September mama's 2011-- deel 5

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juffie2008, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Vraagje!!!!
    Ik had donderdag tijdens de harde buiken ook licht last van rugpijn en nu weer. Niet heel laag, beetje in t midden. Wie herkend dit?

Superstring
    eetsmakelijk. Je zou met die punt ertussen de berichtjes niet moeten kunnen vinden via Google, maar hoor veel op t forum dat dit helemaal niet klopt..

2. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Duimerijntje, nou inderdaad toch. Ze is heel tevreden en lief. Dus ik zei tegen de VK, anders zou ze toch wel heel onrustig zijn en huilen. Nee ze noemen het de stille ondervoeders...hmmm
    Anyway, wij blijven gewoon rustig zo doorgaan, ze komt om de 2,5-3 uur en dat hou ik er gewoon in.

Lekker wandelen vanavond ja. Hier regent het ook blehhh:(

3. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Rugweeen had ik ook ja. Tijdens menstruatie had ik ook vaak krampen vanuit mijn rug.

rommelt het??

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mik
    mijn zoontje was zo'n stille ondervoeder! Komt weinig voor zei ze wel
    hoor! Hij sliep vanaf dag 1 door en we moesten m
    echt altijd wekken voor de bv.
    Als ze nu blijft groeien dan zit t vast goed:)

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Bij m'n zoontje had ik wel rugweeen ja. Nu kan ik t nog niet echt herkennen als rugweeen. Komt wel
    tegelijk met n harde buik, maar vrij hoog in m'n rug en niet regelmatig. Misschien teveel gegeten?? Nu 10min geleden voor t laatst n harde buik gehad..volgens mij zitten rugweeen heel laag toch? Weet niet meer;)

6. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    lottie hoop dat de burger helpt!! ene over die pijn/weeen/rugding bij je harde buik..ik zou het niet weten......

hier net wel m'n vlees gegeten.. maar de rest geen trek in.. nu maar aan de ananas..

mik..zo lang zij nu blijf groeien is het toch goed?

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej,

ja ze doet het echt super goed :) echt zoeen zoet meisje.. huilen doet ze niet eens echt.. meer beetje mopperend :)

8. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    fijn dat het zo goed gaat!!

(hoop niet dat je het erg vind dat ik ff de lijst heb overgenomen.... kan jij je lekker op je meid concentreren...)

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    zuurtje en want2be heb jullie verhalen gelezen.. heavy hoor .. !
    echt respect voor alle vrouwen :D (waaronder mij zelf maar zie dat het VEEL 'erger' kan ) !! :)

10. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Het is hier nu droog! komende 2 uur blijft het zo, dus ik waag het erop. Nu ff de route uitstippelen en misschien ff een doel bedenken.

@Mik: Stille ondervoeders, mijn zus was er zo eentje. Die moest altijd wakker gemaakt worden voor voeding. Vooral vanwege haar geboortegewicht 2500 gr. Mijn vader zegt altijd dat kindjes zichzelf niet zomaar laten verhongeren. Ergens heeft ie wel gelijk denk ik. Maar als L.izze om de 2,5 a 3 uur komt, vind ik het geen stille ondervoeder hoor! Dan krijgt ze minstens 8 voedingen op 24 uur, lijkt me voldoende! Ach als er maar een stijgende lijn in zit. Mijn zoontje was met 11 maanden 5 gram afgevallen t.o.v 9 maanden. Dat vonden ze op het cb niet zo leuk. Maar hij was 2 maanden heel veel ziek geweest, begon net te tijgeren, dus ook actief erbij.

11. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Lottie bij mij begint een harde buik vanuit mijn rug. Net onder mn schouderbladen en trekt dan door naar beneden om vervolgens in mn buik te eindigen ...

Wie weet werkt de burger was ie lekker ??

Mich heeft net even flink mijn rug gemasseerd had er zoveel pijn aan. Hopelijk blijven de hardebuiken combi rugpijnen nu even weg voor even dan.

Lydia wat fijn dat het zo goed gaat !!

Eet je het hart ook op Rinke ? haha

Duimerijtnje wandelse !!

Superstring die punt zetten ze er tussen zodat het minder makkelijk gegoogeld kan worden begreep ik.

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Rinke, wilde net de lijst aanpassen maar indd hou hem maar bij :) is wel fijner dan istie sneller aangepast .. (voelde me al lullig dat ik het nu pas kon doen ;) )

thanx :D ! (haal ik t wel even uit mn onderschrift )

13. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland

lieve schat hoef jij niet lullig om te voellen... er is een kleine meid die jou aandacht veel harder nodig heeft!!!!

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Cos
    bij mij normaal dus nooit! Altijd alleen in m'n buik. Nu dus idd hoog en m'n rug, dan lager en in m'n buik! Zelfde als jij zegt. Ondertussen weer even niet meer trouwens!
    Burger was zeker lekker:D! Hoop ook dat t helpt haha, wil niet naar vk maandag. Geen zin om zoveel moeite te moeten doen voor n beetje begrip daar...
    Ahh lekker massage:)

Lydia
    hee meid! Fijn dat het tot nu toe zo goed gaat!

15. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ik kom even voorbij waaien.
    Adnalie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje S.ophie.
    Ben benieuwd wie de volgende is.........
    Ik was eigenlijk morgen uitgerekend en ons knulletje is vandaag een maand oud, haha wel bijzonder hoor. Hij doet het erg goed, ik heb niks te klagen.

16. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Wandelen niet gelukt.. Zoonlief bedacht even dat ie geen zin had om te slapen en is nu net 10 minuten stil. Nu heb ik echt geen puf/zin meer. Morgenochtend maar een poging wagen.

17. Adnalie

Adnalie VIP lid

24 jul 2008
    11.311
    0
    36
    Meiden

Bedankt voor de felicitaties!
    Het heeft toch doorgezet.
    Nu gaan we lekker genieten.
    Kom snel meer vertellen

18. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Gefeliciteerd Adnalie met jullie dochter !

19. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Adnalie gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje

20. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Duimerijntje, Lottie, Rinke, die term stille ondervoeders kende ik echt niet. Haar geboortegewicht was 4180 gr en van de week dus 3800 gr.
    Ze bleef maar afvallen, vandaag dus voor het eerst aangekomen.
    Ik dacht dat ze wel even de tijd kregen met bv om op geboortegewicht te komen. Haar temp is op zich ook goed alleen middenin de nacht zakt het heel erg af. Dus vannacht kruikje in dr wiegje gelegd en toen ging het goed. Ik probeer haar nu gewoon constant om de 2,5 - 3 uur aan te leggen. En op zich drinkt ze wel goed, moet wel rustig aan doen en met pauzes. Ze verslikt zich anders.
    Maar goed we zien het wel, morgen belt de VK weer om haar gewicht te bespreken..

En iedereen lekker gegeten? :D

Deel Deze Pagina