m'n schouderbladen, maa was vanavond weer iets minder. Bedankt iig dat je t wel even zegt:)..

Hopelijk slaap je lekker en alle andere dames ook!!!

2. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @adnalie ontzettend balen. Heeft ze je weer gestrilpt?

3. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Lottie misschien aangeven bij je vk dat je slecht slaapt... Misschien kan je er watvoor krijgen als je zou willen....

Knuff!! Hoop dat je toch nog iets slaapt...

4. Superstring

Superstring Actief lid

3 feb 2011
    172
    0
    0
    is het een schrale troost dat je niet de enige bent? ik ben gestopt met me er druk over maken.. snachts lekker dvds kijken en slapen als ik moe ben tot overdag zolang ik wil. sinds ik dat doe gaat t iets beter. Maar goed wij zijn nog maar met zijn tweetjes... succes meis

5. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Heb sinds ruim een uur Weeen die on de 4/5 min komen...... Geen idee of het wat voorstelt

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    rinke
    Ze weten dat ik amper slaap... Zou nooit slaapmedicatie nemen. Werkte normaal in n apotheek, weet dat t niet goed is voor t kindje...
    Thanks voor de knuf:) is ook altijd fijn:)

Superstring
    haha dat kan hier niet;) heb nog n zoontje van 21mnd;).
    Verder ga ik er alleen uit om te plassen, want bewegen kan ik snacht bijna niet...

Adnalie
    vast wel...spannend

vraagje aan de mama's
    begon t bij jullie allemaal snachts?? Word zo depri wakker de laatste week als er "weer" n nacht voorbij is...

7. soppie

soppie Bekend lid

31 mrt 2011
    838
    45
    28
    NULL
    NULL
    bij j. begon het 's middags en bij s. is het wel anders gelopen maar had wel 's nacht weeen...

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dus t kan wel:p dank je voor je antw;).
    Moet ff bijtrekken hoor, vanmiddag zet k
    m'n gezellige gezicht vanzelf weer op:p

9. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier niks geperst hoor vannacht.. Vandaag DE dag (die gewoon voorbij zal gaan net als alle andere) Iedereen die vandaag belt, krijgt te horen dat ik haar voorlopig lekker voor mezelf hou. Ik hoef nog niks te delen :D

@Adnalie: Hopelijk heeft het doorgezet vannacht!

Wat betreft slecht slapen. Ik heb me er ook een tijdje druk over gemaakt, maar daar ben ik mee gestopt. Ik tel geen uren meer die ik totaal geslapen heb en kijk tussendoor niet meer op de klok. Ergens heeft dit rust gegeven en slaap ik nu telkens max een uur, dan draaien of plassen, maar slaap vervolgens meestal vrij snel weer in! Ik ben ook niet zo voor slaapmiddelen in combinatie met zwangerschap. De middelen die je nu nog mag nemen helpen toch ook bijna niks bij mij. Hoop dat je snel beter slaapt Lottie en misschien heb je wat aan de tips. Hoe gefrustreerder je erover wordt, hoe vermoeider dat je maakt en lost vaak niks op. Weet dat het makkelijk klinkt, sliep paar weken terug ook max 3 uur niet aaneengesloten op een nacht. Dat breekt je gewoon op. Zeker als je er nog een kind bij hebt. Probeer 's middags met de kleine mee te slapen als die nog slaapt!

10. Breastmommy

Breastmommy Bekend lid

16 jan 2011
    849
    0
    0
    Webwinkeleigenaresse
    Israel
    Adnalie@ Spannend! Hoop dat het nu door zet!

Lottie@ Knuf! Pas je idd wel op met zw. vergiftiging?

Heb net een anderhalf uur weeen gehad, maar heb niet het gevoel dat het HET is. ML zit al te zeiken om naar het ziekenhuis te gaan, maar het is zo onregelmatig en het zakt vast weer af. Tenminste dat heb ik tegen Bbeeb gezegd dat hij er echt nog niet uit mag komen!;)

11. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

adnalie, he jammer dat het niet doorzette, wellicht nu dan??
    breastmommy, hup juist wel ;) zou leuk zijn
    en lottie bij jou ook al gerommel... zou toch wat zijnn 3 babys op een dag!

12. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Adnalie ik hoop dat het stiekem toch doorgezet heeft. Anders een hele dikke knuff !!!

Lottie rommelt het ?? Whaa spannend hoor.

Rinke ho eis het met jou meis ? Niks geen voortekenen, Waneer moet je naar de VK ?

Hier ook een rommelige nacht zo misselijk en keelpijn en hoesten en snot bahhh. Dat moeten we nu niet hebben een griepje.

13. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Alles gewoon nog rustig hier... Moet maandag naar de vk...

Had vannacht het idee dat ik de kleine niet voelde.. Ook niet met porren enzo... Maar voel d'r uit einderlijk wel, ze is altijd rustiger in de ochtend maar heb d'r nu al wel gevoeld! Gelukkig...

Lottie, ja weet ook dat slaapmed niet echt goed is! Maar als je op een gegevend moment niets meer kan.. Maar zo dicht bij de bevalling is natuurlijk helemaal niet goed want het kindje reageert er ook op.. Hoop gewoon voor je dat het snel komt..

Adnalie, hoop dat het doorzet voor je!!!
    Duimerijntje: suc6 op DDay..
    Cos: hoop voor je geen griepje... Lijkt me niet lekker... Pff..
    Breastm: wel grappig wij willen ze erg graag uit hebben maar ze komen niet, jij wil nog ff wachten op je moeder! Wedden dat kou beeeb eerde komt!!! Hihi

Lig nog in bed, gaa er zo maar ff uit denk.

14. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ Babyleeuwtje GEFELICITEERD met julie zoontje M.ecx!!
    @ Adnalie, dikke knuffel, duim voor je dat je snel je meisje in je armen hebt.

15. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    rustig hier.....:D
    maarja das meestal in het weekend...

adnalie toch aan het bevallen??

16. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Hier is ook alles nog rustig in de buik,maar ja as vrijdag uitgerekend,wie weet,het word nu elke dag meer spannender...
    Succes met de bevalling meiden!

17. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Dat had ik ook hoor, o weer een nacht voorbij...maar je ziet aan mij..het begon gewoon s morgens...

18. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Breastmommy, o gaat het bij jou ook rommelen..spannend... Ben even kwijt wanneer je moeder komt, dacht eind van de maand he. Dan moet hij nog even blijven zitten..

@Cos, vervelend een griepje, dat is nu niet handig nee. Vitamientjes eten en drinken..

@RInke, toch ff schrikken he als je dr minder voelt. Dan liever die pijnlijke porren maar wel beweging.

Hier is de kraamzorg net weg, einde 1ste week, bizar snel weer. Man is met zijn team sporten de hele dag dus ben samen met mijn kindjes. De oudste is net ff naar vriendje met Gogos spelen..
    Ja ja we sparen weer wat nieuws haha...
    Iemand gogos over??

19. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Hoe is het met je borstontsteking?

20. Inge S

Inge S Bekend lid

20 okt 2008
    736
    0
    0
    @cos: sorry, hier ook geen beenweeën gehad.
    @adnalie: spannend zeg. big hugg
    @want2be: heftige bevalling zeg. mooi meisje.
    @babyleeuwtje: gefeliciteerd met jullie zoon!
    @juffie: jakkes. beterschap.
    @rosa: big hugg.
    @mik0705: hier is de kraamzorg ook net weg. alweer 1 week oud...

Deel Deze Pagina