Man Man Man .. ik hoest me de longen uit mn lijf ik heb er knallende koppijn van. En ontzettend harde buiken constant. Zo kan ik echt niet slapen hoor. Laat staan bevallen als hij zich aandient whaha.
Goedenacht weer. Weer geen "splash" . Buhhh weer bijna n nacht voorbij. Saai saai! Chardonnay ik zie je meelezen????! Ook sept mama??
De eerste nacht sliep ze best veel ja en dan was ze steeds misselijk en kokhalzen. Ze hapte de borst bijna niet. Achteraf logisch want ze misselijk. Hapte Sophie wel goed?
Volgens mij had iemamd hier een keer geschreven dat je bevalling meestal niet begint als je zelf ziek bent. Geen idee hoor maar weet ook eigenlijk niemand die met griep ofzo is bevallen.
Op zich wel netjes dat hij zindelijk is. Ik deed bij mijn zoon ook best een tijd nog een luier om s nacht. Zonde van de matras vond ik het en het ging vanzelf dat hij nachten achterelkaar droog bleef. Wat slapen betreft....ik heb er een die heel vroeg wakker is. Ook van alles geprobeerd. En op die leeftijd de 'nanny' techniek toegepast niks zeggen en steeds terugleggen. Soms echt echt wel 20/30 keer voordat hij er niet meer uit kwam. Sorry
Weer lekker druk hier... Om het praatje van gister avond ff vol te houden... Hier ook wat geleegt lottie misschien berijden onse darmen zich wel voor hahaha ( je moet overal wat achter zoeken he!! ). Onse splash komt echt wel!!!!
Hier ook kon een ur blijven zitten werd steeds wateriger bah. Nu nog een beetje buukpijn maar verdee niks. Ps meiden kan je ook een harde buik hebben zonder dat dat zeer doet. Anders nog nooit een gehad.
Eigenlijk hetzelfde verhaal. Vannacht aantal keer (bruin ) gespuugd en erg misselijk en volgens mij ook buikkrampjes. Al twee keer ontlasting gehad. Maar ze heeft vannachy 1 keer heel goed gedronken. Prima nachtje gehad.
Harde buiken hoeven geen zeer te doen. Bij mij deden ze nooit zeer. Heb trouwens gigantische rugweeen weer gehad. Wat een hel. Begon te scheuren, dus zehebben een knip gezet. MAN wat ben ik stijf..... Kan amper lopen joh.....
Mik ik plaatste gisteren 2x snel achter elkaar iets dus missch niet gelezen (of wel), maar had gereageerd over t stille ondervoeden. Rinke ja haha ik zoek (on)bewust ook overal wat achter zo is ons zoontje nu al 2 dagen tussen 7 en 7:30 wakker! Normaal altijd na 8:30! Hopelijk blijft t niet zo!!! Ik had vannacht wel weer giga rommelende darmen, verder niks Superstring hardebuiken zijn juist zonder pijn. Anders zijn t voorweeen
Adnalie ahh zielig dat bruine spugen! Fijn dat ze wel goed gedronken heeft. Ik hoop het dat je gelijk hebt, maar er lijkt niks te gebeuren in m'n buik
@Rinke, lege darmen is wel prettig met bevallen ja. Ook purol nodig. Gelukkig bij mij allebei de keren helemaal leeg. Vannacht nog iemand bevallen?
O Lottie sorry zit op mijn Iphone dat is niet al te handig. @adnalie, fijn dat ze heeft gedronken. Toch ook vruchtwater ingeslikt ahh moet er dmv spugen uit het wordt niet door de darmen verwerkt. Ze kunnen er een paar dagen misselijk van zijn. Bij L ging het zaterdag al beter en zondag was ze niet meer misselijk.
Auww een knip...hoeveel hechtingen? Raar bij J heb ik de hele tijd gesmeerd daar onder met die speciale olie. Kreeg ik een mega knip met 12 hechtingen. Nu uiteindelijk niet gesmeerd, heb ik een klein scheurtje met 1 hechting binnen en 1 buiten. Vreemd he. Komt er vandaag al veel visite?
Ik weet niet hoeveel hechtingen.... Zal het traks eens vragen of dat ergens staat. Bij l was ik flink gescheurd, bijna helemaal. Maar moet zeggen dat ik daar minder last van had. Vandaag komen onze ouders en mn zussen. Ene broer van manlief is gister op vakabtie gegaan dus die komt over twee weken pas. Zn andere broer heeft het blijkbaar te druk met andere dingen.... Die kan geen half uurtje tijd vrij maken....die komt van de week wel ergens Belachelijk!
J.asper heeft heerlijk van kwart voor 12 tot kwart voor 8 geslapen.(zelf maar wakker gemaakt) Mama helemaal blij. Lang leve de Infacol tegen de krampen. *dansje maak doe* En tja. Hier ook een knip gehad. Knip en hechten niet gevoeld. (was goed verdoofd). 4 daagjes last gehad, daarna niet meer. Ik heb wel veel op harde stoelen gezeten, en goed de hechtingen (aan de buitenkant) gespoeld. @Adnali : goed dat ze gedronken heeft. Dan zal ze vandaag wel meer willen van mama's over heerlijke melk.