September mama's 2011-- deel 5

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door juffie2008, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Rinke
    Purmerend?
    Of Castricum ;)

Ik heb het ooit meegemaakt bij Purmerend Overwhere, verschrikkelijk!! Ik zat in die trein...

Terecht dat die mensen meer betaald krijgen!!

Zijn er nu meiden echt die over de due date gaan? Nee toch?
    Die zijn nu toch ook bevallen?

Wij hebben net rapunzel gekeken, geweldig!

2. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Ik heb het ook gehad!

Mijn zoontje heeft vanmiddag zijn zusje nog even streng toegesproken: "meisje, kom uit buik!! boven in bedje slapen. Willen knuffelen en kusjes geven" Hij was heel geduldig aan het voelen en spelen met d'r voetjes, voelde me ineens super rijk met 2 kindjes :). Ik probeer de komende dagen echt bewust van mijn zoontje te genieten. Laatste 1,5 week dat ik zoveel tijd met hem alleen kan doorbrengen. Hij merkt het ook volgens mij, want hij was vandaag heel knuffelig. Vond ik niet erg :D

3. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Ik ben er 2 dagen (of ik moet in een kleine 2 uur nog gaan bevallen) overheen inmiddels ;)

4. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    hier morgen 40 dus denk dat ik er wel over heen ga.... of het moet wel zo spontaan gebeuren (dat is het meestal maar geen voor tekenen ofzo..)

haha ja juffie je heb het goed ;) castricum (kon ook bijna niet anders ja heilloo... ook station en psy instelling )

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mik
    ja want er kwam bijna niks uit m'n linker borst. Maar het hielp bij mij voor links niks en rechts wel:p. Ik ben de pijn ook zat dus dank je dat ik ook mag hihi:)

hier
    om 11:50 bij vk zijn morgen

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hier dinsdag al 40 weken

7. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    lottie heb zo het gevoel dat wij beide morgen gewoon bij de vk zitten..... (ipv de vk bij ons ivm de bevalling ;))

8. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Meiden slaap lekker!!! Kus

9. Superstring

Superstring Actief lid

3 feb 2011
    172
    0
    0
    ik ga het opgeven voor vier uur snachts in slaap te willen vallen. zucht

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rinke
    oh bah morgen allebei naar de vk haha. Zie dat je ook online bent:p
    omdat de vk me toch nie wil strippen hebben we gisteren avond n fabeltje uitgeprobeerd:p. Eigenlijk durfde manlief niet. Lees er heel veel positiefs over, maar ja je beeb en jijzelf moeten er dan wel klaar voor zijn ;). Voor alsnog gebeurd er niks...

11. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam

Nou het zou mooi zijn als het werkt....

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mik
    idd;). Heb alleen langere en veel harde buiken gehad tot nu toe. Niks bijzonders helaas. Hoe ging de nacht met je meisje?

13. rinke

rinke Fanatiek lid

9 okt 2010
    2.224
    0
    0
    verzorgende ig
    noordholland
    Aah... Hoop dat het nu wat aan het doen is voor jou!! Was idd ff online, maar je bericht niet gelezen, was er ws te snel weer af..

Hier kijken ze vandaag ook nog niet. Volgeens mij vanaf 41 weken dat ze langzaam wat gaan doen. Tja we zullen zien.

Nu nog ff slapen,manlief is uit bbed om te werken. heb je ondanks je harde buiken wel kunnen slapen?

14. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam

Jammer..dat wachten is killing..
    Hoe is het met jullie mannen Lottie en Rinke houden zij het nog vol?
    Werken ze in de buurt?

Hier ehhu een mindere nacht hihi ze was lekker aan het spoken.
    Gister vaak aan de b dus denk echt even een regeldag.
    Mijn man is deze week ook nog vrij dus vandaag echt met zn drietjes. Hij brengt nu J naar school.

Nog ff lekker slapen Rink, ik ook hoop ik. Datzal bij jou niet makkelijk gaan Lottie met M. Slaapt hij nog overdag?

@Cos hoe is het met jou?

15. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Hoe weet ik nou of het waterige afscheiding is of vruchtwater? Heb dit nog niet eerder gehad zo dun, maar het is absoluut niet veel.. Durf er eigenlijk geen hoop op te vestigen

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Rinke
    bij jou kijken ze dus ook niet zo gauw. Heb je nog even kunnen slapen? Ik wel nog 2 uurtjes net:)

mik
    mijn man werkt een uur van huis, niet heel dichtbij helaas. Misschien gaat hij strax mee naar de vk als t lukt.
    Kan precies kloppen n regeldagje bij je meisje! Hopelijk aankomende nacht weer wat beter:).
    M slaapt meestal n uurtje en soms langer smiddags. Tot afgelopen vrijdag ging ik dan als n gek aan de slag in en om t huis. Vrijdag en zondag voor t eerst echt ff op de bank gelegen/gehangen in die tijd:). Ben sinds n paar dagen ook nog moeier dan eerst;). Is dus wel ff goed misschien.

Hier
    baal stiekem dat seks hier dus niet helpt;). Had t kunnen weten;)

All
    fijne dag vandaag!

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Duimerijntje
    hier is t ook steeds wateriger aan het worden en soms echt veel. Vruchtwater schijnt heel zoet te ruiken...

18. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Ik twijfel dus, het liep namelijk langs m'n benen.. Heb wat opgevangen in een glas, het iig niet groen of geel! Maar meer zou ik er ook niet over kunnen zeggen. Zucht... Als m'n vliezen breken, doe het dan goed met een plons. Dit geeft onzekerheid voor niks.

19. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    hier ook nog alles rustig, vandaag 39+1. Zal nog wel een week duren ben ik bang.

Duimerijntje, op je duim.hand blazen. Schijnt dat als het vruchtwater is het er dan ook uit loopt.
    Succes, en spannend!

20. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

wat een rotnacht blegh blegh..

Deel Deze Pagina